به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / چهارشنبه 1403/7/11طی مراسمی با حضور معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، رئیس امور اداری و مسئول روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان ، مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی بهزیستی استان در سالن جلسات دفتر مدیرکل بهزیستی از خدمات و زحمات علی قلم فرسا تقدیر وسیروس منصوری بعنوان ذیحساب جدید بهزیستی استان معرفی شد.

در ابتدای این جلسه اسماعیل دامیار، مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوش آمدگویی به  سیروس منصوری و هیات همراه و تقدیر از زحمات و خدمات جناب  قلم فرسا در زمان قبول مسئولیت ذیحسابی بهزیستی استان برای سیروس منصوری در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.

وی کار در بهزیستی را خدمت به نجیب ترین افراد عنوان داشته و افزودند: قانون حسن الخطاب است و باید فعالیت ها زیر سایه قانون و طبق دستورالعمل ها اجرایی شود، اما نباید این نکته فراموش شود که در اجرای قانون باید روح انسانی و همکاری در آن دمیده شود تا بتوان با اجرای دقیق قوانین به اهداف پیش بینی شده نیز دست یافت.

سپس جناب داریوش حکیم معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان با بیان این مطلب که کار در بهزیستی توفیق است و باید قدردان این زحمات بود ابراز داشتند: همواره اداره کل اقتصادی و داریی استان نگاه ویژه ای به دستگاه های حمایتی داشته و دارد و این نگاه بواسطه جامعه هدف شریف این نهاد ها است.

حکیم ذیحسابان را مجریان و ناظران قانون در دستگاه های اجرایی برشمرده و خواستار همراهی و همکاری ایشان با مدیران دستگاه کما فی سابق شده و ضمن تقدیر از تلاش های علی قلم فرسا شرح کوتاهی از سوابق اجرای سیروس منصوری ذیحساب جدید بهزیستی استان داشتند.

در ادامه جلسه علی قلم فرسا ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان در زمان قبول تصدی ذیحسابی بهزیستی استان کار در بهزیستی را توفیق خدمت عنوان و گزارشی از فعالیت های خود ارائه داشتند و در ادامه  سیروس منصوری ذیحساب جدید بهزیستی استان با ابراز خرسندی از حضور و فعالیت در بهزیستی از برنامه ها و خواسته های خود با مدیرکل و معاونین سخن گفتند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خدمات  علی قلم فرسا تقدیر و طی حکمی سیروس منصوری را بعنوان ذیحساب بهزیستی استان معرفی شد .

source