بهترین کرم ترک پا

ممکن است عوامل مختلفی همچون سرمای شدید، شستشوی بیش از حد، استفاده زیاد از آب داغ و مواردی از این دست، در به وجود آمدن این وضعیت، به شدت تاثیر داشته باشند. در چنین موقعیتی، توصیه می‌شود از محصولی استفاده کنید که بتواند رطوبت کافی و مناسب پوست پا را تامین کرده و نرمی و لطافت را به آن بازگرداند. دقیقا به همین علت است که در این بخش می‌خواهیم کرم ترک پا دیپ سنس را به شما معرفی کنیم.

کرم ترک پا دیپ سنس

کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس یک محصول فوق العاده جهت برطرف کردن خشکی و پینه کف پا است. این محصول بر اساس ترکیبات رطوبت رسان بسیار موثری همچون موم زنبور عسل و روغن آملا فرموله شده؛ از این رو، قادر است تمام خشکی و زبری پا را طی یک دوره مصرف از بین ببرد. این محصول ویژگی‌های بسیار خوب دیگری نیز دارد؛ از جمله:

  • کمک به تامین رطوبت و رفع خشکی نواحی دیگر بدن از جمله زانو و آرنج
  • یکدست کردن پوست پا پس از یک دوره مصرف
  • کمک به لایه برداری پوست کف پا و حذف سلول‌های مرده سطح پوست با داشتن لاکتیک اسید در میان ترکیبات خود

نحوه مصرف: بهتر است هر شب، مقدار مناسبی از این کرم را در نواحی خشک پا استفاده شود.

کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس سی گل ۷۵ میلی لیتر

خرید کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس سی گل ۷۵ میلی لیتر

قویترین کرم ترک پا

برخی مواقع این ترک پا می‌تواند جزو تبعات ابتلا و یا درگیری‌های جدی‌تری در بدن شما باشد. جالب است بدانید که برخی اختلالات هورمونی و یا ابتلا به دیابت نیز می‌توانند خشکی شدید و ترک پا را در پی داشته باشند. البته این خشکی شدید نمی‌تواند تنها در اثر ابتلا به دیابت و یا اختلالات هورمونی اتفاق بیفتد؛ در مواردی ممکن است اختلال وسواس و شستشوهای افراطی و یا حتی شرایط آب و هوایی، منجر به ایجاد چنین مشکلی شود. تفاوتی نمی‌کند که شما جزو کدام یک از دسته‌های نام برده شده باشید! مهم این است که کلید حل این مشکل، دقیقا همین جا است.

کرم رفع ترک پا ژنوبایوتیک

این محصول به دلیل داشتن ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده قوی، می‌تواند گزینه به شدت موثری در رفع خشکی‌های شدید و از بین بردن ترک‌های عمیق باشد. این محصول حاوی ترکیبی خاص به نام کره انبه در میان ترکیبات دیگر خود است که آن را تبدیل به یک کرم ترک پا ویژه کرده است؛ در واقع به همین علت است که می‌تواند ترک‌های عمیق پاشنه را درمان کند. این محصول چه ویژگی‌های دیگری دارد که آن را در میان سایر محصولات این دسته، متمایز کرده است؟

  • می‌تواند از بروز خشکی و ترک مجدد پا جلوگیری کند.
  • می‌تواند یک لایه بردار بسیار مناسب برای پوست پا باشد؛ چرا که حاوی ماده موثری به نام سالیسیلیک اسید است.

نحوه استفاده: صبح و شب، پس از شستشو، مقدار مناسبی از این کرم را بر روی نواحی دچار خشکی استفاده کنید.

کرم رفع ترک پا ژنوبایوتیک ۷۵ میلی لیتر

خرید کرم رفع ترک پا ژنوبایوتیک ۷۵ میلی لیتر

جایگزین‌های مناسب دیگر

این دو محصول که بالاتر به آن پرداختیم، تنها محصولات موثر و کاربردی در این حوزه نیستند. محصولات دیگری نیز وجود دارند که در صورت عدم دسترسی به آن دو محصول دیگر، می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را جایگزین کنید.

کرم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک

کرم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک از ترکیبات به شدت مغذی ساخته شده است که می‌توانند در بهبود و نرم کردن پوست خشک و ترک دار کف پا عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. این کرم با داشتن سالیسیلیک اسید در ترکیبات تشکیل دهنده خود، می‌تواند لایه برداری انجام داده و سلول‌های مرده کف پا را حذف کند. این کرم در برطرف کردن خشکی‌های آرنج و زانو نیز بسیار اثر گذار است و اینطور نیست که تنها برای پوست کف پا کاربرد داشته باشد.

نحوه مصرف: برای یک دوره، روز و شب، این کرم را روی پوست کف پا بمالید. پس از اتمام دوره و برای ماندگاری نتیجه، تنها مصرف 2 الی 3 بار در هفته کافی است.

کرم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک ۵۰ میلی لیتر

خرید کرم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک ۵۰ میلی لیتر

کرم ترک پا سینره

کرم ترک پا سینره علاوه بر رفع خشکی کف پا و اثری که در از بین بردن ترک‌های پا دارد، به خواص ضد التهابی آن معروف است؛ به این معنی که اگر درد و سوزش در اثر خشکی یا ترک در کف پا احساس شود، می‌تواند به رفع آن کمک کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول، می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • کاهنده چین و چروک‌های ریز به علت داشتن شی باتر در میان ترکیبات
  • دارای خواص ضد قارچ
  • التیام دهنده زخم‌های ناشی از خشکی بیش از حد پا به دلیل داشتن روغن کالاندولا

روش استفاده: بهتر است روزانه 2 تا 3 بار پس از شستشو با آب گرم، بر روی پوست آسیب دیده پا استفاده شود.

کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی لیتر

خرید کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی لیتر

نکات ویژه برای اثر بخشی بهتر کرم ترک پا

زمانی که قصد دارید یک محصول برای از بین بردن ترک پا انتخاب کنید، باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که رعایت آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ نکاتی از قبیل:

  • بهتر است پس از هر بار شستشو، از محصول منتخب خود بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.
  • از شستشوی غیر ضروری پا با آب داغ خودداری کنید.
  • پس از استفاده از کرم بر روی پا، بهتر است از یک جوراب نرم استفاده کنید.
  • توصیه می‌شود که حتما محصولی را انتخاب کنید که حاوی مواد لایه بردار در میان ترکیبات مختلف خود باشد تا بتواند سلول‌های پوستی کف پا را از بین برده و ضمن کاهش ضخامت پوست این قسمت، به جذب موثرتر محصول مورد نظر کمک کند.

جمع بندی

می‌دانیم که انتخاب یک محصول مناسب و درست برای رفع ترک پا ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر بیاید؛ اما ما این مشکل را در این مطلب از داروخانه آنلاین مثبت سبز حل کرده‌ایم. با وجود این که به تمامی توصیه‌های لازم در این خصوص، ذیل متن پرداخته شده است، ولی لازم است بار دیگر بر این نکته تاکید کنیم که از میان بردن خشکی و زبری کف پا با کرم ترک پا، نیازمند صبر، حوصله و استمرار است؛ جز ان باشد، نتیجه مد نظر شما، هیچ‌گاه حاصل نخواهد شد.

شما از کدام یک از محصولات معرفی شده در این مطلب استفاده کرده‌اید؟ چه محصولات دیگری می‌شناسید که مصرف آن‌ها توانسته این مشکل شما را به خوبی رفع کند؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source