به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان شهرضا، این مراسم با حضور رئیس، مدیرعامل و هیئت مدیره گروه همیار سلامت روان اجتماعی و ۲۰۰ نفر از تسهیلگران و نوجوانان  شرکت‌کننده در این طرح در دو روز متوالی در باغ بانوان طلوع اصفهان برگزار شد.
رئیس اداره بهزیستی شهر با اشاره به اینکه دوره نوجوانی یکی از مهمترین مقاطع زندگی‌ است گفت: طرح مانا در سطح شهرستان با استقبال ویژه‌ای از سوی نوجوانان دغدغه‌مند روبرو شد و خوشبختانه در محله‌های حاشیه‌نشین شهر با اجرای این طرح شاهد چشمگیر پیشرفت طرح‌ها و حل معضلات مربوط به این محله‌ها بوده‌ایم.
مرجان ناظم‌پور ادامه داد: در طرح مانا شاهد آموزش نوجوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد احساس مسئولیت در جامعه با استفاده از توانایی‌های نوجوانان هستیم و استفاده از خلاقیت دانش‌آموزان در طرح مانا در جهت پیدا کردن مشکلات و ارائه راه‌حل مناسب از اهداف این طرح است.
وی خاطر نشان کرد: اهداف و رسالت این گروه با همیاری و همکاری مسئولان و مردم بویژه نوجوانان به سرانجام می‌رسد و با برگزاری طرح مانا با هدف افزایش فعالیت‌های مشارکتی نوجوانان، سطح سلامت اجتماعی نوجوانان را افزایش و آنها را نسبت به آسیب‌های اجتماعی ایمن و مقاوم می‌سازد.
در ادامه نمایندگان گروه‌ها به بیان فعالیت‌های خود از ابتدای شروع طرح تا پایان آن پرداختند و در پایان مراسم از نوجوانان شرکت کننده در این طرح قدردانی شد.

شهرضا| آیین اختتامیه طرح مانا در شهرستان برگزار شد

شهرضا| آیین اختتامیه طرح مانا در شهرستان برگزار شد

source