به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” یدالله علی الجماعة”

دست خدا بر سر جماعت است«پیامبر اکرم (ص)”

هفته مبارک وحدت،میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  نوید بخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی  و  پیام‌آور برادری، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در سایه قرآن کریم، سنّت و سیره رسول اکرم (ص) و فرصتی بسیار مغتنم برای حرکت مسلمانان در مسیر تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.

فرارسیدن ۱۷ربیع‌الاول  میلاد فخر عالمیان، پیامبر صلح و دوستی، مایه مسرّت اولیاء، غایت و آمال اوصیاء و آخرین فرستاده باری تعالی است که مردم را بر محور کلام بر حق و آسمانی ” قولوا لا اله الا الله تفلحوا ” گرد هم آورد.

وجود پربرکت حضرت محمد مصطفی (ص) نوید بخش آزادی و مهربانی و روشن کننده راه انسانیت برای تمام انسان های آزاده جهان و در تمام ادوار بوده است چرا که آزادی و معرفت به هستی متعلق به ذات تمامی انسان هاست.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و  هفته وحدت و همچنین ولادت امام جعفر صادق (ع)، الگوی صدق باطنی و حقیقی ،به کلیه مسلمانان به ویژه همکاران شریف خود در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش، از خداوند منان توفیق زندگی در سایه سار درخت یگانگی و وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ کاشته اند، مسالت می نمایم.

مهران کریمیان

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

source