به گزارش ایرنا، فرماندار دزفول روز جمعه در جشن ازدواج ۳۵ زوج تحت پوشش بهزیستی در تالار بهارستان این شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: خیرین اقدام بزرگی برای شروع زندگی ۳۵ زندگی جوان انجام دادند تا خنده بر لبان این عزیزان و خانواده‌هایشان جاری شود.

علیرضا خردمند از تلاش نیروهای بهزیستی برای تدارک این برنامه و خدمت‌رسانی به مددجویان قدردانی و اظهارکرد: خیرین در تمام زمینه‌ها کمک‌رسان شهرستان هستند و همیشه در امیدآفرینی جامعه پیشتاز هستند.

فرماندار دزفول بیان کرد: امروز ۳۵ زوج با پشتیبانی خیرین کانون گرم خانواده را تشکیل می‌دهند که امیدواریم هر روز این کانون گرم‌تر شود و به برکت این حرکت مبارک فرزندان صالحی متولد و تربیت شود.

وی گفت: سبک زندگی اسلامی که سالهاست توسط مقام معظم رهبری بیان می‌شود با مدیریت مادران و زحمت پدران محقق می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت: خانواده رکن اساسی جامعه است و رسیدگی به مشکلات خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمد پیلوار بر ضرورت استحکام خانواده تاکید و اظهارکرد: با توجه به اینکه ظرفیت و توانایی سازمان‌های حمایتی برای حل مشکلات جامعه محدود است و در صورت نپرداختن به وضعیت به بحران تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید مشکلات به بحران تبدیل شود گفت: اعتبارات سازمانی در طول سال برای رفع نیازهای مددجویان توزیع می‌شود ولی برای مرتفع کردن نیازهای گروه‌های هدف مجبوریم از خیرین به عنوان یکی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم که تاکنون کمک‌های زیادی اهدا شده است.

پیلوار تصریح کرد: خیرین دزفول در سطح کشور بسیار مطرح هستند و این آیین نیز حاصل تلاش آنها است که امیدوارم این کار خیر آنها مستمر باشد.

این جهیزیه‌ها شامل یخچال، گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، فرش و سرویس آشپزخانه بود که توسط خانواده‌های عصاریان و افشار با صرف ۲۰ میلیارد ریال تهیه شده است.

اجرای برنامه توسط ناشنوایان و موسیقی شاد از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

source