به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت روستایی عشایری (بازی‌های بومی محلی) دومین مرحله مسابقات بازی‌های بومی محلی شهری در سالن شهید آذین پور مجموعه ورزشی شهید بهشتی اداره ورزش و جوانان با حضور توانخواهان توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان برگزار شد.
رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از زحمات کارشناس توانبخشی و تسهیلگران CBR و همچنین موسسه خیریه شوق زیستن مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه گفت: امروز ما شاهد شور و نشاط مضاعف بین توانخواهان تحت پوشش جهت شرکت در مسابقات بازی‌های بومی محلی که بسیار هم جذاب و زیبا هست بودیم.
 مهری داداشیان افزود: بهزیستی شاهین دژ با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت روستایی عشایری توانست در دو مرحله مسابقات را بصورت روستایی و شهری بین توانخواهان مربوطه به اجرا بگذارد و از این بین تعداد ۱۲ نفر (۶ نفر آقایان، ۶ نفر بانوان) از آنان را برای شرکت در مسابقات استانی انتخاب نمایند.
وی اضافه کرد: امسال یکی از اهداف عالیه بهزیستی شاهین دژ ایجاد نشاط برای توانخواهان تحت پوشش می‌باشد که در همین راستا با همکاری ادارات شهرستان توانستیم اردوهای تفریحی، بازی‌های بومی محلی و اردوهای زیارتی را برای معلولان مراکز به اجرا بگذاریم.
در مرحله دوم مسابقات نفرات اصلی تیم بهزیستی شاهین دژ انتخاب و جهت شرکت در جشنواره استانی به معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی معرفی خواهند شد.

source