به گزارش طبنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی درباره این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از کسبه میدان تره بار ساری با جلب اعتماد چندین سالi مالباختگان توسط یک کلاهبردار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حرفه ای عمل کردن فرد کلاهبردار و باقی نگذاشتن هیچ ردی از خود،افزود : ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تلاش بی وقفه مخفیگاه متهم و همسر وی را در منطقه دربند تهران شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران ضمن بیان جابجایی مداوم متهم در تهران بزرگ ،گفت : ماموران پس از پیگیری های مداوم در نهایت متهم را در یکی از مناطق تهران شناسایی و با انجام هماهنگی های قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار مفخمی از اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری 600میلیاردی از کسبه میدان تره بار ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی،در نهایت سر از زندان درآورد.

———————————————————————————————————————

حضور سردار “حسن مفخمی” در مسجد 5تن ساری

رییس بازرسی استان در راستای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی از حضور سردار حسن مفخمی شهرستانی در مسجد 5تن شهر ساری طی هفته آتی ، روز دوشنبه تاریخ 19شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای پاسخگویی مسئولان و رسیدگی به شکایت مردمی ، مقرر شد فرمانده انتظامی استان به اتفاق معاونان و روسای پلیس های تخصصی در روز دوشنبه هفته آینده مورخ 19شهریورماه در مسجد تن ساری حضور یابند.

وی افزود: شهروندان عزیز از سراسر استان جهت ارائه پیشنهادات ، شکایات، و یا تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم نیروی انتظامی با هماهنگی تلفنی از طریق سامانه 197 و یا با مراجعه حضوری به آدرس ساری خیابان  معلم ، خیابان شهید اندرخورا ، مسجد پنج تن اقدام کنند.

———————————————————————————————————————

کشف 3دستگاه موتورسیکلت قاچاق در قائمشهر

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 3دستگاه متورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و فروش موتورسیکلت های سنگین قاچاق توسط یکی از شهروندان در قائمشهر بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی یک انبار نگهداری و توزیع موتورسیکلت های سنگین را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از آن 3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه ماموران در این اقدام یک متهم را نیز دستگیر کردند ،خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت های کشف شده را حدود 10میلیارد ریال برآورد کردند.

———————————————————————————————————————

 17 شهریور زمان اعزام مشمولان ماه جاری  

 معاون وظیفه عمومی استان از اعزام مشمولان شهریورماه در روز شنبه تاریخ 17ماه جاری در 2نقطه شرق و غرب مازندران خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح این خبر بیان داشت: اعزام مشمولان خدمت مقدس سربازی شهریور ماه استان مازندران راس ساعت 6 و 30 دقیقه روز شنبه 17 ماه جاری در 2 نقطه شرق و غرب استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشمولان ساکن شهرستان های ، گلوگاه ، بهشهر ، نکا ، میاندورود، ساری ، جویبار ، سیمرغ ، قائمشهر، سوادکوه ، بابل ، آمل ، فریدونکنار و بابلسر از پارک شهید زارع درشهرستان ساری واقع درکیلومتر2جاده نکا اعزام خواهند شد، گفت: مشمولان ساکن شهرستان های محمودآباد،نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر نیز از ورودی بازار ساحلی مجتمع نفریحی سیترا (پلاژحسینی) شهرستان نوشهر  اعزام خواهند شد.

source