اپیدمی کرونا، بحرانی که جهانیان را غافلگیر کرد و دراین شرایط ، نهاد های درگیر با سلامتی افراد، برای مدیریت بحران پیش آمده و خدمات رسانی مناسب به افراد تحت پوشش، به افرادی تاثیر گذار، مسئولیت پذیر و حرفه ای نیاز داشتند تا بتوانند ازاین بحران عبور کنند.

بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز با دارا بودن سرمایه انسانی مناسب که یکی از آنها فردی است به نام دکترسید کمال مرعشی، معاون دارو درمان این مرکز، در دوران اپیدمی کرونا توانست، به خوبی بحران کمبود محلول های ضد عفونی، داروهای درمان کرونا و وسایل حفاظت فردی، و توانمند سازی کارکنان حوزه دارو و تجهیزات پزشکی برای مقابله با این بیماری را مدیریت کند. وی کارمند برگزیده وزارت نفت در سال 1399 خورشیدی است و در گفت وگویی کوتاه به بخشی از عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریتش پرداخته است که در ادامه می آید.

 چه سالی وارد صنعت نفت شدید و در این سالها چه سمت های اجرایی داشته اید؟

  تلاش و پیگیری های مکرر جهت انجام اقدامات ضروری با توجه به بحران کووید 19 از جمله  تفکیک اورژانس تنفسی و اورژانس  حاد،   برنامه ریزی متناسب با شرایط برای کلینیک های تخصصی، راه اندازی کلینیک های تخصصی دردرمانگاه های شهدای نفت و کارون  و تلاش برای جذب متخصص برای این مراکز ، راه اندازی بخش ICU2 ، اختصاص چند بخش به بخش های کووید وتحویل  20 دستگاه ونتیلاتوربه دانشگاه  

 

source