به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ ها و کارخانجات استان کرمان، گفت: کرمان ظرفیت‌ های زیادی در حوزه اقتصادی از جمله معدن، کشاورزی و … دارد و به بهشت معادن معروف است، حتی در برخی موارد رتبه اول را دارد.

وی افزود: هر چه گفتمان اقتصاد مقاومتی نفوذ بیشتری داشته باشد، بهره‌ وری افزایش می‌یابد و حتی در بین خانواده‌ ها باید این کار انجام و الگوسازی شود، تا رقابت سالم محقق شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آغاز دسیسه‌ های دشمن در فضای مجازی و حقیقی، تصریح کرد: دشمنان این روزها بیش از سابق دارند کار می‌ کنند، تا با پمپاژ ناامیدی و ضریب دادن به مشکلات، مشارکت را پایین بیاورند و به اهداف خود از جمله کشیدن ایران سر میز مذاکره و تن دادن به خواسته‌هایشان سوق بدهند.

سردار نظری با اشاره به اینکه ما محزون از دست دادن آیت الله رئیسی هستیم، تصریح کرد: بودن مردان بزرگ یکسری مزیت‌ ها دارد و عدم حضور فیزیکی آنها، رفتار و الگوی مدیریتی آنها ظرفیت‌ هایی دیگری برای ما به ارمغان می‌ آورد.

وی اظهار کرد: مدیریت جهادی، اقدام، عملکرد، مردمی بودن و خستگی ناپذیر بودن شهید رئیسی به عنوان الگویی برای همه مدیران ماست و قطعا اگر این الگو و روش و منش و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران ما قرار بگیرد، می‌ بینیم که حرکت نظام در تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب به اهداف تعیین شده رهبری می‌ رسد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: امروز در یک پیچ تاریخی در انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و در فضای مجازی و حقیقی کسانی که علیه کشور توطئه کردند، دوباره فعال شدند؛ تا سیستم مدیریتی کشور را به دست بگیرند؛ که برای انتخاب باید هوشیاری، آگاهی و در نظر گرفتن خصوصیات مدیریتی، رفتاری و ولایتمداری شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان مد نظر باشد.

سردار نظری ابراز داشت: در فضای مجازی باید با تولید محتوا مقابله کنیم و هوشیار باشیم؛ تا برخی افراد خودباخته که نگاهشان به بیرون از کشور است، سوءاستفاده نکنند.

وی با اشاره به خستگی ناپذیری شهید رئیسی و چند سفرشان به استان کرمان بیان کرد: در سفر استانی، ایشان از روستای تنگشاه در بین کوه‌ های عنبرآباد و ریگان حضور یافت؛ که هیچ مسئولی حتی بخشدار به آنجا نرفته بود و در برگشت از روستا گریه می‌ کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ خاطر نشان کرد: در سفرها آیت الله رئیسی به رفع مشکلات مردم حساسیت داشتند و اگر این روحیه در مسئولان و بدنه مدیران میانی ما باشد، هر چه برخی موجب عقب‌ ماندگی و عدم پیشرفت بودند، جبران می‌ شود.

source