به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ همایش ایران قوی(۸) ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پنج‌ شنبه ۱۰ خرداد ماه به ریاست استاندار کرمان و با حضور معاونان استاندار و فرمانداران سراسر استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این نشست گفت: طبق دستور دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور، بلافاصله اعضای ستاد انتخابات توسط استاندار انتخاب شدند.

رحمان جلالی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری یک فرآیند ۳۰ روزه دارد و با همت همه اعضا و با توجه به تجربیات گذشته از انتخابات مجلس شورای اسلامی، نقشه راه مشخص و تدوین شده است که طبق جدول زمانی مشخص، راهبردها و آسیب‌شناسی‌ها و موارد مهم در دستور کار قرار گرفته و بررسی خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» طبق گفته رهبر معظم انقلاب، چهار راهبرد مهم در انتخابات است، افزود: ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها شکل گرفته و بر مبنای اطلس مشخص شده، هماهنگی پشتیبانی و اجرایی کارها در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در خصوص حوزه فناوری و زیرساخت‌ ها، اظهار داشت: تمام ایرادهای دوره قبل در زیرساخت‌ ها اصلاح و امنیت سایبری همانند انتخابات قبل انجام شود.

جلالی در حوزه امنیت انتخابات، تصریح کرد: فراجا کل فرآیند امنیت انتخابات را به عهد گرفته است و با تلاش همه، انتخابات بدون حاشیه طبق انتخابات قبلی برگزار شود.

وی همچنین استفاده از دستیاران مردمی برای انتخابات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حلقه‌های میانی مردم در این انتخابات بهترین مشارکت را خواهند داشت و دستیاران مردمی در شهرستاها می‌ توانند در این حوزه فعالیت چشمگیری در راستای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات داشته باشند./ استانداری کرمان

source