به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر روز سه شنبه(۸ خردادماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اقدامات لازم و به موقع در خصوص قرار دادها شروع شده است، افزود: خوشبختانه قرداددهای سال قبل طوری به مرحله عقد قرارداد رسیده است که کار عمرانی در شهر نیمه کاره نماند و ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در سطح شهر پروژه های عمرانی در حال انجام است، گفت: این پروژه ها قراردادهای سال بوده و  بموقع با همکاری شورای اسلامی شهر زنجان اقدامات لازم صورت گرفت و با اقدامات انجام شده خوشبختانه توانستیم پروژه ها به مرحله عقد قرارداد برسد.

شهردار زنجان در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات شایع در سطح شهر رفع مشکل خوردگی کف جوی ها و آبراهه ها است، بیان کرد: کانال های آبراه های سطح شهر اکثرا در معرض مواد خورنده هستند که ناشی از اجرای فاضلاب شهری و موارد دیگر است.

فیروزفر اظهار داشت: در طی دهه های گذشته تمام کف نهرها در شهر خورده شده و باعث جمع شدن فضولات شده است که یکی از این موارد کانال شریعتی بوده که حاصل این موضوع است.

وی ادامه داد: برای اصلاح و ترمیم این معظل  میتوان از دو طریق استفاده از سیمان مناسب  و مواد مذاب جهت ایجاد بتن ضد خورده اقدام کرد.

انتهای پیام/

source