توسط امین راهال، کارآفرین و نویسنده. آمینه مدیر عامل IronMonk، یک آژانس بازاریابی دیجیتال متخصص در SEO و CMO در Regal Assets، یک شرکت IRA است.
Getty زمانی در صنعت سئو بود که “بیشتر بهتر است” همیشه درست بود. این دیگر لزوماً اینطور نیست. این روزها، “طولانی تر بهتر است” دقیق تر است.
قبل از بهروزرسانی پنگوئن جستجوی Google در آوریل 2012، وبسایتهای وبلاگ مقالهای پس از مقاله با کلمات کلیدی بارگذاری میکردند و به راحتی رتبهبندی میکردند. از آن زمان، مقالات کوتاه و بیش از حد بهینه شده تا حد زیادی مورد توجه الگوریتم PageRank گوگل قرار نگرفتند. در عوض، به قطعات طولانی و دقیق تحقیق شده محتوای اصلی امتیاز می دهد.
به عنوان یک کارآفرین چند دهه ای سئو، به مشتریانم کمک کرده ام تا حضور آنلاین خود را با بازاریابی محتوا و در سال های اخیر به ویژه محتوای طولانی مدت افزایش دهند. در این مقاله، توضیح خواهم داد که چرا فکر میکنم محتوای طولانی باید یک عنصر اساسی در استراتژی سئو شما نیز باشد.
چه چیزی به عنوان محتوای طولانی واجد شرایط است؟
من محتوای “طولانی” را محتوای نوشته شده بیش از 2000 کلمه می دانم. البته این رقم بسته به موضوع و جایگاه متفاوت خواهد بود. ممکن است برای توضیح تکنیکهای معاملاتی مشتقات مالی به کلمات بیشتری نیاز باشد تا مثلاً فهرست کردن پرفروشترین برندهای غذای گربه.
محتوای طولانی میتواند به اینفوگرافیکها، پادکستها، ویدیوها و انواع چند رسانهای که فراتر از طول استاندارد است اشاره کند. با این حال، وقتی در این مقاله به محتوای طولانی اشاره می کنم، به طور خاص به پست ها و صفحات وبلاگ نوشته شده اشاره می کنم.
بیشتر از FROMFORBES ADVISOR بهترین نرم افزار مالیاتی سال 2022 بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد مستقل در سال 2022 محاسبه کننده مالیات بر درآمد: مالیات های خود را تخمین بزنید برای من، “محتوای طولانی” خلاصه ای برای هر محتوایی است که ارزش اطلاعاتی قابل توجهی برای بیننده ایجاد می کند و نیاز به توجه اختصاصی و مداوم دارد.
مزایای محتوای طولانی
مزایای این نوع محتوا برای کمپین سئو بسیار زیاد است. الگوریتم پیج رنک گوگل، صفحات را بر اساس «اقتدار صفحه» (یا «اقتدار دامنه») آنها اولویت بندی می کند، که به قدرت رتبه بندی یک وب سایت بر اساس قابلیت اطمینان درک شده از محتوای آن اشاره دارد.
محتوای طولانی و خوب تحقیق شده یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای ایجاد اعتبار برای وب سایت شما است. با استفاده از آن، می توانید نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر فکری و منبع اطلاعات قابل اعتماد در صنعت یا جایگاه خود معرفی کنید. در مجموع، محتوای طولانی فواید کلیدی زیر را برای وب مسترها ارائه می دهد:
• امتیازهای اعتبار دامنه/صفحه را بهبود می بخشد (به عنوان مثال، «DR» در Ahrefs یا «PA» در Moz)
• ویروسی بودن محتوا را بهبود می بخشد، احتمال اشتراک گذاری P2P را افزایش می دهد
• ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد می کند
• پیوندهای با ارزش بالا و استنادهای رسانه ای به دست آمده را ایجاد می کند
• آگاهی از برند را بهبود می بخشد
• اعتبار و شهرت کلی برند را ایجاد می کند
محتوای طولانی برای تولید بک لینک
همانطور که همه بازاریابان دیجیتال می دانند، بک لینک ها نیمی از هر استراتژی سئو هستند. این وعده محتوای طولانی است.
بر اساس یک مطالعه، محتوای طولانی مدت 56 درصد بیشتر اشتراکگذاری اجتماعی و 77 درصد لینکهای بیشتری نسبت به رسانههای کوتاهتر ایجاد میکند. به عبارت دیگر، مقالات طولانی تر برای به دست آوردن آن بک لینک های بسیار مهم ایده آل هستند.
چیزی بیشتر از این برای آن وجود ندارد. اگر مقالات طولانی تر و پر زحمت تر را کنار هم قرار دهید، کار شما به طور متوسط با پیوندهای تقویت کننده سئو پاداش قابل توجهی خواهد داشت. به نوبه خود، این لینک ها عملکرد رتبه بندی شما را بهبود می بخشد، ترافیک را بهبود می بخشد و وب سایت شما را سودآورتر می کند.
نکاتی برای ایجاد محتوای طولانی مدت رقابتی
برای کمک به شروع صحیح، من چند پیشنهاد برتر خود را برای ساختن محتوای طولانی که بیشترین شانس را برای رتبه بندی دارد، فهرست کرده ام:
• محتوای خود را به طور گسترده در رسانه های اجتماعی، تابلوهای پیام و مراکز اجتماعی به اشتراک بگذارید (به عنوان مثال، گروه های فیس بوک، سرورهای Discord، موضوعات Reddit)
• برای اثبات نکات خود با استفاده از Google Scholar به مقالات تحقیقاتی بازبینی شده استناد کنید
• برای هر دو پاراگراف حداقل یک استناد آماری (یعنی استناد به یک رقم عددی) درج کنید.
• عناصر بصری مانند نمودارها، جداول و نمودارها را تا جایی که ممکن است و حداقل یک بار در هر مقاله اضافه کنید
• طول محتوای طولانی خود را تغییر دهید (به عنوان مثال، یک مقاله با 1750 کلمه و مقاله بعدی در 2500 کلمه)
• همیشه فهرست مطالب را همراه داشته باشید
• از بین بردن کرک. به جای اینکه تعداد کلمات خود را با توضیحات طولانی اضافه کنید، محتوا را مبتنی بر داده ها و به نقطه نقطه نگاه دارید
قرار دادن آن در عمل
محتوای ارزان این روزها یک دوجین سکه است. برای متمایز شدن در دنیای بازاریابی محتوا، باید برای انتشار محتوای درجه یک که ارزش بیشتری نسبت به آنچه رقبای شما منتشر می کنند، تلاش کنید. برای این منظور، هیچ میانبر یا «هک» وجود ندارد – شما فقط باید کار را برای پیشنویس نوشتهای با استناد و تحقیق خوب انجام دهید که راهحلهای واقعی را برای خوانندگان شما فراهم میکند.
اگر دائماً مقالات کوتاه و یک صفحهای وبلاگ مملو از کلمات کلیدی ارائه میکنید، این استراتژی را کنار بگذارید. در عوض، محتوای طولانی مدتی را که برای تولید نیاز به تلاش، تحقیق و دانش بیشتری دارد، در اولویت قرار دهید. شرط می بندم که بهبود قابل توجهی در عملکرد رتبه بندی خود خواهید دید.
YECYoung Entrepreneur Council (YEC) یک سازمان فقط دعوتنامه و مبتنی بر هزینه است که متشکل از موفق ترین کارآفرینان 45 ساله و کمتر در جهان است. اعضای YEC تقریباً هر صنعت را نمایندگی می کنند، هر ساله میلیاردها دلار درآمد ایجاد می کنند و ده ها هزار شغل ایجاد کرده اند. در yec.co بیشتر بیاموزید. سوال در مورد مقاله؟ ایمیل feedback@yec.co.”>