سئو سایت
بنیانگذار و مدیر عامل در رتبه بندی SE، سرمایه گذار سریال، کارآفرین فناوری اطلاعات با بیش از 10 سال تجربه در بازاریابی و توسعه نرم افزار.

getty2020 سال بسیار چالش برانگیزی برای همه بود، با کووید-19 که باعث سقوط اقتصاد جهانی شد. در نتیجه، شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی با حضور محدود آنلاین مجبور بودند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را به‌طور جدی در نظر بگیرند.
با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها بدون برنامه‌ریزی دقیق استراتژی‌شان، به راه افتادند. بنابراین، آنها در نهایت بودجه خود را برای افزایش ترافیک از طریق تبلیغات بدون ایجاد یک پایه محکم – یک وب سایت بهینه سازی شده، به باد دادند.
اکنون زمان آن فرا رسیده است که بیش از هر زمان دیگری بر استراتژی بازاریابی دیجیتال خود مسلط شوید تا کسب و کار خود را در مقابل چشمان بیشتری قرار دهید. اما به جای یک سفر دو مرحله ای، خود را در یک سفر قرار دهید – بازاریابی دیجیتال یک تلاش یکباره نیست، بلکه یک هدف مداوم است که نیاز به نظارت روزانه دارد.
بنابراین، چه اقداماتی باید انجام دهید تا کمپین دیجیتال مارکتینگ خود را راه اندازی کنید؟
1. محیط آنلاین بسیار بهینه، سازگار با موبایل و مقیاس پذیر
بیشتر برای شما 8 استراتژی برای کسب درآمد از TikTok بهترین تشک برای زوج ها صرف نظر از سبک خواب شما چرا کاربران TikTok از برگزاری مراسم Met Gala اینفلوئنسر خشمگین هستند. یک محیط آنلاین است که امن است، ساختار واضحی دارد و سریع کار می کند.
در اینجا سه ​​مورد بسیار مهم برای هر وب سایت مدرن وجود دارد:
• سرعت: یک ساختار سایت واضح ایجاد کنید تا افراد بتوانند به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. و با تایید گوگل که Core Web Vitals سیگنال‌های رتبه‌بندی را در ماه می ۲۰۲۱ انجام می‌دهد، باید توجه بیشتری به نحوه تجربه کاربران از سرعت، پاسخ‌دهی و ثبات بصری صفحات سایت خود داشته باشید.
• سازگاری با موبایل: جستجوهای دسک‌تاپ در سال 2017 از تلفن همراه عقب افتاد، به طوری که اکنون بیش از 55 درصد از ترافیک وب جهانی بر روی دستگاه‌های تلفن همراه است. علاوه بر این، موبایل دیگر یک روند رو به رشد نیست، بلکه یک هنجار است، به ویژه در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین. اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده است، حتی به آنلاین شدن فکر نکنید.
• امنیت: امنیت وب برای جلوگیری از دسترسی هکرها و سارقان سایبری به داده های حساس، از جمله کاربران شما، حیاتی است. بدون یک استراتژی امنیتی فعال و اتصال HTTPS، کسب‌وکارها در معرض خطر توسعه حملات بدافزار و حملات به سایت‌ها، شبکه‌ها و غیره هستند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آسان نیست، اما در بازاریابی دیجیتال ضروری است. فکر نکنید که رویکرد تنظیم و فراموش کردن آن در اینجا کارساز خواهد بود. شما باید ثابت قدم باشید تا مشتریان بالقوه همیشه بتوانند وب سایت شما را برای جستجوهای مرتبط پیدا کنند.
2. وارد Google My Business شوید
راه دیگری برای کمک به مشتریان برای یافتن شما از طریق Google برای کسب و کار من (GMB) است.
«Google برای کسب‌وکار من» جزئیات شما را در جایی قرار می‌دهد که مشتریان بالقوه بتوانند راحت‌تر آن‌ها را پیدا کنند. همچنین کسب و کار شما را در نقشه های گوگل قرار می دهد که در آنجا می توان آن را بررسی کرد. این همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که کسب و کار شما در نقشه در کنار سایر مشاغل مشابه رتبه بندی می شود و به لطف بسته محلی Google، دید گسترده ای را به شما می دهد. بهینه سازی یک حساب GMB پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسد. اما منابع آنلاین زیادی وجود دارد که راهنماهای گسترده ای در مورد این موضوع ارائه می دهند.
3. پروفایل ها و فعالیت های رسانه های اجتماعی
علاوه بر حضور در گوگل، باید به طور فعال مخاطبان خود را در رسانه های اجتماعی درگیر کنید. به تفاوت بین غذا خوردن در یک رستوران زنجیره ای یا در یک رستوران کوچک محلی فکر کنید. شما هرگز در رستوران های زنجیره ای سرآشپز نمی بینید، اما در غذاخوری محلی خود، اگر سرآشپز با شما صحبت کند، اطلاعات بیشتری در مورد مکان و مواد مورد استفاده پیدا می کنید، و اگر غذا وحشتناک نباشد، احتمالاً این خبر را منتشر می کنید و به عقب باز می گردید. . به عنوان یک کسب و کار کوچک، این رویکردی است که باید در شبکه های اجتماعی اتخاذ کنید: در واقع با مشتریان خود صحبت کنید و با آنها تعامل داشته باشید.
بیاموزید که کدام پلتفرم رسانه اجتماعی در بین مشتریان بالقوه شما محبوب است و همچنین وارد آن شوید. واضح ترین گزینه، فیس بوک، حتی ابزارهایی برای تبلیغ صفحات تجاری به مخاطبان تقسیم شده دارد. اگر مشتریان شما از توییتر، لینکدین، یوتیوب و اینستاگرام استفاده می کنند، حضور خود را در آنجا نیز گسترش دهید. این چیزی است که صاحبان مشاغل ممکن است به کمک نیاز داشته باشند، زیرا مؤثرترین راه برای افزایش مخاطب در رسانه های اجتماعی ایجاد و انتشار مداوم محتوای جذاب و جذاب است.
و اگر مخاطبان شما به پلتفرم های جدیدتری مانند TikTok یا Clubhouse مهاجرت کرده اند، آنها را امتحان کنید. نکته این است که مخاطبان خود را دنبال کنید تا ترافیک مناسب را جذب کنید.
4. مشخص کنید چه چیزی برای کسب و کار شما مناسب است: SEO یا PPC
قبل از تصمیم گیری، توانایی های مالی خود را ارزیابی کنید و درک کنید که آیا نیاز به بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا هر دو به طور همزمان دارید.
SEO و PPC هر دو استراتژی های بازاریابی دیجیتال هستند که در نهایت باعث می شوند سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود. اما برای به دست آوردن نتایج مثبت، هر دو استراتژی به تخصص زیادی، دانش فنی و بودجه بازاریابی نیاز دارند.
اگر وب‌سایت جدیدی دارید که در جستجوی ارگانیک عملکرد خوبی ندارد، اگر فکر می‌کنید محصول/خدمت عالی دارید و می‌خواهید آن را آزمایش کنید یا حاشیه سود معقولی دارید، PPC برای فروش سریع عالی است.
از طرف دیگر، اگر به دنبال رشد بلندمدت هستید و می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، اگر می‌خواهید برند خود را در طول زمان بسازید یا می‌خواهید هزینه‌های بازاریابی خود را بهینه کنید، سئو همان چیزی است که به آن نیاز دارید.
برخلاف تبلیغات پولی، هنگامی که با استفاده از سئو در صدر جستجوهای گوگل قرار می گیرید، بدون هیچ هزینه ای ترافیک باکیفیت را به سمت کسب و کار خود هدایت خواهید کرد. در PPC، اگر مرتباً ثروت اندکی را سپری نکنید، هیچ کلیکی دریافت نخواهید کرد.
از طرف دیگر، می توانید انتخاب کنید که SEO و PPC را همزمان انجام دهید. این کاملا به فرصت های شما بستگی دارد.
همه چیزهایی که در اینجا پوشش داده می شود برای افزایش دید آنلاین کسب و کار شما اساسی است. برای کسب‌وکارهایی که تازه وارد بازاریابی دیجیتال شده‌اند، این مراحل ممکن است در ابتدا بسیار بزرگ به نظر برسند، اما زمانی که به آن دست پیدا کنید، مانند بستن کمربند ایمنی در ماشین طبیعی به نظر می‌رسد. با مجموعه ای مناسب از ابزارها – یک وب سایت بهینه شده، یک حساب Google برای کسب و کار من، یک حضور فعال در رسانه های اجتماعی و محتوای جذاب که دائماً منتشر می شود – می توانید ترافیک وب را افزایش دهید، فروش جدیدی ایجاد کنید و حتی مشتریان را به عشق خود وادار کنید. نام تجاری.
شورای فناوری فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران ارشد فناوری، مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. والری کوریلوف، بنیانگذار و مدیر عامل در رتبه بندی SE. سرمایه گذار سریال و کارآفرین فناوری اطلاعات با بیش از 10 سال تجربه در زمینه بازاریابی و توسعه نرم افزار.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamatikhabari