رژلب دائم چیست؟ تاتویی است که سبب تغییر رنگ لب می شود و پس از انجام آن سایز لب بزرگتر به نظر می رسد و یک آرایش دائمی به حساب می آید. لب ها از بارزترین ویژگی های صورت به حساب می آیند که کوچکترین تغییری در آن ها، تاثیر بسیار زیادی بر روی چهره شما خواهد داشت. لب ها دائما در حال حرکت هستند و همین توجه زیادی را به خود جلب می کنند. این روش برای افرادی که لب های کمرنگی دارند و یا عدم تقارن زیادی در لب خود حس می کنند، بسیار مناسب می باشد و سبب خوش فرمی لبان می شود. این متد با استفاده از ابزار شیدینگ و پیگمنتیشن رنگدانه های دائمی را در لایه های وارد و تثبیت می کنند.

برای انجام رژلب دائم باید به مرکز تخصصی مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید. قبل از انجام این کار حتما باید پاسخ سوال مزایا و معایب رژ لب دائم چیست؟ را مطالعه کنید. همچنین اگر خواستار آموزش این تکنیک هستید می توانید به بهترین مرکز آموزش رژ لب دائم در غرب تهران یعنی آکادمی مریم حمزه ای مراجعه نمایید. آکادمی مریم حمزه ای در تهران و مشهد و شیراز شعبه دارد. به همین دلیل با توجه به مسیر رفت و آمدتان می توانید در بهترین مرکز دوره های آموزش رژ لب دائم تهران و مشهد شرکت نمایید.

هزینه تتو رژ لب در بهترین مرکز تخصصی تهران

هزینه تتو رژ لب در بهترین مرکز تخصصی تهران موضوعی است که برای اغلب زیباجویان حائز اهمیت است. اگر به دنبال هزینه رژ لب دائم می باشید حتما باید این نکته را در نظر بگیرید که کار باکیفیت نیازمند مواد عالی و سال ها تجربه متخصص را دارد. روش انجام تتو لب و یا شیدینگ لب به این صورت است که رنگدانه ها به اولین لایه زیر پوست لب تزریق می شوند مثل رنگ صورتی یا کالباسی برای رژ لب دائم صورتی. در مرحله اول باید یک متخصص ماهر را انتخاب کنید و از او کمک بگیرید. حتما با تحقیق و وقت گذاشتن کافی از انتخاب یک متخصص ماهر اطمینان پیدا کنید.

در مرحله بعدی باید رژلب مد نظر و شکل لب مناسب یا در صورت تمایل هزینه خط لب دائم خود را با کمک مشاور پیدا کنید. علاوه بر سلیقه خود، حتما باید به تناژ پوست خود توجه کافی داشته باشید. سپس بی حسی انجام می شود و در مرحله بعد رنگدانه ها تزریق می شوند. با توجه به قرارگیری لب بر روی صورت که بارز ترین قسمت بدن می باشد. حتما به یک متخصص با تجربه مراجعه کنید تا کوچکترین اشتباهی در رژلب دائمی شما بوجود نیاید.

هزینه تتو رژ لب در بهترین مرکز تخصصی تهران

ترمیم رژ لب دائم و هزینه آن

ترمیم رژ لب دائم و هزینه آن کاملا بستگی به محل انجام کار دارد. حتما با تحقیق و بررسی و دیدن نمونه کار یا عکس رژلب دائم دست به انتخاب مرکز مناسب برای ترمیم رژلب دائم خود بزنید. به خاطر قرار گیری لب در چهره، کوچکترین تغییری در لب ها بعد از ترمیم رژ لب دائم بسیار بارز خواهد بود. پس حتما به فرد متخصصی مراجعه کنید تا از سلامت و زیبایی لب هایتان بعد انجام تتو مطمئن شوید. رژ لب دائم در انواع رنگ ها با بهترین کیفیت مواد و ماندگاری بالا در تهران و شیراز و مشهد توسط دانش آموختگان مریم حمزه ای انجام می گردد. رنگ رژ لب دائمی کالباسی یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی است که از سوی زیباجویان انتخاب می شود. ترمیم تاتو رژ لب طبیعی مانند تتو رژ لب برای اولین بار تمام مراحل بی حسی، تزریق رنگدانه و تنظیم نهایی رنگدانه را دارد.
حتما بعد از اتمام کار باید مراقبت های بعد از ترمیم انجام شود تا به نتیجه دلخواه دست یافت. هزینه های ترمیم رژ لب دائم بسته به منطقه و سالنی که به آن مراجعه می کنید متغیر است. برای انجام ترمیم نیز مثل مرحله اول تمام آماده سازی ها و مقدمات مثل بی حسی موضعی انجام می شود و تمام ابزار و مواد اولیه مجددا احتیاج پیدا می کنید. مراحل تزریق رژ لب دائمی چگونه است؟ باید طبق اصول این کار و با رعایت بهداشت انجام شود.

نوشته رژلب دائم چیست؟ اولین بار در مجله داروخانه مثبت سبز. پدیدار شد.

source

توسط salamatikhabari