آیا محصولات بیتروی خوبه؟

بیتروی که یکی از برند های معروف حال حاضر در بازار میباشد توسط شرکت رجین رخ تولید می شود. محصولات کلی این برند به دو دسته کلی مراقب از مو و مراقبت از پوست تقسیم می شود که بانوان بسیاری از این محصولات را استفاده کردند و از آنها راضی بودند. فرمولاسیونی که در محصولات بیتروی استفاده شده است بسیار خاص بوده و سبب شده تا تمامی محصولات این برند پرفروش باشند. در ادامه به مزایا و پاسخ سوال محصولات بیتروی خوبه؟ می پردازیم.

  • محصولات با کیفیت:

طبق نظرات کلیه بانوانی که از محصولات بیتروی استفاده کردند، گفتند که تمامی محصولات این برند با کیفیت تمام بوده و از فرمولاسیون تخصصی برای تمامی محصولات استفاده شده است به صورتی که تمامی محصولات پس از استفاده نتیجه کامل را برای بانوان نشان داده است.

  • انواع محصولات بیتروی:

از جمله این محصولات می‌توان به انواع پاک کننده‌های صابونی و غیر صابونی، شامپو، شامپو بدن، درمان لک، محصولات مراقبت و زیبایی مو، درمان آکنه، محافظ های ضد آفتاب اشاره کرد. شما می توانید تمایم این محصولات را از سایت داروخانه فارمادی با بهترین قیمت تهیه نمایید.

محصولات بیتروی خوبه؟

  • محصولات بیتروی خوبه؟ لاین مو:

در ابتدا لاین موی محصولات بیتروی بیشتر محصولات پزشکی و درمانی را ساپورت می کرد اما در حال حاضر گسترده ترین لاین محصولات این برند به لاین مراقبت از مو اختصاص داده شده است. کالاهایی نظیر شامپو مو ، سرم مو ، تونیک مو و محلول مو در این لاین تولید شده‌اند. هم اکنون دو فاز مراقبتی و درمانی مو به صورت گسترده ای حاوی محصولات هستند.

در محصولات برند بیتروی از چه موادی استفاده می شود؟

در پاسخ به سوال محصولات بیتروی خوبه؟ باید به شما بگوییم که این برند در تمامی محصولات خود از مواد گیاهی استفاده کرده و تمامی محصولاتش فاقد پارابن و الکل می باشد.

روغن آرگان:

روغن آرگان بیشتر در محصولات مراقبت از مو استفاده می شود که به عنوان طلای مایع از آن یاد می شود در واقع روغن آرگان به دلیل داشتن فرمولاسیون خاصی که دارد در برابر اکسیدن شدن مقاومت خاصی از خودش نشان داده که همین موضوع سبب شده تا برای محصولات مراقبت از مو نیز استفاده گردد . روغن ارگان به دلیل داشتن خاصیت انتی اکسیدانی که دارد باعث می شود تا مو ها در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی هوا مقاوم تر شوند.به دلیل غنی بودن این روغن از ترکیباتی مانند اسیدهای چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید در بسیاری از محصولات مراقب مویی از آن استفاده می شود.

محصولات بیتروی خوبه؟

هیالورونیک اسید:

اکثر بانوان به دنبال پوستی شاداب و منحصر به فرد هستند تا خطوط ریز و چین و چروک نداشته باشد. هیالورونیک اسید باعث می شود خاصیت ارتجاعی پوست بهبود یافته و در ادامه شاهد بهبود الاستیسیته پوست و همچنین آبرسانی عمقی لایه های پوست می گردد. در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست بیتروی، از هیالورونیک اسید استفاده می شود و تاثیرات فوق العاده ای از خود بر روی پوست بانوان بر جای گذاشته است.

 

محصولات بیتروی خوبه؟

مشاهده متن کامل

source

توسط salamatikhabari