زمان انتشار مد نیو گیم پلاس بازی Alan Wake 2 مشخص شد

آلن ویک ۲ (Alan Wake 2) شب درخشانی را پشت سر قرار داد و سم لیک با حضور در مراسم گیم اواردز از تاریخ عرضه مد نیو گیم پلاس بازی رونمایی کرد. 

استودیو رمدی قصد دارد به زودی و در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ۱۴۰۲) محتوای بیشتری برای بازی Alan Wake 2 منتشر کند. این محتوا در قالب یک بسته الحاقی رایگان به اسم The Final Draft منتشر می‌شود و شامل مد نیو گیم پلاس، پایان جدیدی برای داستان و درجه سختی جدید Nightmare خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟از داستان‌های کاراگاهی تا کابوس‌های شبانه
کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟

با انتشار این آپدیت، استودیو رمدی تمرکز خود را به دو بسته الحاقی پولی بازی معطوف می‌کند. بسته الحاقی اول Night Springs نام دارد که به شما این امکان را می‌دهد که به عنوان چند شخصیت آشنا از دنیای آلن ویک بازی کنید. این DLC تجربه‌ای غیرقابل توضیح از چندین اپیزود مستقل از برنامه تلویزیونی Night Springs خواهد بود. 

بازی Alan Wake 2

بسته الحاقی اول در بهار سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد، اما دومین بسته الحاقی بازی The Lake House نام دارد و هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست چه زمانی منتشر خواهد شد. آلن ویک ۲ در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ توانست جایزه بهترین کارگردانی، بهترین روایت داستانی و بهترین کارگردانی هنری را دریافت کند. 

Alan Wake 2 هم‌اکنون روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2الن ویک ۲ از آنچه فکر می‌کردیم بیشتر معما دارد!
راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2


بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ از نگاه ویجیاتو

زمان انتشار مد نیو گیم پلاس بازی Alan Wake 2 مشخص شد - ویجیاتو

source

توسط