یکی از فرمول‌های کسب درامد بیشتر از اسنپ استفاده از بهترین ماشین برای اسنپ است، خودرو ها برای داشتن این عنوان باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشند که در ادامه به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

پراید

یکی از بهترین خودروها برای رانندگی و کار در اسنپ پراید دوگانه سوز است، این خودرو به دلیل قیمت پایین و همچنین هزینه مناسب سوخت گزینه مناسبی برای استفاده در سرویس‌های تاکسیرانی آنلاین است، در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو می‌پردازیم.

 

مصرف سوخت پایین

یکی از دلایل مهم برای اینکه این خودرو را در لیستمان قرار دادیم مصرف سوخت پایین آن است، البته باید توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید این خودرو را برای استفاده در اسنپ خریداری نمایید نوع دوگانه آن را خریداری کنید، همچنین می‌توانید با صرف هزینه مشخص پراید خود را به پراید دوگانه سوز تبدیل کنید، به طور کلی بسیاری از افراد هنگام نصب اسنپ وب با خودروی دوگانه سوز ثبت نام می‌کنند، همچنین شما برای دانلود اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از استورهای مختلف مانند سیب ایرانی و کافه بازار اقدام کنید.

قیمت مناسب

در حال حاضر این خودرو با مدل‌های مختلفی در بازار ایران وجود دارد که با توجه به بودجه و ویژگی‌های هر کدام از آنها می‌توانید اقدام به خرید آنها کنید، با توجه به این نکته که تعدادی از مدل‌های این خودرو از خط تولید خارج شده‌اند، اما شما می‌توانید هر کدام از مدل‌های این خودرو را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

تیبا

این خودرو هم یکی از ساخته‌های شرکت سایپا است که هنوز در حال تولید است، شرکت سایپا مدتی می‌شود که مدل جدید این ماشین به اسم تیبا 2 را وارد بازار کرده است، هر دو مدل این خودرو برای کار در تاکسی‌های اینترنتی مناسب هستند.

 

هزینه های مناسب خودرو

تیبا به صورت کلی به عنوان یک خودروی کم هزینه به شمار می‌آید، برای تعمیر این خودرو یا تعویض قطعات آن نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهید داشت.

 

مصرف سوخت پایین

این خودرو یکی از کم‌ مصرف‌ترین خودروهای داخلی است که می‌توانید برای کار در اسنپ از آن استفاده کنید، همین علت موجب شده خودروهای تیبا و تیبا 2 یکی از بهترین خودروها برای اسنپ باشد.

 

 

پژو 206

خودروی 206 یکی از محبوب‌ترین خودروهای حال حاضر بازار ایران است، این خودرو در که مدت زیادی از شروع تولید آن می‌گذرد اما هنوز به دلیل ظاهر جوان پسند مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 

طراحی زیبا

این خودرو همانطور که اشاره شد نسبت به قیمتی که دارد از طراحی زیبایی برخوردار است، در حال حاضر 206 در دو مدل تیپ 2 و تیپ 5 در حال ساخت است.

 

مصرف سوخت پایین

این خودرو یکی دیگر از ماشین‌های کم مصرف بازار ایران در نظر گرفته می‌شود، 206 تیپ 2 و 5 در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی از بیرون و داخل شهر 6.4 لیتر مصرف می‌کند، اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که با توجه به نظرات منتظر شده 206 تیپ در برخی مواقع و شرایط به مراتب مصرف سوخت بالاتری نسبت به رقیب خود دارد.

 

استهلاک پایین

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب خودروی ماسب برای کار در اسنپ میزان استهلاک آن خودرو است، برخی از خودروهای داخلی بازار از استهلاک بالایی برخوردار هستند که این موضوع باعث می‌شود، هزینه‌های جاری برای خودروی شما بالا رود، 206 تیپ 2 از استهلاک پایینی برخوردار است و در صورت استفاده درست نیازی به خرج‌های بالا ندارد.

 

کوییک

خودروی کوییک در سال 1395 معرفی و رونمایی شد و در سال 1397 وارد بازار شد، این خودرو هم به دلیل قیمت پایین‌تر نسبت به باقی خودروها مورد استقبال بسیاری واقع شد.

 

هاچ بک با ابعاد کوچک

یکی از ویژگی‌های کوییک ابعاد کوچک آن است، این خودرو به عنوان یک ماشین هاچ بک برای رانندگی در ترافیک و داخل شهر مناسب است، گاهی اوقات ابعاد خودرو در موضوعاتی مانند جای پارک، تراقیک و … بسیار با اهمیت می‌شود.

 

مصرف سوخت پایین

این ماشین هم مانند باقی خودروهای این لیست از مصرف سوخت پایینی برخوردار است، خودروی کوییک در هر 100 کیلومتر ترکیبی 6.9 کیلومتر می‌سوزاند.

 

فاکتورهای مهم برای انتخاب خودروی مناسب کار در اسنپ

تا اینجای مقاله سعی کردیم تعدادی از ماشین‌های مناسب کار در اسنپ را به شما معرفی کنیم، در ادامه به بررسی فاکتورهای این اولویت بندی می‌پردازیم، شما با توجه به این موارد می‌توانید از باقی خودروهای داخلی ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و بررسی کنید که برای رانندگی و تاکسی مناسب است یا خیر؟

 

قیمت خرید پایین

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید خودروی مناسب کار در تاکسی آنلاین قیمت خرید ماشین است، اگر منطقی به این موضوع نگاه کنیم خودرویی که قصد خرید آن را داریم قرار است کارکرد بسیاری داشته باشد و دچار استهلاک شود، پس نمی‌توان به اینکه بعد از مدتی آن‌را به قیمت بالاتری بفروشیم خیلی امید داشت، تصمیم درست این است که هزینه کمتری برای خرید خودرو بدهیم.

 

کارکرده بودن

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید میزان کارکرد خودرو است، با توجه به کارکرد شما از خودرو پیشنهاد می‌شود از خرید خودروی صفر دوری کنید، در صورتی که قصد دارید به صورت تمام وقت مشغول کار در تاکسی های اینترنتی باشید خودروی کارکرده برای شما مناسب است، اما این نکته را هم توجه داشته باشید که خودروهای با مدل بسیار پایین و یا کارکرد بسیار بالا تنها هزینه روی دست شما خواهند گذاشت، باید حد تعادل این دو مورد را لحاظ کنید، پس پیشنهاد می‌شود هنگام خرید خودرو فردی که توانایی مشاوره در این زمینه دارد را همراه ببرید.

 

مصرف سوخت مناسب

میزان مصرف سوخت خودروهای مختلف با توجه به نوع خودرو، موتور و موارد دیگر متفاوت است، بهترین ماشین برای اسنپ خودروهایی هستند که از مصرف سوخت پایینی برخوردار باشند، شما می‌توانید با جستجو کردن در اینترنت میزان مصرف سوخت انواع خودرو ها را ملاحظه کنید.

 

استهلاک پایین

بررسی میزان استهلاک خودرو همانند موارد بالا برای انتخاب ماشین برای اسنپ و تاکسی های اینترنتی مهم است، انتخاب درست در این مورد می‌تواند از هزینه‌های بالا در میان مدت و بلند مدت جلوگیری کند، این مورد به فاکتورهایی همچون قیمت قطعات خودرو، میزان موجودی آنها در بازار، کارکرد و کیفیت قطعات خودرو و موارد دیگر بستگی دارد.

 

طراحی زیبا

شاید در نگاه اول این مورد برای شما اهمیت بالایی نداشته باشد، اما با توجه به پیشرفت خودروها حتی در حوزه تاکسی‌ها باید در نظر بگیرید که طراحی مناسب خودرو در میزان دارمد شما تاثیر مستقیم خواهد داشت، پس بعد از بررسی موارد بالا سعی کنید به طراحی خودرو نسبت به هزینه نیم نگاهی داشته باشید.

 

در این مقاله سعی کردیم به بررسی تعدادی از خودروهای مناسب برای کار در اسنپ و تاکسی های اینترنتی بپردازیم، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و موارد بالا می‌توانید خودرو مورد نظر و مناسب خود را انتخاب کنید.

 

source

توسط