به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عملیات مقاومت اسلامی لبنان در مرز میان این کشور و اراضی اشغالی از سپیده‌دم امروز تاکنون همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت موضع «رویسات العلم» در اراضی اشغالی شبعا را هدف قرار داده‌اند و ضربات مهلکی به آن وارد کردند.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که مرکز صهیونیستی «جل العلام» واقع در نزدیکی مرز میان لبنان و اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک کفرشوبا واقع در بخش شرقی نوار مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی، اطراف شهرک‌های عیتا الشعب و رامیه و همچنین مناطق حامل و اللبونه واقع در اطراف ناقوره را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک کفرشوبا را مورد هجوم قرار داد. «تله العویضه» از سوی شهرک الطیبه و اطراف شهرک یارون نیز هدف حملات خمپاره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کمی پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی لبنان در ادامه همسویی با مقاومت فلسطین ضربات مهلک جدیدی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت را در راستای حمایت از غزه و مقاومت فلسطین، با سلاح مناسب هدف قرار داده و ضربات مهلکی به آن وارد کرده است.

source

توسط