سباستین استن نقش دونالد ترامپ را در فیلم The Student بازی می‌کند

طبق گزارش ورایتی، سباستین استن، بازیگر نام‌آشنای آمریکایی قرار است نقش جوانی دونالد ترامپ را در فیلمی با عنوان «The Student» به کارگردانی علی عباسی، فیلمساز ایرانی و سازنده عنکبوت مقدس (Holy Spider) ایفا کند.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید

سایر بازیگران این فیلم شامل جرمی استرانگ، برنده جایزه امی برای ایفای نقش روی کوهن (وکیل اهل ایالات متحده آمریکا) و ماریا باکالوا (بازیگر فیلم‌های Borat 2 و Bodies Bodies Bodies) در نقش ایوانا ترامپ می‌شود. طبق خلاصه داستان، فیلم The Student در واقع قدرت و جاه‌طلبی را در دنیای پر از فساد و فریب به تصویر می‌کشد. این یک داستان استاد ـ شاگردی است که منشا و خواستگاه سلسله ثروتمند آمریکایی را نشان می‌دهد.

گابریل شرمن، نویسنده کتاب‌هایی مانند The Loudest Voice in the Room و How the Brilliant, Bombastic Roger Ailes Built Fox News – and Divided a Country قرار است فیلمنامه این فیلم را بسازد. فیلم «دانش‌آموز» محصولی مشترک از دنیل بکرمن از شرکت Scythia Films، جیکوب جرک از Profile Pictures و روث تریسی از Taylored Films خواهد بود.

سباستین استن نقش دونالد ترامپ را در فیلم The Student بازی می‌کند - ویجیاتو
سباستین استن در نقش «سرباز زمستان» در دنیای سینمایی مارول

امسال سباستین استن برای ایفای نقش Tommy Lee، در فیلم بیوگرافی «Pam & Tommy» نامزدی جایزه گلدن گلوب را کسب کرد. استن بیشتر برای ایفای نقش باکی بارنز، یا همان «سرباز زمستان» در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. Thunderbolts، جدیدترین فیلم او در مارول است که جایی در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

هنوز تاریخ اکران فیلم «The Student» اعلام نشده و باید منتظر اخبار آینده از آن باشیم.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنیدماجراجویی در سراسر هفت دریا
بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید


چی به سر بلور اومد؟

مدیر مالی ایکس باکس: هوش مصنوعی ساخت بازی را متحول می‌کند - ویجیاتو

source

توسط