بازی RoboCop: Rogue City اخیرا منتشر شده که این مورد سومین بروزرسانی منتشر شده برای رفع اشکالات و مشکلات بازی بوده است که تمام پلتفرم هارا شامل میشود.

توسعه دهنده بازی ویدیویی RoboCop: Rogue City یعنی استودیو Teyon اعلام کرده که قرار است پچ جدیدی برای بازی منتشر شود که این بروزرسانی مجموعه ای از اشکالات و بروزرسانی های محلی بازی را شامل میشود و میزبان اصلاحات محیطی جزئی نیز بوده است. از طررفی دیگر نسخه ویندوزی بازی نیازمند برخی اصلاحات جدید ازجمله بازتاب های Lumen و حذف خودکار DLSS بوده است.

RoboCop: Rogue City عنوان یک بازی کاملا موفق از سوی شرکت Nacon بوده که در هفته های اولیه انتشار خود توانست 2.7 میلیون فروش داشته باشد و به نوعی گزینه محبوبی در سال جرای بشمار بیاید. این بازی جذاب در سبک تیراندازی اول شخص بوده که داستان آن پس از وقایع RoboCop 2 جریان داشته است. گیمر در نقش الکس مورفی خواهد بود که برای نابودی دشمنان بسیاری باید به دنبال جمع آوری سرنخ ها و انتخاب سلاح های مناسب باشد تا بتواند به هدفی که درسر دارد برد.

این بازی جذاب در حال حضار برای پلتفرم های PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شده است. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط