از طریق فعال‌سازی اکانت میدجورنی می‌توانید هوش مصنوعی را به کار بگیرید و در یک حرکت جذاب و فوق‌العاده، متون مختلف را به تصاویر خیالی مرتبط تبدیل کنید. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و همچنین قوه تخیل خود، می توانید تصاویری متفاوت و خاص را خلق کنید. خرید اکانت میدجورنی midjourney شما را در فضای بلامانعی قرار می‌دهد که ضمن خیال‌پردازی بتوانید کسب و کار متفاوتی را نیز تجربه کنید.

آیا هوش مصنوعی و قابلیت‌های ممتاز آن را دوست دارید؟ میدجورنی یکی از برنامه‌هایی است که از طریق هوش مصنوعی قابلیت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. تصور کنید که متن گفتاری شما به یک تصویر هنری، جذاب و تخیلی بدل شود. به طور حتم لذت وافری از نتیجه کار خواهید برد. تلفیق تصاویر هنری و دنیای مدرن جالب است. چگونه می‌توان یک اکانت میدجورنی داشت؟ آیا از نحوه خرید اکانت میدجورنی midjourney و استفاده از آن آگاهی دارید؟ در ادامه به پاسخ سوالات خود خواهید رسید.

فهرست‌ مطالب

معرفی پلتفرم میدجورنی

مدت زمان زیادی از طراحی و عرضه پلتفرم معروف میدجورنی نمی‌گذرد. سال 2022 بود که از این برنامه پرده برداشته شد. یک نرم‌افزار توسعه داده شده که از الگوریتم بسیار خاص و متفاوتی پیروی می‌نماید. این پلتفرم‌ با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده از سمت کاربر، اقدام به تولید آثار هنری جذاب از نوع تصویری می‌کند و در این مسیر از هوشی مصنوعی کمک می‌گیرد. بنابراین می‌توان این مطلب را گفت که رابطه تنگاتنگی با دنیای مدرنیته دارد و یکی از ابزارهای بسیار پیشرفته در عصر حاضر تلقی می‌گردد.

اکانت میدجورنی
اکانت میدجورنی

امکانات و ویژگی های میدجورنی

اصول عملکرد میدجورنی بر پایه ایجاد تصاویر خلاقانه است و در این زمینه متن گفتاری یا نوشتاری مخاطب خود را تبدیل به تصاویری تخیلی و البته منطبق با متن خواهد نمود. کاربران این برنامه مدرن نیازمند هیچ‌گونه تخصص یا مهارت فنی خاصی نخواهند بود و قادرند تا با استفاده از متون توصیفی، گرافیک‌های حرفه‌ای را به معرض نمایش در بیاورند.

البته میدجورنی تنها ابزار مدرنی نیست که در این راستا فعالیت می‌کند، بلکه ابزارهای دیگری نیز قادرند تا مشابه با آن عمل نمایند. اما باید به این نکته اشاره داشت که هیچ کدام از آن‌ها به اندازه نرم‌افزار معرفی شده دقیق نیست و این قدرت بلامانع پلتفرم فوق را نشان می‌دهد. کافیست که یک تصویر را در ذهن خود شبیه سازی نمایید، این ابزار هوشمند تصویر خلاقانه شما را همراه با کیفیت بالا و هم‌چنین ارائه جزئیات نمایشی دقیق ترسیم می‌نماید.

چگونه از میدجورنی استفاده می‌شود؟

آیا استفاده از برنامه جذاب میدجورنی نیازمند استفاده از پول و پرداخت هزینه خواهد بود؟ در حقیقت، آیا توسط پرداخت هزینه فعال می‌شود یا استفاده از آن رایگان می‌باشد؟ آیا مسئله تحریم ایران توانسته بر دسترسی به این برنامه نیز اثر بگذارد؟ نحوه حضور کاربر در این برنامه بر چگونگی تعامل آن با ربات هوشمند تعبیه شده اثرگذار می‌باشد.

اگر به عنوان یک کاربر آزمایشی وارد این پلتفرم شوید و شروع به صحبت با ربات اختصاصی آن نمایید، فقط می‌توانید تا در فضای عمومی برنامه مکالمه داشته باشید. اما چنان‌چه به عنوان یک کاربر پولی وارد برنامه شوید، وضعیت کاملا متفاوت می‌شود. مشاهده خواهید کرد که برای شما چت‌رم اختصاصی فعال خواهد شد. در این فضا می‌توانید اقدام به ارائه جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد تصاویر ذهنی خود کنید تا هنر زیباتری را خلق نمایید و در کل تجربه متفاوت‌تری داشته باشید.

بنابراین اگر در یک فضای عمومی وارد عمل شوید، نه تنها توانمندی استفاده از تصویر ایجاد شده را ندارید، بلکه سایر کاربران نیز می‌توانند تصاویر ساخته شده توسط افکار ذهنی شما را نیز ببینند. بنابراین فرصت هر گونه درآمدزایی از کاربر در این شرایط سلب می‌گردد. این در حالی است که با فعال کردن یک حساب خصوصی از طریق پرداخت هزینه، تصاویر شما از فضای عمومی دور می‌ماند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را بفروشید.

خرید اکانت میدجورنی
خريد اکانت میدجورنی

به عبارت دیگر در راستای درآمدزایی وارد عمل خواهید شد. در این صورت، اگر می‌خواهید از نرم‌افزار میدجورنی و امکانات منحصر به فرد آن استفاده بهتری داشته باشید، بهتر است که اقدام به خرید آن نمایید. حالا با یک سوال اساسی مواجه می‌شویم که آیا خرید اکانت میدجورنی midjourney برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است؟

همچنین بخوانید :

خرید اکانت میدجورنی midjourney

در ابتدای امر که برنامه توانمند میدجورنی معرفی شد به صورت رایگان مورد استفاده عمومی قرار می‌گرفت. اما بعد از مدتی رویکرد استفاده از آن تغییر پیدا کرد و نیازمند پرداخت هزینه و هم‌چنین خرید اشتراک شد. به طور کلی با خرید اشتراک برای این برنامه انواع موانع و محدودیت‌ها از سر راه برداشته می‌شود و می‌توانید به کرات و در شرایطی اختصاصی تصویرسازی نمایید. در واقع دیگر عامل منع کننده‌ای برای ساخت عکس وجود نخواهد داشت.

در مسیر خرید اکانت میدجورنی midjourney فرایند پرداخت هزینه از طریق حساب‌های بین‌المللی انجام می‌شود. بدین شکل باز هم یک معضل بزرگ برای کاربران ایرانی است که برای دسترسی به این برنامه نمی‌توانند از سد تحریم عبور کنند، زیرا نمی‌توانند هزینه مورد نظر را به راحتی پرداخت نمایند. پس باید چه کار کرد؟ آیا باید از خیر خرید اکانت میدجورنی midjourney گذشت و به حضور آزمایشی در آن اکتفا نمود؟

ساخت اکانت میدجورنی، خرید و استفاده از این برنامه هوشمند پیچیدگی‌های زیادی را با خود به همراه دارد. اما باز هم ایرانیان می‌توانند از امتیازات آن بهره‌مند شوند. امروزه سایت‌های واسطه قادرند تا از طریق خرید این اکانت و انجام مراحل پیش ثبت‌نام، شرایط را برای ادامه مسیر هموارتر نمایند. تنها کاری که کاربران ایرانی در ادامه باید انجام دهند، متصل شدن به این اکانت و ورود به آن از طریق نام کاربری و پسورد اختصاصی خود می‌باشد.

خرید اکانت میدجورنی در ایران
خريد اکانت میدجورنی در ایران

اکانت میدجورنی رایگان

کاربران تازه وارد بدون نیاز به خرید نسخه پرمیوم میدجورنی می توانند حدود 25 تصویر را بدون هیچ گونه هزینه ای بسازند. اما برای دسسترسی به برخی امکانات و جلوه های ویژه در ساخت تصویر یا ویدئو در این پلتفرم، باید نسخه پرمیوم آن تیهه شود. اگر تصور می‌کنید که می‌توان در سطح عادی حضور پیدا کرد و از امکانات بی‌نظیر این برنامه برخوردار شد، باید گفت که برنامه در تمام موارد قابلیت جواب‌گویی به درخواست‌های شما را ندارد و فعالیت بسیار محدودی دارد.

دلیل این واقعه نیز بسیار روشن است، زیرا در حالت عادی به علت حضور گسترده کاربران، ترافیک لحظه‌ای سایت افزایش یافته و ممکن است برنامه در هنگام انجام عملکرد خود با ارور و خطای درونی مواجه گردد. البته با خرید نسخه پرمیموم میدجورنی، می توانید بدون هر گونه مشکل یا خطایی به فعالیت خود در این پلتفرم ادامه دهید. در این صورت تجربه خوشایند و بهتری از حضور در این برنامه نصیب شما خواهد شد.

راهنمای خرید اکانت میدجورنی midjourney

اگر ساکن ایران هستید و می‌خواهید اکانت میدجورنی را خریداری نمایید، لازم است که به سایت‌های فعال در این زمینه متوسل گردید. بعد از ورود به این مراکز، انواع اکانت میدجورنی و هم‌چنین تنوع گسترده‌ای از انواع پلن یا تعرفه اختصاص یافته به آن مشاهده می‌شود که به همراه مدت زمان اعتبار مربوطه ارائه می‌گردند. در هنگام خرید، این عوامل بر اساس شرایط خرید کاربر بررسی می‌شود و یک تعرفه مدت‌دار مناسب مورد پذیرش واقع خواهد شد.

در مجموع، بعد از انتخاب این عوامل مهم می‌توانید گزینه مورد نظر خود را جهت خرید انتخاب کنید و اشتراک مربوط به آن را فعال‌سازی نمایید. اگر تمام این مراحل را به درستی طی کنید، در نهایت علاوه بر ایمیل، رمز عبور یا پسورد شخصی نیز به شما داده می‌شود تا در هنگام ورود به این اکانت بتوانید از آن کمک بگیرید. حالا دیگر یک صفحه کاملا خصوصی و شخصی خواهید داشت که می‌توانید در آن فارغ از محدودیت‌های موجود اقدام به ایده‌پردازی و نمایش قوه تخیل خود نمایید.

اهمیت اکانت میدجورنی
اهمیت اکانت میدجورنی

نحوه استفاده از اکانت میدجورنی

برای استفاده از میدجورنی، اولین مرحله ایجاد یک حساب کاربری شخصی و مناسب در دیسکورد می‌باشد. پلتفرم معرفی شده علاوه بر قابلیت ارائه شدن بر روی موبایل و صفحه دسکتاپ کامپیوتر، به صورت یک نسخه تحت وب نیز موجود می‌باشد.

همچنین بخوانید :

در بیان چگونگی استفاده، قدم اول ثبت‌نام است. جهت ثبت‌نام خود در این پلتفرم لازم است که به بخش login ورود پیدا نمایید. در این صفحه لازم است که اطلاعاتی از قبیل ایمیل، پسورد، رمز عبور و هم‌چنین تاریخ تولد کاربر درج شود. برای جلوگیری از انسداد اکانت در آینده، به واسطه تحریم ایران، بهتر است که در همین مرحله از ایمیلی غیر ایرانی کمک بگیرید. در مرحله بعد لازم است که یک دعوتنامه اختصاصی در سایت دیسکورد برای شما صادر شود. بدین منظور در سایت اصلی میدجورنی بر روی عبارت join the beta کلیک نمایید. فرایند ارسال دعوتنامه به صورت خودکار صورت می‌گیرد.

پس از ارسال دعوتنامه باید آن را قبول کنید و سپس گزینه Accept invite و بعد از آن عبارت continue to Discord را گزینش نمایید. در نتیجه، پلتفرم مورد نظر به صورت اتوماتیک باز خواهد شد و می‌توانید روی آیکون اختصاصی این نرم‌افزار بزنید. برای دسسترسی به تمامی امکانات این پلتفرم، باید ابتدا قوانین و ضوابط مربوط را تایید کنید.

علاوه بر انتخاب گزینه دریافت verification email در سایت میدجورنی، لازم است که پس از ورود به ایمیل ثبت شده، گزینه وریفای را نیز بزنید. بعد از اتصال یافتن به اکانت میدجورنی بایستی یک کانال مناسب را انتخاب کنید. کانال انتخابی شما بهتر است انگلیسی زبان باشد. حالا دیگر در یک کانال مناسب با استفاده از روشی صحیح عضویت پیدا کرده‌اید و می‌توان از امکانات برنامه معرفی شده استفاده لازم را برد.

نحوه پرداخت هزینه اکانت میدجورنی

همان‌طور که گفته شد، خرید اکانت میدجورنی midjourney مزایای زیادی به همراه دارد. مراحل پرداخت هزینه انواع اکانت پولی یا پرمیوم بسیار ساده است. متاسفانه به علت تحریم بودن فرایند پرداخت با درگاه های بین المللی، نمی توان به صورت مستقیم از ایران هزینه اکانت پرمیوم میدجورنی را پرداخت کرد. به همین ترتیب باید از سایت های پرداخت ارزی کمک گرفت. این وب سایت ها می توانند صفر تا صد فرایند پرداخت و حتی خرید نسخه پرمیوم میدجورنی را انجام دهند. شما برای تهیه اکانت این پلتفرم توسط سایت های پرداخت ارزی، کافی است تا درخواست خود را ثبت کرده و سپس معادل ریالی هزینه اکانت به همراه کارمزد سایت را پرداخت کنید.

هزینه اکانت میدجورنی
هزینه اکانت میدجورنی

هوش مصنوعی میدجورنی و اساس کار آن چیست؟

میدجورنی برنامه‌ای معتبر جهت ساخت عکس با استفاده از هوش مصنوعی است و اساس کار آن، استفاده از متون ادبی، تخیلی و هنری می‌باشد.

برای استفاده از هوش مصنوعی میدجورنی باید چه اقدامی انجام داد؟

استفاده از میدجورنی ملزم به فعالیت در سایت دیسکورد می‌باشد و در ادامه جهت بهره‌مندی از امکانات متعدد این ابزار لازم است که اشتراک اکانت آن خریداری گردد. ضمن این‌که با استفاده از دستگاه‌های هوشمند همراه با سیستم عامل‌های گوناگون نیز فعال می‌شود.

آیا به صورت رایگان می‌توان از هوش مصنوعی استفاده کرد؟

خیر، چنین قابلیتی وجود ندارد، حضور رایگان در این پلتفرم تنها جهت آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف آن بوده و فقط می‌توانید آثار خلق شده توسط دیگر کاربران را ببینید.

در خرید اکانت میدجورنی midjourney لازم است تا چقدر هزینه پرداخت شود؟

قیمت انواع اکانت با توجه به نوع اشتراک خریداری شده متفاوت است. بنابراین مطابق با نوع پلنی که جهت خرید انتخاب می‌کنید، باید هزینه متناسبی نیز پرداخت نمایید.

جمع‌بندی

در نهایت، با استفاده از مطالب بالا به راحتی می‌توانید اقدام به خرید اکانت میدجورنی midjourney کرده و از آن استفاده کنید. برای ساخت تصاویری خاص و نایاب با میدجورنی، کافی است که آن را خیال پردازی کنید و اقدام به توصیف آن نمایید. به طور حتم با کمک این مطلب ابهامات شما در مورد این پلتفرم و نحوه استفاده از آن برطرف خواهد شد. اما اگر باز هم در زمینه‌های مرتبط به آن سوالی داشتید و با ابهام روبرو بودید، از طریق کارشناسان ما راهنمایی خواهید شد.

source

توسط