با گجت های همراه برای موبایل های هوشمند میتوانید لذت بیشتری از بازی کردن ببرید که در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین گجت های گیمینگ موبایل را خواهیم داشت که از طریق آنها میتوانید لذت بیشتری از حضور در بازی ببرید.

امروزه بازی های موبایلی در پلتفرم های اندروید و iOS مسیر طولانی را برای رسیدن به این درجه طی نموده اند. گیمرهایی که به معنای واقعی کلمه در این صنعت فعالیت دارند خوب میدانند که رقابت باید مجهز آغاز شود در غیر این صورت مشکلات بسیاری سد راه کاربر خواهد شد. اگر از طرفداران بازی های تیراندازی اول شخص FPS و یا استراتژی های RTS هستید خوب میدانید که در اختیار داشتن یک کنترلرعالی و یا هدست مناسب میتواند چه مقدار به شما در این زمینه کمک کند. امروزه اقلام و گجت های (Accessories) بسیاری در این زمینه دیده شده که ما قصد معرفی بهترین گجت های گیمینگ موبایل را خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بهترین گجت های گیمینگ موبایل

گجت های هوشمند در زمینه های بسیاری سبب سهولت کاربری شده اند که خوشبختانه دنیای بازی موبایلی از این مورد مستثنی نبوده است. در طول این مقاله قصد معرفی گجت های هوشمندی را داریم که به شما در زمینه تجربه بهتر بازی کمک شایانی خواهد نمود. این ابزارها در واقع یک همراه مفید برای شما هستند که با خیالی آسوده میتوانید از آنها در مکان های عمومی، تخت خواب، کلاس و … استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که بدانید بهترین گجت های گیمینگ (بازی) موبایل بازار کدامند؟ با پلازا همراه باشید.

1. Backbone One

Backbone One

شاید با دیدن تصویر Backbone One پیش خود بگویید که این محصول کنسول نینتندو سوئیچ است. در پاسخ به چنین ابهاماتی باید بدانید که Backbone One یک ابزارعالی برای گیم در موبایل بوده است. امروزه گجت های هوشمند بازی به شدت رشد نموده اند که یکی از محبوب ترین و کارآمدترین آنها بکبون وان بوده است. از طریق این گجت قدرتمند میتوانید گوشی هوشمند خود را به دسته های مناسب متصل کنید و به جای لمس انگشتی به سراغ استفاده از کلید ها بروید. این اقدام قطعا سبب سهولت شما در بازی خواهد شد.

گجت هوشمند Backbone One امروزه به یکی از بهترین ابزارهای گیمینگ موبایل تبدیل شده است که روزانه میزبان گیمرهای بسیاری برای تجربه بهتر بازی بوده است. همانطور که تصویر گویاست دکمه های این گجت دقیقا مانند یک کنترلر شبیه سازی شده اند تا شما در حین استفاده از آن مشکلی بابت یادگیری کلیدها نداشته باشید. گجت Backbone One دارای کنترل‌ و دکمه های واکنش‌ گرایی بوده که به هر گیمری فرصت تجربه نوین را خواهد داد. این گجت هوشمند میزبان یک اتصال USB-C بوده که با تمام تلفن های اندرویدی و آیفون سازگاری داشته است.

2. SteelSeries Stratus Duo

SteelSeries Stratus Duo

کنترلرهای حرفه ای یکی از رایج ترین ابزارهای موجود برای تجربه ای بهتر در گوشی های اندرویدی بوده که بدنیست بدانید دسته یا کنترلر SteelSeries Stratus Duo Plus یکی از بهترین گجت های بازی موبایل بشمار میرود. طول عمر باتری این کنترلر چیزی حدود 90 ساعت بوده که با اتمام شارژ آن به اسانی میتوانید دسته را به شارژر وصل کنید.

همچنین بخوانید :

مدت زمان طولانی شارژ دهی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در جلسات طولانی مدت به بازی کردن بپردازید بدون آنکه نگران دسته یا شارژ آن باشید. از آنجایی که کنترلر SteelSeries Stratus Duo Plus دارای Micro USB بوده در شناسایی و اتصال اولیه کنترلر به گوشی شاید سریع نباشد اما از قدرت و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین میتوان آن را نسبت به کنترلرهای دیگر به صرفه دانست که هزینه کمتری را میتوانید برای خرید آن بپردازید. در ادامه مقاله جهت معرفی بهترین گجت های بازی برای موبایل با ما همراه باشید.

3. هدفون Razer Hammerhead True Wireless Pro

هدفون Razer Hammerhead True Wireless Pro

دریافت صدای شفاف و به موقع در شرایط مختلفی میتواند به کمک استفاده کنندگان بیاید. یکی دیگر از گجت های هوشمندی که برای دنیای بازی میتوان به آن اشاره داشت هدفون ریزر بوده است. استفاده از فناوری های نوین روز دنیا در طراحی هدفون Razer Hammerhead True Wireless Pro سبب شده تا شاهد کیفیت یکپارچه و شفاف باشید. صدایی که به بهترین شکل ممکن به گوش شما خواهد رسید با عبور از قطعات مهم به این درجه خواهد رسید. بدنیست بدانید که این هدفون وایرلس با جثه کوچک خود میتواند تمام صداهای اطراف را تا درصد بالایی پوشش دهد و شما را از افزایش یا کاهش صدا منع نماید. طراحی زیبا و استفاده از المان های قالب بندی گوش میتواند ماندگاری خوبی را برای شما به همراه داشته باشد که نیازی به بررسی و محکم سازی آن در قالب گوش نخواهید داشت. امروزه هدفون Razer Hammerhead True Wireless Pro با قیمت 130 دلار در آمازون به فروش میرسد.

4. کولر تفریحی بلک کوسه

کولر تفریحی بلک کوسه

فرقی نمیکند از چه برندی استفاده میکنید، اگر مدت زمان حضور شما در بازی بیشتر از حد نرمال باشد شاهد داغ شدن گوشی خواهید بود. امروزه بسیاری از گوشی های مطرح جهانی در شرایط دشوار و فشار متاسفانه توان کافی ندارند و همین امر سبب ضرر و زیان های بسیاری شده است. کولر تفریحی بلک کوسه یک فن خنک کننده همراه برای شماست که در شرایط بازی کردن به آسانی میتوانید از آن برای خنک نمودن گوشی خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

این فن همراه با شکل و شمایل زیبای خود میتواند از طریق ظاهر شما را به یک گیمر حرفه ای موبایل تبدیل کند. استفاده بسیار بازی ها از باتری سبب ایجاد گرمای قابل توجهی میشود که این موضوع نگرانی های بسیاری را برای کاربر ایجاد میکند. در این شرایط یک خنک کننده مغناطیسی میتواند به شما کمک شایانی نماید که این ابزار میزبان فن 20 واتی بود که مجرای هوا را به صورت عمودی از دستان شما منحرف میکند. فرقی نمیکند گوشی اندرویدی داشته باشید یا آیفونی زیرا خنک کننده Black Shark سازگاری کاملی با تمام گوشی های هوشمند جهان داشته است.

سخن پایانی

هرچند کوتاه ولی معرفی بهترین گجت های بازی برای موبایل به پایان رسید که برای شروع سعی نمودیم به محبوب ترین گجت های بازی اشاره داشته باشیم. شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود نسبت به بهترین گجت های گیمینگ موبایل را بیان کنید و به تکمیل شدن این مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید.

منتخب کاربران

source