شینگل

Range Rover Evoque کانورتیبل – تصاویری از این شرکت

رنجروور بریتانیایی با تصمیم به ارائه یک نسخه کانورتیبل از کوچک‌ترین شاسی‌بلند خود، Evoque، نظرها را برانگیخت، اما اگرچه فروش زیادی نخواهد داشت، این حرکت به عنوان یک تمرین بازاریابی در ایالات متحده منطقی است.
شاسی بلند کانورتیبل Evoque اواخر تابستان امسال در ایالات متحده به فروش می رسد و به دلیل جسارت این ایده موج شوک ایجاد کرده است. ساخت نسخه کانورتیبل یک SUV در ابتدا بدیع به نظر می رسید، اما این افتخار نصیب نیسان شد که نسخه کانورتیبل شاسی بلند مورانو خود را تولید کرد. پس از پراکنده شدن فروش، مدت زیادی دوام نیاورد.
حداقل کانورتیبل Evoque این مزیت را دارد که نسبتاً زیبا به نظر می رسد، به ویژه در زمان پرتاب در کوه های آلپ فرانسه با برف فراوان در اطراف. این شرکت آن را اینگونه توصیف می کند.
Range Rover Evoque Convertible اولین SUV کامپکت کانورتیبل لوکس و اولین رنجروور تولیدی کانورتیبل جهان است. این کانورتیبل جدید که در اوج مجموعه Evoque قرار دارد، مطلوبیت خانواده Evoque را افزایش می‌دهد و برند لندرور را به مخاطبان جدیدی از مشتریانی می‌رساند که به دنبال ترکیبی منحصر به فرد از تجمل روی سقف و ظرافت هستند. .
رنج روور بخشی از لندرور است که به نوبه خود بخشی از شرکت جگوار لندرور مستقر در بریتانیا متعلق به تاتا هند است.
جری مک گاورن، مدیر طراحی لندرور این را گفت.
زمانی که Evoque Convertible برای اولین بار به عنوان یک کانسپت نشان داده شد، پاسخ بسیار مثبت بود. این گام منطقی بعدی برای تحقق مفهوم پیشگام بود و با یک استراتژی طراحی واضح، ما از شخصیت متمایز Evoque محافظت کردیم.
احتمالاً طراح نیسان مورانو کانورتیبل نیز چیزی مشابه گفته است.
سه گزینه موتور برای Evoque کانورتیبل وجود دارد. دو موتور بنزینی چهار سیلندر با قدرت 237 یا 148 اسب بخار و یک موتور چهار سیلندر دیزلی با قدرت 178 اسب بخار. خریداران آمریکایی بدون شک تنها قدرتمندترین موتور بنزینی را خواهند داشت که در کمتر از 8.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. دارای سقف پارچه ای سبک وزن، تمام اتصالات مورد انتظار و توانایی تثبیت شده رنج روور در خارج از جاده است. خریداران بالقوه مطمئن خواهند شد که بدانند اگر خودرو واژگون شود، که بدیهی است به احتمال زیاد خارج از جاده می‌رود، میله‌های واژگونی در عقب پنهان شده‌اند که به طور خودکار در «۹۰ میلی‌ثانیه» مستقر می‌شوند.
دیو سالیوان، تحلیلگر مستقر در دیترویت در Auto Pacific، اشاره می کند که نیسان مورانو شکست خورد، اما فکر می کند ممکن است بازار کوچکی برای این شاسی بلند کامپکت کانورتیبل وجود داشته باشد.
“من فکر می کنم بزرگترین سوال “چرا” است. اما می‌دانید، وقتی به برندی مانند لندروور که فقط به انواع خودروهای آفرود محدود می‌شود نگاه می‌کنید، آنها باید راه‌هایی برای ایجاد سر و صدا پیدا کنند و مردم را در مورد آن برند و توانایی‌شان برای سوار شدن به یک آفرود کانورتیبل صحبت کنند. سالیوان گفت، خوب این کاری است که هیچ کس قادر به انجام آن نبوده است.
آیا هر کانورتیبل منطقی است؟ آنها وزن و پیچیدگی را اضافه می کنند و قابلیت رانندگی را کاهش می دهند و در وهله اول خیلی کاربردی نیستند.
او گفت که این شرکت ممکن است در مجموع 1000 تا 1500 در ایالات متحده بفروشد.
مانند BMW، مرسدس بنز و آئودی، لندرور به دنبال جایگاه های جدیدی برای پر کردن است.
کراس اوور کوپه، مرسدس GLC کوپه مانند BMW X4 راهی است که هزینه های توسعه پلتفرم زیادی را به نوع دیگری از خودروهای تصویری تقسیم می کند. اما زیاد منطقی نیست. این ابزار را از قسمت بار خارج می کند و عملی بودن را از بین می برد.
سالیوان گفت جگوار لندرور یک برند “چالشگر” در بخش پریمیوم ایالات متحده است، مانند کادیلاک و اینفینیتی.
این شرکت قیمت‌ها را برای ایالات متحده اعلام نکرد، اما گفت که این قیمت‌ها پس از کسر مالیات در بریتانیا از معادل 66364 دلار شروع می‌شود. حالا این یک چالش به نظر می رسد.

نیل وینتون به عنوان خبرنگار سابق خودروسازی اروپا برای رویترز، چند سالی را صرف نوشتن درباره این صنعت کرده‌ام. من به هیاهو و هیاهوی شرکتی نفوذ خواهم کرد و متوجه خواهم شد که این شرکت های غول پیکر واقعاً چگونه کار می کنند. من همچنین عاشق رانندگی با ماشین های باشکوه آنها و ماشین های ساده تر آنها هستم. من به شما می گویم اگر این فناوری نیز کار کند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط