کلاس حضوری یوس
اگر دانشجوی خارجی فیلم در ایالات متحده یا کانادا هستید (یا یکی از والدین چنین دانش آموزی)، این مقاله برای شما جالب خواهد بود. این به این سؤال مهاجرت می‌پردازد که بسیاری از دانشجویان خارجی فیلم پس از فارغ‌التحصیل شدن و تکمیل مجوز کار یک ساله، به اصطلاح، «آموزش عملی اختیاری» (OPT) دریافت کرده‌اند. دانشجویان خارجی فیلم از کالج هایی مانند U.S.C.، N.Y.U.، U.C.L.A.، Chapman یا N.Y.F.A، به عبارت دیگر، از مدارس برتر فیلم در ایالات متحده، هر ساله با این چالش مواجه می شوند. با پایان یافتن مدت اقامت مجاز، این سوال پیش می آید که چگونه می توانند به دنبال علایق سینمایی خود ادامه دهند و از اخراج خودداری کنند؟

هالیوود. پایتخت سینمای جهان.
عکس: ویکی پدیا
چیزهای زیادی در خطر است. به هر حال، آنها زمان و پول زیادی را صرف ادامه تحصیل کرده‌اند و معمولاً شبکه خوبی از تماس‌های سینمایی ایجاد کرده‌اند که به نظر می‌رسد شرم آور است که تنها با رفتن به خانه آن را رها کنیم. آیا راهی وجود دارد که چنین فارغ التحصیلانی بتوانند به علایق خود ادامه دهند و از استعدادهای خود برای کمک به پیشرفت در حرفه سینمایی خود و همچنین کمک به ایجاد صنعت فیلم در کشور مبدا خود استفاده کنند؟
برای برخی از دانشجویان سینما، کسانی که توانایی مالی آن را دارند، راه حل بسیار مناسب و عملی وجود دارد. سرمایه گذاری در یک پروژه فیلم مستقل است که فارغ التحصیل فیلم اکنون به عنوان یک فیلمساز وارد بازار می شود تا در ایالات متحده بماند. در مقاله‌ای اخیر من این گزینه را با طرح پروژه‌ای که دیوید وارد را به عنوان یک فیلمساز درگیر می‌کرد، نشان دادم. ماهیت طرح ارائه شده در آنجا ساده، اما جدید بود: سرمایه گذاری در یک اسکریپت برای واجد شرایط شدن برای دریافت ویزای ایالات متحده (ویزای L-1 یا E-2 بسته به کشور مبدا). این طرح همچنین مستلزم راه‌اندازی یک شرکت آمریکایی جدید برای فارغ‌التحصیل برای کار روی پروژه فیلم با همتای فیلمساز آمریکایی بود. این طرح شامل زمان پردازش سریع حداکثر چند ماهه است، نسبت به سایر گزینه‌های سرمایه‌گذاری مانند مسیر سرمایه‌گذاری مستقیم Eb-5 بسیار کم‌هزینه‌تر است و اگر به درستی انجام شود، سرمایه‌گذار خارجی را از مالیات بر املاک ایالات متحده و مالیات بر درآمد در سراسر جهان آزاد نگه می‌دارد. درآمد. مقالات قبلی من به جزئیات این مزایا می پردازد. آنها را می توان در اینجا، اینجا و اینجا پیدا کرد.

استیون اسپیلبرگ بتی است که بسیاری از فیلمسازان دوست دارند آن را دنبال کنند (عکس از کوزیمو… [+] Martemucci/Pacific Press/LightRocket via Getty Images)

به طور خلاصه ویزای L-1 شامل انتقال فردی است که به مدت یک سال مدیر یا مدیر اجرایی خارج از کشور برای یک شرکت به یک شرکت آمریکایی برای کار به عنوان مدیر یا مدیر اجرایی بوده است. فکر کنید هوندا مدیری را از توکیو به دفتر هوندا خود در سانفرانسیسکو می فرستد. این ویزای کار انتقال بین شرکتی L-1 است. ویزای E-2 شامل شخصی است که برای کار به عنوان مدیر یا مدیر اجرایی در یک شرکت آمریکایی – بدون هیچ شرکتی در خارج از کشور – به ایالات متحده می آید. به عنوان مثال، فکر کنید یک سرمایه گذار کانادایی یک هتل Best Western در فونیکس را خریداری می کند. این ویزای کار سرمایه گذار پیمان E-2 است. با این حال، در مورد این مقاله، ما در مورد ساخت فیلم به عنوان موضوع یکی از این ویزاهای جدید برای سرمایه گذار صحبت می کنیم.
این طرح مربوط به فیلم برای متقاضیان ویزای E-2 بهترین کار را دارد، زیرا لازم نیست قبلاً در خارج از کشور به عنوان مدیر یا مدیر کار کرده باشند. برای واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای E-2، دانشجو باید از یکی از کشورهایی باشد که قرارداد سرمایه گذاری با ایالات متحده دارد. بسیاری از کشورها واجد شرایط هستند، اگرچه برزیل، هند، روسیه و چین (کشورهای BRIC) و همچنین اسرائیل واجد شرایط نیستند. با این حال، در مواردی که دانشجوی سینما از یک کشور BRIC می آید و قبل از ورود به ایالات متحده به عنوان مدیر یا مدیر اجرایی در خارج از کشور کار می کرد، ویزای L-1 نیز کار می کند. توجه داشته باشید که متقاضی باید قبل از آمدن به ایالات متحده برای این طرح برای کار در پرونده ویزای L-1 به عنوان مدیر یا اجرایی در خارج از کشور به مدت یک سال در یک شرکت مرتبط کار کرده باشد. مزیت ویزای L-1 می تواند این باشد که سایر اعضای خانواده یا همکاران ممکن است به طور مشابه از خارج از کشور به ایالات متحده منتقل شوند.

اسکار توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک به فیلمسازان موفق اهدا می شود
پیکسابی
به طور خلاصه، فارغ‌التحصیل از هر ویزا که می‌توان استفاده کرد، فارغ‌التحصیل مدرسه فیلم خارجی روی فیلم‌نامه‌ای از یک فیلم‌ساز آمریکایی سرمایه‌گذاری می‌کند و شرکت جدید خود را در ایالات متحده راه‌اندازی می‌کند تا با آن فیلمساز و دیگران در توسعه فیلم‌ها و فروش آن‌ها به آنها همکاری کند. بازارهای خارج از کشور، از جمله کشور مادر فارغ التحصیل. با کمک متخصصان، فارغ التحصیل یک شرکت جدید ایالات متحده را تشکیل می دهد و آن را در I.R.S ثبت می کند. برای مقاصد مالیاتی، یک حساب بانکی باز کنید، پول را به حساب واریز کنید، یک دفتر راه اندازی کنید و یک برنامه تجاری پنج ساله تهیه کنید. با بررسی این موارد، فارغ التحصیل برای شروع پروژه درخواست ویزای کار می کند. جزئیات بیشتر را می توان از خواندن مقالات قبلی که در این زمینه نوشتم به دست آورد. یک بار دیگر، آنها را می توان در اینجا، اینجا و اینجا پیدا کرد.

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Andy J. Semotiuk من یک وکیل مهاجرت ایالات متحده و کانادا هستم و به بیش از 10000 مشتری با مشکلات قانونی مختلف کمک کرده ام. من عضو کافه های نیویورک و کالیفرنیا در ایالات متحده و کافه های انتاریو و BC در کانادا هستم. من یک خبرنگار سابق سازمان ملل، یک نویسنده منتشر شده، یک سخنران حرفه ای و کار برای شرکت حقوقی Pace در تورنتو هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط