سریال Welcome to Derry پیش‌درآمدی برای فیلم ترسناک است که تا سال ۲۰۲۵ میلادی تأخیر خورده است.

دو فیلم ترسناک It بر اساس رمانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شده‌اند و توانستند مورد توجه علاقه‌مندان به این رمان و ژانر وحشت قرار بگیرند و همین موفقیت نیز سبب شد تا ساخت پیش‌درآمدی برای این داستان در قالب یک سریال در دستور کار قرار بگیرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که طرفداران برای تماشای ماجراجویی‌های بیشتر از پنی‌وایز باید زمان بیشتری را صبر کنند چراکه سریال Welcome to Derry تا سال ۲۰۲۵ میلادی تأخیر خورده است. کیسی بلویز مدیر عامل اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین مکس اظهار داشته که به خاطر اعتصابات بازیگران و نویسندگان وقفه‌ای در تولید این سریال ایجاد شده و آن‌ها مجبور هستند تا پخش آن را به زمان دیرتری موکول کنند.

سریال «به دری خوش‌آمدید» داستان گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کند که توسط پنی‌وایز مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، آن هم مدت‌ها قبل از رخدادهای فیلم اصلی محصول سال ۲۰۱۷ و به کارگردانی اندی موسکیتی. با اینکه بیل اسکاشگورد نقش پنی‌وایز را در دو فیلم اصلی بازی کرده و بسیار مورد استقبال طرفداران نیز قرار گرفته اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این بازیگر قرار نیست در این سریال نقش‌آفرینی کند.

از جمله بازیگرانی که در سریال «به دری خوش آمدید» حضور دارند می‌توان به جووان آدپو، کریس چالک و تیلور پیج اشاره کرد. با اینکه تولید و فیلمبرداری این سریال در جریان بوده اما به دلیل اعتصابات متوقف شده بود و همین نیز باعث شد تا پخش آن به سال ۲۰۲۵ میلادی موکول شود.

منبع: collider

source

توسط