پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نخستین تریلر از فیلم جذاب Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که دنیایی پسا-آخرالزمانی را به معرض نمایش می‌گذارد.

پیش از آن که مت ریوز سکان هدایت فیلم Batman (بتمن) را بر عهده بگیرد و وضعیت آشفته دی‌سی را در سینما نجات دهد، فیلم حماسی و تماشایی War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) در سال ۲۰۱۷ به ارمغان آورد تا یکی از بهترین ۳ گانه‌های تاریخ سینما را شاهد باشیم. ۳ گانه‌ای که روایتی تیره و تاریک از خیزش میمون‌های جهش یافته را به معرض نمایش گذاشت و به سبب جلوه‌های بصری چشم‌نواز، هر مخاطبی را به وجد می‌آورد.

پس از گذشت ۷ سال در ۲۰۲۴ شاهد اکران دنباله War for the Planet of the Apes تحت عنوان Kingdom of the Planet of the Apes (قلمرو سیاره میمون‌ها) خواهیم بود. دنباله‌ای که چندین و چند نسل پس از جنگ میمون‌ها و انسان‌ها به رهبری سزار جریان داشته و حال تکامل این موجودات به حدی افزایش یافته که نه تنها به راحتی صحبت کرده و جامعه مختص به خود را تشکیل داده‌اند، بلکه عملاً بشریت را به حاشیه رانده تا حدی که باقی مانده آن‌ها به انسان‌های نخستین شباهت پیدا کرده‌ و توسط این میمون‌ها شکار می‌شوند.

مسئله‌ای که در تریلر زیبا و چشم‌نواز این دنباله می‌توانید شاهد آن باشید. تریلری که نوید حس و حال ساخته‌های مت ریوز را داشته و امید می‌رود که محصول نهایی بتواند کیفیتی همچون ۳ گانه اصلی را ارائه دهد.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes به کارگردانی وس بال و حضور بازیگرانی نظیر فریا آلن، پیتر میکون، ایکا دارویل برای اکران در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط