بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare 3 مشکلاتی را در مورد تلاش برای اشتراک‌گذاری بازی در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس گزارش کرده‌اند. با گیمفا همراه باشید.

نکات برجسته

  1. تاریخ انتشار رسمی Call of Duty: Modern Warfare 3 دهم نوامبر (نوزدهم آبان) است، اما پیش‌سفارش‌ها امکان دسترسی زودهنگام به کمپین تک‌نفره را فراهم می‌کنند.
  2. ماموریت‌های کمپین در Modern Warfare 3 دارای پاداش‌هایی برای بخش چندنفره هستند که ارزش پیش‌خرید و بازی کردن را دارد.
  3. Gamesharing، قابلیتی که امکان اشتراک‌گذاری نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ را فراهم می‌کند، در حال حاضر برای Modern Warfare 3 روی PS5 یا Xbox کار نمی‌کند و باعث می‌شود برخی از گیمرها قادر به اشتراک‌گذاری بازی نباشند.

اشتراک‌گذاری بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در زمان نگارش این خبر کار نمی‌کند. تاریخ انتشار رسمی Call of Duty: Modern Warfare 3 دهم نوامبر (نوزدهم آبان) است. با این حال، کسانی که Modern Warfare 3 را پیش‌سفارش کرده‌اند، می‌توانند در حال حاضر وارد کمپین تک‌نفره شوند.

دسترسی زودهنگام به کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از دلایل اصلی پیش‌خرید بازی جدید است. به این ترتیب، گیمرها یک هفته فرصت دارند تا پیش از ورود به بخش چندنفره و حالت زامبی‌ها، به انجام ماموریت‌های داستانی بپردازند.

ماموریت‌های کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 برای استفاده بازیکنان از بخش چندنفره پاداش‌هایی دارد، بنابراین حتی کسانی که معمولا از این کمپین صرف‌نظر می‌کنند، ممکن است بخواهند بازی را پیش‌سفارش کرده و زودتر تجربه نمایند.

این موضوع ممکن است برای برخی از گیمرها پیچیده شود. متأسفانه به نظر می‌رسد که قابلیت اشتراک‌گذاری بازی در Call of Duty: Modern Warfare 3 روی PS5 یا Xbox کار نمی‌کند. کاربران در سراسر رسانه‌های اجتماعی شکایت کرده‌اند که در حال حاضر نمی‌توانند بازی Modern Warfare 3 را به اشتراک بگذارند.

برای کسانی که نمی‌دانند: اشتراک‌گذاری بازی یا Gamesharing، ویژگی موجود در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس است که به کاربران امکان می‌دهد نسخه دیجیتالی بازی‌های خود را با یک شخص دیگر به اشتراک بگذارند. این قابلیت برای خانواده‌ها بسیار مفید است تا بتوانند بدون نیاز به خرید چندین نسخه، با هم بازی کنند.

برای مشاهده شکایات در مورد کار نکردن اشتراک‌گذاری بازی در Modern Warfare 3 نیازی نیست خیلی جستجو کنید، اما باید دید که آیا این یک انتخاب عمدی از جانب اکتیویژن (Activision) بوده یا خیر. برخی ممکن است به یاد داشته باشند که اشتراک‌گذاری بازی Diablo 4 در اوایل سال جاری سهم نسبتاً خوبی از مشکلات دسترسی زودهنگام بازی را شامل می‌شد، اما این مشکل در نهایت برطرف گشت.

این احتمال وجود دارد که مشکل اشتراک‌گذاری بازی Modern Warfare 3 نیز یک مشکل مشابه با Diablo 4 در فاز دسترسی زودهنگام باشد که با عرضه کامل بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) حل خواهد شد، اما اکتیویژن هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است.

علاوه بر این، همچنین ممکن است که اشتراک‌گذاری بازی به هیچ وجه برای Modern Warfare 3 در دسترس قرار نگیرد و طرفداران باید خود را برای این موضوع نیز آماده کنند. در حالی که این بازی به عنوان یک نسخه کامل عرضه می‌شود، Modern Warfare 3 در هاب Call of Duty HQ وجود دارد که Modern Warfare 2 و Warzone را نیز در خود جای داده است.

این موضوع باعث شده که بازی در اصل به عنوان یک بستۀالحاقی یا DLC برای Modern Warfare 2 برچسب بخورد و در مقابل یک موجودیت کاملاً مجزا قرار بگیرد که در نتیجه، حتی نشان پلاتینیوم خودش را هم ندارد. امیدواریم که اکتیویژن هرچه زودتر توضیحاتی را درباره اشتراک‌گذاری بازی‌ در Modern Warfare 3 مطرح کند تا طرفداران بدانند که آیا این یک انتخاب عمدی بوده یا خطایی است که به زودی برطرف می‌شود.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط