کارگردان فیلم Winnie the pooh: Blood and Honey از سکوت دیزنی متعجب است

اخیراً در مصاحبه‌ای، کارگردان فیلم Winnie the pooh: Blood and Honey توضیح داد که شرکت دیزنی به راحتی می‌توانست با ایده فیلم مخالفت کند، اما آن‌ها این کار را نکرده‌اند.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

همه ما شخصیت پو را به خاطر داریم که در دوران کودکی، به خاطر چهره دوست‌داشتنی و داستان‌های گیرایی که ارائه می‌داد، در دلمان نشست. با این حال، فیلم Winnie the pooh: Blood and Honey اولین محصولی بود که چنین شخصیتی را در قالب یک قاتل خونریز جلوی دید مخاطبان برد تا برای اولین بار از تماشای پو وحشت کنیم.

Winnie the pooh: Blood and Honey

در ابتدا که فیلم یادشده به صورت عمومی رونمایی شد، بسیاری از مخاطبان با خودشان فکر کرده‌اند که در نهایت چنین چیزی هیچگاه عرضه نخواهد شد و یکی از بنگاه‌های سرگرمی مثل دیزنی چنین کاری را با مخاطبان خودش در سراسر جهان انجام نمی‌دهد که در نهایت این اتفاق نیفتاد. فرانک واترفیلد (Frank Waterfield) به عنوان کارگردان فیلم Winnie the pooh: Blood and Honey هم از این تصمیم دیزنی تعجب کرد و گفت:

اگر آن‌ها [دیزنی] می‌خواست، می‌توانست استودیوی ما را تعطیل کند. می‌دانید، این شرکت بسیار بزرگی است و به همین راحتی می‌توانستند کناره‌گیری کرده و بروند. آن‌ها در این حد بزرگ هستند که می‌توانستند [به ما بگویند] از شما شکایت کرده و استودیتان را به صورت قانونی می‌بندیم. بنابراین خطری وجود داشت که وقتی پروژه را به صورت ۱۰۰٪ آماده کرده‌ایم، آن‌ها از ما شکایت کنند، اما این کار را انجام ندادند.

با این حال، مخاطبان باید در آینده آماده باشند که کمپانی‌های بزرگ به سمت تولید محتواهایی با داستان‌های متنوع بروند که نگرششان را نسبت به شخصیت‌های قدیمی عوض خواهد کرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این فیلم و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه فیلم و سریال را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

عضو سابق راکستار می‌خواهد که GTA 6 مقایس کوچک‌تری داشته باشد - ویجیاتو

source

توسط