به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «راه» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی رضایی به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کانبرا در کشور استرالیا راه یافت.

جشنواره فیلم کانبرا CSFF، یک رویداد رقابتی، متعهد به حمایت از خلاقیت، نوآوری و فیلم‌سازی مستقل در سینمای کوتاه است. این جشنواره به دنبال فیلم‌های تولیدی با ارزشی است که علاوه بر سرگرمی، نوآوری و مضامین تفکربرانگیز را موردتوجه قرار داده‌اند. برگزاری جلسات پرسش‌وپاسخ، گردهمایی‌های تخصصی، نشست‌ها و… در کنار نمایش فیلم‌ها، از دیگر برنامه‌های جشنواره در طول زمان برگزاری خواهد بود.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کانبرا ۱۰ تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان تا ۵ آذر ۱۴۰۲) در شهر کانبرا پایتخت استرالیا برگزار خواهد شد.

«راه» WAY، اولین تجربه کارگردانی مهدی رضایی است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «راه» آمده است: زنی برای نجات خودش از حصارهای موجود در جامعه به سمت راهی نامشخص حرکت می‌کند که ناگهان دچار حادثه‌ای می‌شود.

عوامل فیلم کوتاهِ «راه» عبارتند از:

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: مهدی رضایی، بازیگر: دنیز متوسلی، مدیر فیلم‌برداری: مهدی رضایی، تدوین: مهیار بهمنش، طراحی و ترکیب صدا: بهنیا یوسفی، طراح لباس: دنیز متوسلی، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، موسیقی: آرش حبیبی، مترجم: سمانه یدالهی، دستیار فیلم‌بردار: رضا تیموری، دستیار کارگردان: علی فراستی، پخش بین‌الملل: فریم فیلم و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

source

توسط