خرید مانتو سایز بزرگ گاهی ممکن است به چالشی سخت بدل شود. انتخاب مانتو مناسب سایز بزرگ باید درست مانند هر لباس دیگری با در نظر گرفتن مواردی مانند تناسب اندام، رنگ و مدل صورت گیرد. هنگامی که به دنبال یک مانتو زمستانی جذاب هستید، بهتر است که بدانید چه مدلی مناسب اندام و رنگ پوست شما است. با راهنمایی های مناسب، زنان سایز بزرگ می توانند با اطمینان کمد لباس خود را تکمیل کنند و مطمئن شوند که در ماه های سرد تر ظاهر مناسبی خواهند داشت. در این مقاله شما را در خرید مانتو سایز بزرگ راهنمایی خواهیم کرد.

در انتخاب مانتو سایز بزرگ چه مواردی اهمیت دارد؟

مانتو سایز بزرگ






  • مدل مناسب اندام خود را انتخاب کنید.

 در سال‌ های اخیر مدل‌ های کت و شلوار و مانتو دخترانه باریک رواج یافته است تا بدن را لاغر تر و کشیده تر نشان دهد؛ اما این بدین معنا نیست که اگر مناسب تیپ بدنی شما نیستند، حتما لباس‌ های خود را از این مدل ها انتخاب کنید. پیشنهاد ما به طور کلی این است که کت و شلوار و یا مانتویی را انتخاب کنید که با شخصیت و اندام شما هماهنگ باشند. شما همیشه می توانید کت و شلوار و مانتو سایز بزرگ خود را با پارچه ها و طرح های دلخواه خود سفارش دهید و اطمینان حاصل کنید که بهترین ظاهر و احساس را نسبت به خود دارید.

  • رنگ های خنثی انتخاب کنید.

انتخاب رنگ خنثی در مانتو سایز بزرگ، انتخاب عاقلانه ای است. رنگ های خنثی مانند خاکستری، آبی سرمه ای، زغالی و قهوه ای روشن، تطبیق پذیری و ماندگاری بالا تری دارند. آن ها به ویژه برای مصاحبه های شغلی مناسب هستند، جایی که نگاه محافظه کارانه ترجیح داده می شود.زیرا رنگ های خنثی تأثیری قوی و حرفه ای ایجاد می کنند. امروزه، رنگ مشکی گاهی اوقات به بهترین وجه برای موقعیت ‌های خاص در نظر گرفته می ‌شود، زیرا بسیار رایج شده است.

  • از چند پارچه طرح دار به طور همزمان در یک استایل استفاده نکنید.

هماهنگی الگو ها و طرح ها در لباس شما برای داشتن ظاهری یکپارچه ضروری است. ترکیب بیش از حد الگو های مختلف می تواند به ظاهری آشفته منجر شود. پیشنهاد می دهیم لباسی هماهنگ را که در آن یک یا دو قسمت دارای نقش و نگار هستند؛ در حالی که باقی قسمت ها ساده باقی مانده اند، انتخاب کنید. نکته کلیدی هماهنگ کردن الگو ها و طرح ها برای ایجاد ظاهری منسجم و جذاب است.

مانتو سایز بزرگ-3






  • پارچه مانتو سایز بزرگ خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

انتخاب پارچه مناسب برای انواع مدل مانتو برای راحتی و حفظ ظاهر مناسب بسیار مهم است. پارچه ای باکیفیت است که هوا را از خود عبور دهد، راحتی شما را تضمین و دمای بدن را متعادل کند. شش نوع پارچه هست که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند:

  1. پلی استر: بیشتر برای دوخت کت و شلوار استفاده می شود، گرما را حفظ می کند و ممکن است چروک شود. برخی از آن ها براق هستند.
  2. ابریشم: لوکس، نرم با درخشندگی زیبا؛ با این حال برای همه مناسب نیست.
  3. کتان و پنبه: انتخابی عالی برای فصل تابستان؛ اما به راحتی چروک می شوند.
  4. ترمه: بسیار تجملی است؛ اما گران تر است.
  5. پشم: همه کاره است و در دو نوع گرم و مصنوعی عرضه می شود. همین مسئله آن را برای فصول مختلف مناسب می کند.

انتخاب پارچه متناسب با آب و هوا برای مانتو سایز بزرگ شما کاملا به ترجیحات شخصی و بودجه تان بستگی دارد.

  • قد مناسب را برگزینید.

انتخاب قد مناسب برای ایجاد ظاهری متعادل ضروری است. مانتو سایز بزرگ زمستانی با قد بلند یک گزینه همه کاره است که برای بیشتر اندام ها مناسب است. قد برخی از مانتو ها تا وسط ران، برخی تا زانو، برخی تا ساق پا و برخی دیگر تا نوک پا هستند. آن چه بیش از هر چیز حائز اهمیت است، پیدا کردن طولی است که با اندام و سلیقه شما هماهنگ باشد. علاوه بر این، شرایط آب و هوایی زمستانی محله زندگی خود را در نظر بگیرید. در آب و هوای سرد تر، یک مانتو بلند گرمای کامل بدن و محافظت در برابر دمای پایین و باد های تند را تامین می کند.

  • رنگ متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.

درک این که کدام رنگ ها مکمل ویژگی های طبیعی شما مانند رنگ مو و چشم هستند، برای داشتن ظاهری جذاب اهمیت دارد. ایده خوبی است که برای انتخاب رنگ مناسب از یک دوست مشورت بگیرید. درست مانند هر لباس دیگری، رنگ مانتو سایز بزرگ زمستانی شما می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر کلی تان تاثیر بگذارد. رنگی را انتخاب کنید که چهره شما را شاداب تر و بهترین ویژگی های آن را برجسته کند.

مانتو سایز بزرگ-2






  • با شخصیتتان تناسب داشته باشد.

انتخاب های شما بازتابی از شخصیتتان است. آن چه می پوشید چیز های زیادی را درمورد شخصیتتان نشان می دهد. هنگام خرید یک مانتو زمستانی جذاب، سازگاری با استایلتان را در اولویت قرار دهید. در حالی که عواملی مانند قیمت و عملکرد مهم هستند، داشتن احساس خوب در آن لباس باید هدف نهایی باشد. برای انتخاب هایتان زمان زیادی صرف کنید؛ زیرا مانتو زمستانی شما به عنصری اصلی در کمد لباس فصلی تان بدل می شود.

جمع بندی

مانتو سایز بزرگ نقش مهمی در افزایش جذابیت و راحتی زنان با استایل های مختلف دارند. این لباس‌ ها به گونه ‌ای طراحی شده‌ اند که قد و طول آستین هایشان با اندام های بزرگ ‌تر متناسب اند. همچنین جزئیاتی را مانند رنگ، انتخاب پارچه و الگو ها، هنگام طراحی این مانتو ها در نظر می گیرند. هنگام انتخاب یک مانتو سایز بزرگ‌، هماهنگی آن با استایل و شخصیت شما بسیار مهم است. این مانتو ها باید اعتماد به نفس و حس خوش پوشی را به شما القا کنند. این مانتو ها باید با قد و رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشند و پارچه شان از یک الگوی واحد تبعیت کنند. در این نوشته نکات مهمی را که باید هنگام خرید مانتو سایز بزرگ در نظر داشته باشید، مورد بررسی قرار دادیم.

source

توسط