سازندگان Super Mario Bros. Wonder بودجه کافی برای ساخت بازی داشتند

حتی با وجود موفقیت روزافزون بازی‌های سه بعدی ماریو، نینتندو همیشه از اهمیت و محبوبیت عناوین پلتفرمر دو بعدی سری آگاه بوده است. این شرکت ژاپنی به وضوح تصمیم گرفت هر اتفاقی که برای سری دو بعدی Mario می‌افتد، باید یک تغییر اساسی باشد، صرف نظر از اینکه روند توسعه آن تا چه زمانی ممکن است طول بکشد.

در واقع، در مصاحبه اخیری که نینتندو در سری Ask the Developer منتشر کرده، چند نفر از اعضای تیم توسعه Super Mario Bros. Wonder درباره آزادی اختیاری که در طول توسعه پلتفرمر دو بعدی به آن‌ها داده شد، صحبت کردند.

نه تنها خبری از مهلت ددلاین کاری برای سازندگان در طول فرآیند نبوده – چیزی که نینتندو در گذشته نیز در مورد آن صحبت کرده بود – بلکه این شرکت بودجه کافی برای پروسه ساخت را نیز فراهم کرده بود.


مطلب پیشنهادی:چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟اجرای بازی‌های کنسولی مثل اسکایریم روی موبایل!
چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟

تاکاشی تزوکا، تهیه‌کننده بازی، گفت:

ما می‌خواستیم یک بازی با چیزهای بیشتری برای ارائه نسبت به قبل بسازیم، بنابراین این بار، دوره زمانی مشخصی را برای توسعه تعیین نکردیم که معمولاً قبل از شروع، درباره‌ی آن تصمیم گیری می‌شود.

برای ایجاد یک بازی واقعا لذت بخش، تصمیم گرفتیم وقت خود را به خوبی صرف کنیم و بدون نگرانی در مورد برنامه تولید، بودجه زیادی را برای توسعه اختصاص دهیم. بنابراین در ابتدا، فقط یک گروه کوچک داشتیم که روی توسعه کار می‌کردند.

Mario

بعداً در این مصاحبه، تزوکا همچنین فاش کرد که بودجه زیادی از بازی به اجرای بهبودهای بصری و انیمیشن اختصاص داده شده است. کارگردان هنری، ماسانوبو ساتو، اضافه کرد:

از آنجایی که می‌دانستیم بودجه کافی برای توسعه بازی داریم، لازم نبود نگران مقدار منابعی باشیم که برای ساخت جزئیات کوچک صرف می‌کنیم.

با گذشت بیش از یک دهه از عرضه آخرین عنوان دو بعدی ماریو، واضح است که نینتندو هیچ محدودیتی برای توسعه Super Mario Bros. Wonder اعمال نکرده است. این که بازی تا چه حد می‌تواند جان تازه‌ای به خط تولید بازی‌های دوبعدی این سری ببخشد، هنوز مشخص نیست، اما مطمئناً آنچه تاکنون از آن دیده‌ایم امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

Super Mario Bros. Wonder دو روز دیگر، ۲۰ اکتبر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط