نقد و بررسی اجمالی
پودر گینر گلد دکتر سان 7 کیلوگرم (کپی)

پودر گینر گلد دکتر سان باعث افزایش وزن و افزایش حجم عضلات، افزایش حجم خشک عضله و بدون چربی، افزایش چگالی عضلات، عضله سازی، افزایش انرژی بدن بعد از تمرین ورزشی و رشد ماهیچه ها می شود.

کسانی که اهل ورزش و بدنسازی به صورت حرفه ای هستند بدون شک از اهمیت مصرف مکمل های ورزشی اطلاع دارند. در بین مکمل هایی که برای اضافه وزن و افزایش حجم مورد استفاده قرار می‌گیرد پودر مکمل گینر شناخته شده ترین است. به دلیل بیشتر بودن میزان پروتئین در گینر استفاده ازاین محصول موجب افزایش حجم عضلات می‌گردد. پودر گینر گلد دکتر سان به دلیل داشتن آمینو اسید های مختلف انرژی مورد نیاز بدن جهت انجام فعالیت های ورزشی را به خوبی فراهم می‌کند و به دلیل وجود فیبر کارایی سیستم گوارش را بهبود میبخشد. به دلیل وجود ریز مغزی هایی همچون ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای آمینه این محصول نیاز بدن را به این مواد تامین می‌کند.

ویژگی های پودر گینر گلد دکتر سان

  • تامین نیاز بدن به بسیاری از ریز مغذی ها (ویتامین ها، مواد معدنی، اسید های آمینه و …)
  • تامین کالری اضافه به منظور افزایش یافتن وزن و جبران کمبود وزن فرد
  • پیشگیری از افت شدید و ناگهانی قند خون در حین تمرینات ورزشی
  • بهبود کارایی سیستم گوارشی به واسطه دارا بودن فیبرها
  • بهبود کارایی و راندمان ورزشی فرد برای انجام تمرینات
  • تامین انرژی (کالری) مورد نیاز بدن برای فعالیت
  • برقراری تعادل پروتئینی در بدن
  • افزایش حجم بافت عضلانی بدن

لاغر شدن و کاهش وزن چقدر طول میکشد




چند بار در روز می‌توان از پودر گینر استفاده کرد؟

تعداد دفعات مصرف گینر در روز بسیار به ترکیبات پودر گینری که استفاده می‌کنید و همچنین نیازهای غذایی شما در طی یک روز بستگی دارد. قبل از اینکه رژیم ورزشی خود را به یک مکمل گینر خاص اختصاص دهید، باید میزان کالری و عناصر مغذی موجود در مکمل گینر خود را بررسی کنید و سپس میزان مواد مغذی مورد نیاز روزانه را بر اساس آن تأمین کنید.

۱- صبح پس از بیدار شدن

بدن که در طول شب به میزان ۶-۹ ساعت استراحت کرده و فاقد مواد مغذی است بنابراین با مصرف مکمل گینر می‌توانید کالری موردنیاز بدن را تأمین کنید.

 ۲- قبل تمرین

مصرف مکمل گینر قبل از ورزش علاوه بر تأمین انرژی موردنیاز برای فعالیت‌های ورزشی باعث افزایش کارایی و توان ورزشی فرد ورزشکار شده و از ضعف و گرسنگی در حین فعالیت جسمانی جلوگیری می‌کند.

۳- حین تمرین

مصرف گینر در حین تمرین و زمان استراحت بین تمرین ها، از افت قند خون و کاهش انرژی جلوگیری کرده و یک منبع غنی از انرژی را در اختیار ورزشکار قرار می‌دهد.

۴- بعد تمرین

مصرف گینر پس از تمرینات ورزشی ذخایر گلیکوژن عضلات را مجدداً پرکرده و خستگی ناشی از فعالیت‌های بدنی را کاهش می‌دهد. مکمل گینر ریکاوری بعد از تمرینات را تسریع می‌کند.

هشدار مصرف

این محصول حاوی مواد لبنی و لاکتوز است. کسانی که به این مواد حسایت دارند از مصرف خودداری نمایند.

این فرآورده به همراه رژیم غذایی سالم و متعادل و نه به عنوان جایگزین آن مصرف نمایید.

در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف این محصول به افراد دیابتی توصیه نمی‌شود.

ترکیبات گینر گلد دکتر سان

پروتئین کنستانتره شیر – مالتو دکسترین – نشاسته ذرت – پروتئین کنستانتره وی – پروتئین ایزوله وی – آلبومین – کازئین – طعم دهنده های مجاز خوراکی – ویتامین ها – مخلوطی از آمینو اسید ها

 

source

توسط