چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
در این درگ، سه شاسی‌بلند بزرگ و لوکس ۲.۵ تنی به مصاف هم رفته‌اند. رنجروور ۵۳۰ اسب بخار، اسکالید ۴۲۰ اسب بخار و لکسوس ۴۰۹ اسب بخار قدرت دارد.


کسانی که به دنبال شاسی‌بلندی بزرگ و لوکس هستند امروزه انتخاب‌های زیادی دارند. دراین‌بین، رنجروور یکی از بهترین‌ها است اما مدل‌هایی که بر اساس شاسی پیکاپ ساخته شده‌اند مثل لکسوس LX و کادیلاک اسکالید هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. هرچند کسی این شاسی‌بلندهای بزرگ و سنگین را برای مسابقهٔ درگ نمی‌خرد اما دیدن رقابت این غول‌های ۲.۵ تنی در ۴۰۰ متر می‌تواند جالب باشد.

سنگین‌ترین عضو این جمع لکسوس LX600 با وزن ۲۶۷۷ کیلوگرم است که ازقضا کوچک‌ترین و ضعیف‌ترین پیشرانه را هم دارد. زیر کاپوت این شاسی‌بلند ژاپنی یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته است که ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. از سوی دیگر، اسکالید حاضر در این درگ با اینکه از نوع کشیدهٔ ESV است اما با وزن ۲۶۴۳ کیلوگرم، کمی از لکسوس سبک‌تر است. این خودرو از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی آشنای جنرال موتورز استفاده می‌کند که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد.

و نهایتاً به رنجروور می‌رسیم که از نوع SV کشیده یعنی گران‌ترین و لوکس‌ترین نسخهٔ رنجروور محسوب می‌شود. این شاسی‌بلند بریتانیایی به پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و مجهز است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین، رنجروور SV با اختلاف قوی‌ترین عضو گروه به‌حساب می‌آید اما برای مدل ۲۰۲۴ لندروور این نسخه را حتی قوی‌تر کرده و قدرت آن را به ۶۱۵ اسب بخار افزایش داده است. در همین حال، پرچم‌دار خانوادهٔ رنجروور با وزن ۲۶۲۶ کیلوگرم، از دو رقیب خود سبک‌تر است.

بنابراین، تعجبی ندارد که در این درگ، رنجروور SV به‌راحتی بتواند کادیلاک اسکالید و لکسوس LX600 را مغلوب کند. حتی در درگ دوم دو سرنشین در عقب رنجروور می‌نشینند اما بازهم به‌راحتی پیروز می‌شود؛ اما کادیلاک و لکسس با وزن و قدرتی تقریباً نزدیک به هم چطور عمل خواهند کرد و کدام‌یک سریع‌تر خواهد بود؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.
لکسس LX600
کادیلاک اسکالید ESV
رنجروور SV LWB
blackwing
اینجا انتخاب من رنجروور هست اما اگر اون کادیلاک مدل V بود ، قطعاً کادیلاک..
لکسس رو اصن نگاه نمیکنم ، مهم نیست ، هیچ تهدیدی نیست اون ماشین
TESLA
کادیلاک چند روز پیش تیزری از اسکالید آی کیو ، نسخه برقی اسکالید منتشر کرد که تا پایان سال رونمایی میشه و بر پلتفرم هامر برقی ساخته میشه و ۱۰۰۰ اسب قدرت داره 🇺🇸💪🇺🇸💪🇺🇸💪🇺🇸💪🔥🔌⚡😎😍
NAVID۰۰۹۸
داداش لکسوس رو دور ننداز ! لکسوس اونقدرام بد نیست !
لکسوس میدونست شما نگاهش نمیکنید جمع میکرد میرفت کابُل ، دست‌فروشی !
این سه خودرو اینقدر خوبه که نمیشه گفت کدوم بهتر کدوم بهتر‌تر !
ولی برای من انتخاب رنجروور هست و سپس لکسوس و در آخر کادیلاک !
IMAN1199
نوید اینجا جزو‌ معدود مواردی هست که نظرتو قبول دارم و به نظرت احترام میزارم
علی
تو که همش علافی چرا بهت میگن کارافرین برتر خاورمیانه
لکسس اصن قابل قیاس با اینا نیست
MehdiTurbo
هر سه تا شاید خوب باشن و هیچ کودوم بد نباشن خیلی وقتا هست واقعا بین چندتا خودرو میمونی کودوم انتخاب کنی
هر چند نه الان قبل از این طراحی های اخیر مثلا بین نسل قبل بی ام و و دو نسل قبل سری ای اون طراحی درچه کولر چهار گانه ادم واقعا میموند کودوم بهتر اخرین نسلی که تو ایران تعداد محدود اومد ازش
واقعا محشره اون طرح یعنی بنز اون چراغ مثلثی عقب اون طراحی کالین
ولی اینجا شاید هر سه خوب باشن ولی واقعا کادیلاک میدرخشه توش بهترین خودروی کادیلاک که رقیب نداره همین خودرو تو بقیه سگمنتا شاید حرفی نداشته باشه ولی این واقعا الماسه هم ابعاد هم مردونگی بعدش لندرور چون پرستیژ داره لکسوس خانوادگیه اینجا برای من مغز قلبم اذیت نمیشه
یه زمانی واقعا نمیشد بین خودروها انتخاب کرد بسکه همشون خوب بودن بیشتر سدان ها و اسپورت ها
ممد ژانگولر
خداوکیلی بخوام رو قیمت انتخاب کنم اول کادیلاک ارزش بالایی داره بعد لکسوس بعد رنجرور که خیلی قیمتش بالاست
ضمنا لکسوس اون دستگیره که به صورت سنتی روی ستون جلو میچسبونه خیلی خطرناکه و تا حالا جان خیلی ها رو گرفته بخاطر ترمز ناگهانی و خورد شدن جمجمه راننده بنده خدا که دقت کنید هیچ کمپانی دیگه استفاده نمیکنه جز کمپانیه مقدس و اعظم تویوتا
محمدرضا
اسکالید هم قیمت تیوگو۸
یوسفی
با توجه به قیمت انتخابم کادیلاک هستش
Saeid
فعالیت سایت چقد کم شده
محسن
فقط اون عکسی که از بالای این سه تا ماشین گرفتن با اینکه لکسس ماشین بزرگی ولی پش کادیلاک جوجسhttps://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/06/sshot-12.jpg
محمد
دقیقا انگار یه بچه ماشین برقیشو اورده گذاشته کنار ماشین باباش
R/T
آره
datsun
اگه به گندگیه اتوبوس شرکت واحد از همه با ابهت تره
محسن
ابهت در کنار زیبایی یا طراحی چشم نواز معنا میده اتوبوس شرکت واحد کجاس زیباس
کرگدن باواریا
لکسوس Tx در راه است…
مازیار
فقط اندازه کادیلاک!!
سالها قبل ‌کمپانی IKEA سوئد متوجه یه نکته غیر عادی شد
اینکه یه مدل گلدان شیشه ای کمپانی تو امریکا فروش خیلی زیادی داره که مشخص شد به جای لیوان ازش استفاده می کنن😄
سرابی
هه هه هه هه هه هه جالب بود !!!!!!!!!!!!!
مازیار
قابلی نداشت
تعمیرکار کیبورد هم خواستی سراغ دارم
MOHAMMAD.DEMON
نسخه کشیده اسکلید مقابل رنجروور با ۲.۵ برابر قیمتش
که ۱۰۰ اسب بخار هم رنجروور قوی تره
این ها عوارض فلج مغزی در دوران بعد از بلوغ هستش ما بین ۳۵ الی ۴۵ سال
محسن
لکسوس کنار اینا مثل یه تیکه قوطی آلومینیومی کوکاکولا میمونه که له شده الحق که فقط به درد اعراب میخوره نه مردم مهد آزادی یعنی ایالات متحده بیخود نیست سالی ۱۰۰۰ تا به زور میفروشه همونام مطمئنم اعراب مهاجر به آمریکا میخرن
بهنام
اگه اینجوری میخواین حساب کنین تو کشورهای عربی هم که رقابت آزاده حتی ده تا دونه کادیلاک هم فروش نمیره و میرن ماشینی میخرن که تو اون شرایط طبیعی دووم بیاره و آخ نگه وگرنه تو آمریکا هم فقط همون رپر های سیاه پوست با اون تیپهای عجق وجق میرن کادیلاک میخرن .
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
خدا وکیلی موندم امثال این کارواو درگ تایمز چجوری میون این همه درگ درگ استاندارد و حرفهای دیده میشن و همه مجلات هم اینا رو پوشش میدن.خیلی جالبه یکی مثل کاواو دیمون میاره تایم ۱۱.۵ میگیره اون یکی از هلکت ردای ۱۲.۵ میگیره این در حالیه که تو درگهای واقعی جذاب و استاندارد دیمون ۹.۶ میزنه هلکت ردای ۹.۹ میزنه.همین درگ بالا قشنگ نشون میده سازنده شدیدا طرفدار اروپاییها هستش و فقط دنبال کوبوندن آمریکاییها.چرا اسکالید وی نیاوردن حداقل اسکالید اتاق کوتاه رو میووردن.البته اینجا نکته جالب و فاصله تکنولوژی کدیلاک با رنجروور رو میشه دید با این اندازه غول آسا با شاسی نردبانی وزنش با اون دوتای دیگه مخصوصا کراس اوور رنجروور برابری میکنه یا کمتره
مازیار
یانکی جون کسی به نتیجه درگ بین شاسی بلندهای فول سایز اهمیت نمیده شما هم نده
فرشاد
تو هنوز تو کف دیمنی؟
توربو اس با اون لانچ انفجاری و انیش حوالی۱۰.۲میزنه
نمیدونم با کدوم عقلی میگین دیمن بایدزیر ۱۰بزنه دیمنی که حتی تا دنده سه ش هم از زمین جدا نمیشه
یا انتظار اینو دارین که مثلا درگ تایمز دیمن و یه ماشین اروپایی رو برداره ببیره پیست درگ سوخت و لاستیک واسه دیمن درست کنه راننده کار کشته م براش بیاره در نهایت یه ماساژ تایلندی ریز هم بهش بدن تا بلکه بتونه زیر ده بزنه پدال هم پوشش بده زیرش هم ما بگیم ماشالا امریکن کار که چی بشه؟
دل یانکی و سوشیانت و نوا شاد بشه؟
فک کنم ارزش چندانی نداره
Ehsan
طراحی کابین لکسوس به شدت سردرگم هست برعکس کادیلاک و رنجو.دوتا مانیتور بالا و پایین بی معنیه
R/T
ابهت رنجروور و اسکالید دو برابر لکسوس هست
سوشیانت
خب رنجرور یه کراس اووره و مقایسه ش با شاسی بلند ها درست نیست تازه این مدل معمولی اسکالید هست اگه اسکالید وی ای اس وی بود تو درگ بهتر عمل میکرد با وجود این که شاسی مستقله این یعنی مهندسی آمریکایی
فرشاد
بهتر ببیین شاید اخر ویدو یه جایزه هم واسه شاسی مستقل دارا هس😂
اسکالید با اون شاسی مستقل و عظمت از لکسوس سبک تر بود دنبال چی هستی؟
بهنام
اگه اینجوری میخواین حساب کنین تو کشورهای عربی هم که رقابت آزاده حتی ده تا دونه کادیلاک هم فروش نمیره و میرن ماشینی میخرن که تو اون شرایط طبیعی دووم بیاره و آخ نگه وگرنه تو آمریکا هم فقط همون رپر های سیاه پوست با اون تیپهای عجق وجق میرن کادیلاک میخرن .
datsun
اصلا لکسوس رو نگاه نمیکنم !! نه تو رو خدا یه نگاه بنداز گناه دارن انقدر زحمت کشیدن ساختن که تو تماشا کنی،
بروسلی
رنجروریک ماشین کراس اور نرمونازک فقط قرتیا میپسندن اسکالیتم که یک وانته ای قسمت بارشو بلندترمیکنند بعد یک مشت بچه دبستانی فکرمیکنند چقده حیبت داره واماسلطان فقط لکسوس بقیه را ولش ارزش وکیفیت ودوام و مردانگی درافرود فقط سلطان لکسوس
GMA
یک کلام، فقط رنجروور…
Tesla
نسخه پرچمدار اسکالید برقی : از ۳ موتور برقی مشابه هامر ev سود میبره و میتونه بیش تر از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید کنه و صفر تا صدش حدود ۳ ثانیه هست 🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️💪💪
mm
سلام سلطان بی ام و با انجین های استثنایی
شاپور
خدایی اسکالید با آن ابهت و قیمت خوبش بین این ۳ ماشین میدرخشه و درگ هم برای این تیپها هیچ ارزشی نداره
شکیبا
دوستان گرامی بنظر شما چند نفر از مشتریان اتوموبیل رو برای درگ کشیدن و تخت گاز رفتن و کل کل کردن می‌خرن
عظمت کادیلاک که یک قرن اتوموبیل سلاطین میلیاردرها
رؤسای جمهور و… بوده هست کسی کادیلاک رو نمیبره آف رود و رنج رور کلا توی یک کلاس دیگه اس بچه میلیاردرها بهترین‌ گزینه رو دارن واس طبیعت گردی …لکسوس هم ترکیبی است از اینها توی ورژن پائین‌تر منظور این ماشین‌ها بجز سنگین وزنی توی یک کلاس نیستند و قیاس این کراس اورهای فول سایز قیاس مع الفارق است
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







زومیتزومجی کجارو
زومیتزومجی کجارو
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari