یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
سوبارو در نمایشگاه لس‌آنجلس از نسل ششم ایمپرزا پرده‌برداری کرده است. در این نسل نسخهٔ سدان و همین‌طور گیربکس دستی حذف شده است اما برای اولین بار از سال ۲۰۰۵، مدل RS دوباره به خانوادهٔ ایمپرزا بازگشته است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسل جدید این ماشین شباهت زیادی به همتای کراس‌اوور خود یعنی کراس‌ترک دارد. زیر این بدنهٔ جدید، ایمپرزا ۱۰ درصد مستحکم‌تر از قبل شده و از سامانهٔ چهارچرخ محرک بهبودیافته‌ای بهره می‌برد اما زیر کاپوت همچنان به‌رسم سوبارو، شاهد پیشرانه‌های تخت هستیم.

پیشرانهٔ استاندارد این هاچ‌بک ژاپنی یک نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر با ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور است اما پیشرانهٔ هیجان‌انگیزتر، نمونهٔ ۲.۵ لیتری است که با ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتن متر گشتاور در نسخهٔ RS ارائه می‌شود. ایمپرزا RS به‌عنوان نسخهٔ پرچم‌دار این خانواده، علاوه بر پیشرانهٔ قوی‌تر از سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای بزرگ‌تر، رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی خاکستری تیره، قطعات تزئینی مشکی‌رنگ، پدال‌های آلومینیومی و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۰ بلندگو هم برخوردار است.

برای کسانی که به دنبال تعدادی از این ویژگی‌ها با قیمت پایین‌تر هستند، سوبارو مدل ایمپرزا اسپرت را با سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای بزرگ‌تر و رینگ‌های ۱۸ اینچی اما با پیشرانهٔ استاندارد ۲ لیتری ارائه می‌کند. تیپ پایه نیز به‌صورت استاندارد از پکیج کمک‌رانندهٔ Eyesight سوبارو با ترمز اضطراری خودکار بهره می‌برد. انتقال نیروی هردو موتور اما فقط توسط یک گیربکس CVT صورت می‌گیرد زیرا همان‌طور که گفته شد، سوبارو در این نسل گیربکس دستی را کنار گذاشته است. البته در مدل‌های اسپرت و RS، گیربکس CVT حالت دستی اختصاصی با هشت دنده دارد تا حس بهتری به راننده بدهد.
در داخل، سوبارو وعدهٔ صندلی‌های جدید و همین‌طور محفظه‌های بیشتر برای اشیاء را داده است درحالی‌که صندلی‌های عقب با نسبت ۴۰ به ۶۰ تا می‌شوند. علاوه بر این، حالا سیستم کنترل تهویه هم هوشمند شده و به‌منظور کاهش مصرف سوخت، صرفاً روی گرم یا خنک کردن صندلی‌هایی تمرکز می‌کند که سرنشین دارند. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو از طریق یک نمایشگر عمودی ۱۱.۶ اینچی ارائه می‌شود که اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم را به‌صورت استاندارد در اختیار خریداران تیپ‌های اسپرت و RS می‌گذارد. نسل ششم سوبارو ایمپرزا در بهار سال ۲۰۲۳ راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

Amin.aj
به به
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
دو تا نکته مهم برای این ماشین؛ آستانه قیمت ۲۲ هزار دلار و سیستم دو دیفرانسیل برای تمام نسخه‌ها ست
مدل قوی‌تر با آپشن‌های اسپرت، ۲۸ هزار دلار خواهد بود
از طراحی داخلی این مدل اصلا خوشم نیومد، ولی رانندگی با هاچبک دو دیفرانسیل ۲۲ هزار دلاری ساخت ژاپن، خیلی جذابه
محمدهادی
جناب اشتری بنظر من برای نام ایمپرزا حتی ۱۸۰ اسب بخار هم نا امید کننده ست
واقعا چرا یک نسخه دو درب اسپرت خالص در کنار تمامی نسخه ها وجود نداره؟!
مسلما یک نسخه تمام پرفورمنس،میتونه همه ی وظیفه ی تبلیغات و فروش و جذابیت این محصول رو بردوش بکشه
چرا رده ی دبیلو آر ایکس رو از سبد محصولات ایمپرزا حذف کردن
این بزرگترین خیانت به نام ایمپرزا بود
Amin.aj
ظاهر یه امر سیلیقه ای هست ولی بنده خوشم اومد
واقعا عالیه یه ماشین درون سوز دو دیفرانسیل که ژاپنیه
مخصوصا کیفیت بالا بسیار ارزش داره با قیمت شروع ۲۲ هزار تا واقعا قیمتی مناسب داره!
علی
یه نکته ای که داره اینه که تنفس طبیعی هست که رو دوام ماشین خیلی تاثیر داره
Amirreza.M
هر چند cvt اونا با cvt های موجود در ایران خیلی فرق داره اما کاش نسخه دنده دستی رو نگه می‌داشت
بعد یه سوال چرا ۳ تا پدال داره وقتی اتوماته؟
ferimia
اونی که سمت چپه پدال نیست جای پای چپ رانندس منتهی به قیافه پدال طراحیش کردن
محمدرضا
۳تا پدال داره چون نسخه دنده دستیو نگه داشته💚
datsun
جای پای استراحته پدال نیست
علی
عالی عالی عالی . بسیار زیبا ، مدرن و اقتصادی ،
4wheeled
ضعیف
Blue
خداییش روی کاغذ ۱۸۲ اسب هیچ هیجان انگیزی نداره !!!
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
قیمت ۲۲ تا ۲۸ هزار دلار خیلی خوبه
رفقای ما با ۲۰۶ تیپ ۵ و تندر۹۰ موتور ۱۰۵ اسب بخار، طوری رانندگی می کنند که هیجان معنی می شه
به نظرم ۱۸۲ اسب بخار یا حتی ۱۵۲ اسب بخار برای رانندگی پرشتاب در شهر مناسبه
datsun
نه ما ایرانی ها اکثر اوقات ماشین زیر ۶۰۰ اسب سوار نمیشیم به این ماشینها عادت نداریم جناب اشتری
محمدهادی
استاد اشتری بنظر من ۱۵۰ اسب عالیه،ولی نه برای نام پر افتخاری مثل سوبارو ایمپرزا
برای چیزی مثل نیسان میکرا
فولکس پولو
تویوتا یاریس
هیوندای آی۱۰
نه برای سلاطین شتاب و پرفورمنس مثل سوبارو ایمپرزا و میتسوبیشی اوو لیشن یا فورد فوکس و فولس گلف
sina
بالای ۱۴۰-۱۵۰ اسب اگه سایز ماشین بزرگ نباشه هیجان داره رانندگی
دو دیفرانسیل هم باشه که هیچی دیگ
Khosrow
دماغه و کاپوت یه جوریه / انگار بعد از اتمام طراحی با دمپایی زدن تو سروصورتش / کابین خیلی شبیه اچ سی کراس شده ..
پدرام
وقتشه تیم دیزاین سوبارو عوض بشه یه چند سالی از رقبای ژاپنی اش عقب تره همچنان (تو بحث طراحی)
sina
تو رنج قیمتی خودش بی همتاس
محمدهادی
فقط نامش بی همتاست
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
متاسفاهن سوبارو در زمینه طراحی بدجوری تو گل گیر کرده.خدا وکیلی ظاهرش رو با چینیها هم مقاییه کنی خیلی داغونه.اوور هنگ جلو خیلی زیاد این در حالیه که موتور طولیه یعنی پلتفرم بیستر به عقب میخوره ولی اوور هنگ از دف جلو ها هم بیستره.نکته بعدی ایمپرزاهای ق یم رو نگاه میکنی از همه لحاظ از نسل جدید برتره.سوبارو هم به سرنوشت میتسوبیشی دچار میشه یا مثل سوزوکی حسابی از قافله عقب میمونه.برندی که یه زمان مبتونست مچ خیلی از گندها رو بخوابونه.حیف
یوسف
جذاب و دوست داشتنی ولی به شخصه کراس ترک رو ترجیح میدم، اون دوستانی که نگران اسب بخار پایین هستن هم یه نگاهی به اندازه بدنه این بندازن هم به یاد بیارن سوبارو برای علاقه مندان به گاز دادن WRX رو معرفی کرده.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari