مجله روزمره سلامت خانواده
هشتگ ها از سال ۲۰۱۷ با ما بوده اند. آن ها از بحث های گروهی در اولین چت های IRC تا بزرگداشت رویداد های تاریخی و افزایش آگاهی در مورد مسائل اجتماعی، راه زیادی را طی کرده اند. همه خیلی خوشحالیم که به وسیله هشتگ های پر بازدید پیدا کردن محتوای مرتبط در اینستاگرام بسیار ساده تر شده است. با اطمینان می توان گفت که بازاریابان و اینفلوئنسر ها در سراسر جهان نمی توانند اینستاگرام را بدون هشتگ تصور کنند.
اکسپلور یک مکان عالی برای جست و جوی هشتگ است؛ اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. روی پست ها کلیک کنید و توضیحات آن ها را بررسی کنید. بنابراین این کار، فرآیند زمان بری خواهد بود.
اینستاگرام یک موتور جست و جو دارد که می توانید از آن برای جست و جوی اکانت ها، مکان ها و البته تگ ها استفاده کنید. هرکسی می تواند از آن برای جست و جوی هشتگ های مرتبط با علایق خود استفاده کند.
نکته مهم این است که این ویژگی، هشتگ های پر بازدید را با میلیون ها پست پیشنهاد می کند. البته استفاده از چنین هشتگ های محبوبی بهترین ایده نیست. احتمال ناپدید شدن محتوای شما در میان محتوا های دیگر، بسیار زیاد است.
استفاده از ابزار گزارش دهی همگانی، یکی از مؤثر ترین راه ها برای کشف هشتگ های محبوب اینستاگرام است که به کسب و کار شما اختصاص داده شده است.
به طور کلی، ابزار های گزارش دهی همگانی (مانند Brand24) در زمان مشخص، کلمات کلیدی از پیش تعریف شده را از سراسر وب جمع آوری می کند.
شما می توانید هر کلمه کلیدی را بررسی کنید. عناوینی مثل نام برندتان، نام مدیر عامل، نام کمپین اختصاصی خودتان و…
شاید باورتان نشود؛ اما شما علاوه بر افراد می توانید هشتگ های پر بازدید را هم دنبال کنید. با این کار هر محتوایی که با این هشتگ منتشر شود برای شما نشان داده خواهد شد و می توانید با استفاده از آن ها هم برای خودتان تولید محتوا کنید و هم همیشه در جریان محتوا های مرتبط با هشتگ مورد نظر خود باشید.
اینفلوئنسر ها همیشه پست های مهم و ترندی را منتشر می کنند؛ پس چرا شما از این امکان استفاده نکنید و در جریان هشتگ هایی که آن ها می گذارند، قرار نگیرید؟ اینفلوئنسر ها باتوجه به تجربه و مهارت خود در شبکه های اجتماعی سعی می کنند بهترین هشتگ ها را استفاده کنند پس آن ها را دنبال کنید.
تعدادی از سایت ها هستند که لیست هشتگ های پر بازدید را آماده کرده اند و شما می توانید به لیستی طولانی دست پیدا کنید؛ اما نکته مهم که در بالا هم اشاره شده بود این نکته است که هشتگ های محبوب درصد امکان دیده شدن محتوای شما را کاهش خواهد داد.
بسیاری از اپلیکیشن ها هستند که شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به هشتگ های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. عملا این اپلیکشین ها تمام فرآیند لازم برای یافتن هشتگ مناسب را برای شما انجام می دهند و بسیار کاربردی هستند. برای مثال، اپلیکیشن های Tag و Tagify و Hashtag Generator بسیار کابردی هستند.
هشتگ ها برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ در توییتر مورد استفاده قرار گرفتند و بعد از آن بسیار رشد کردند و به بخشی اساسی از رسانه های اجتماعی تبدیل شدند.
امروزه، آن ها به طور گسترده (بیشتر در اینستاگرام و توییتر) برای اتصال کاربران از طریق موضوعات مورد علاقه مشترک و موضوعات پرطرفدار مورد استفاده قرار می گیرند و به مردم این امکان را می دهند تا به راحتی نبض شبکه های اجتماعی را در دست بگیرند.
در ادامه چند هشتگ برتر در دنیا و ایران را در موضوعات مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.
امیدواریم این مقاله به عنوان منبعی برای شما مفید بوده باشد تا به هشتگ های پر بازدید برسید و دوباره به مقاله بازگردید و از آن بهره ببرید.
هشتگ های این مقاله هر روز میلیون ها و میلیون ها استفاده دارند. استفاده از آن ها به افزایش دسترسی بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازگشت سرمایه شما کمک می کند.
نوشته درباره هشتگ های پر بازدید و تأثیرشان اولین بار در بیزون. پدیدار شد.
source
مجله روزمره سلامت خانواده
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.