یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
اگر یک تجارت آفلاین پر رونق دارید، با بازاریابی بیگانه نیستید با این حال، استراتژی های هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین شما می تواند به طور کلی متفاوت باشد. با افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین خود میتوانید به مشتریان احتمالی بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنید و کنترل کاملی بر تجربه خرید آنها خواهید داشت.
میتوانید بازاریابی سایت تجارت الکترونیک خود بر اساس سه مخاطب اصلی در نظر بگیرید :
افرادی که قبلاً از شما خرید کرده اند یا حداقل در مورد فروشگاه شما اطلاع دارند .
افرادی که به دنبال نوعی محصول هستند که شما ارائه میدهید.
افرادی که در صورت اطلاع داشتن از موجودی محصولی که شما ارائه میدهید آن را خریداری می کنند.
برای اولین مخاطب خود یعنی افرادی که شما را می شناسند، باید یک خط مستقیم ارتباطی برقرار کنید، مثلا از طریق ارتباطات ایمیل، بازاریابی محتوا یا از طریق رسانه های اجتماعی برای مخاطب دوم خود، باید راه هایی را پیدا کنید تا آنها بتوانند محصولاتی را که نیازهایشان را برآورده می کند، کشف کنند. که می تواند شامل بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت، تولید محتوا مانند وبلاگ نویسی و بازاریابی موتور جستجو باشد.
و برای مخاطب سوم خود، باید در مورد آگاهی داشتن از وجود برند توسط مشتری، فکر کنید.
تا جایی که میتوانید آدرس های ایمیل مشتریان قبلی، مشتریان احتمالی، افراد علاقه مند به رویدادهای شما و غیره را جمع آوری کنید و پیش از را اندازی سایت، میتوانید یک ایمیل برای همه آن افراد ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که میتوانند به صورت آنلاین از فروشگاه شما بازدید کنند. استفاده از ایمیل تبلیغاتی، یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در تجارت الکترونیک است. برخی از برندها از روش جعبه هدیه استفاده میکنند تا از کاربران بخواهند در ازای دیدن یک تبلیغ کوچک، آدرس ایمیل خود را وارد کنند و ۱۵٪ تخفیف برای اولین خرید یا ارسال رایگان دریافت کنند.
با افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین خود، باید از هر فرصتی برای تقویت تعامل دیجیتالی استفاده کنید. یکی از ساده ترین و مؤثرترین راهها این است که کمی بیشتر به کانالهای رسانه های اجتماعی خود عشق بورزید و مطمئن شوید که آنها با تصاویر پر جنب و جوش و ویدیوهای جذاب پر شده اند. راه های دیگری نیز برای استفاده از رسانه های اجتماعی، توزیع هدایا، کار با وبلاگ نویسانی که در جایگاه شما فعال هستند و استفاده از هشتگ های مناسب وجود دارد. اگر در حال حاضر در کانال های اجتماعی با مخاطبان اصلی حضور قوی دارید، اکنون زمان آن رسیده است که بر روی آن بیشتر کار کنید. زمان بیشتری را برای ایجاد محتوای بصری غنی و ویدیوهای کوتاه و جذاب صرف کنید، مانند : افزایش تعامل با دنبال کنندگان، تشویق به اشتراک گذاری و ترکیب محتوای تولید شده توسط کاربران.
بهینه سازی موتور جستجو، شامل موارد زیادی می شود و تلاش برای بهینه سازی میتواند شما را به سمت نقطه هدف خود برساند. در اینجا چند نکته وجود دارد که اگر تازه شروع کرده اید باید به خاطر بسپارید.
جایگاه خود را در ذهن کاربر محکم کنید. آگاهی داشته باشید که مخاطبان هدف شما، چگونه در مورد محصولات شما صحبت می کنند و چه چیزی را می خواهند بدانند و به محتوای داخل سایت خود توجه کنید. محتوای درون سایت به عناوین و توضیحات محصول، تصاویر، هر وبلاگ یا محتوای دیگری که ممکن است داشته باشید و غیره اشاره دارد.
ایجاد محتوای عالی برای افرادی که به دنبال خرید محصول شما هستند، راهی مطمئن برای افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین شما و ارائه اطلاعات مفیدی است که برند شما را به عنوان منبعی معتبر در دسترس عموم قرار می دهد.
استفاده از تبلیغات گوگل ، برای بازاریابی در موتورهای جستجو به شما این فرصت را می دهد که برای کلمات کلیدی پیشنهاد قیمت بدهید، به طوری که می توانید در صفحات نتایج موتورهای جستجو ، اولین سایت نمایش داده شوید.
رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای تمرکز بر روی پایین آوردن هزینه های تبلیغاتی هستند، زیرا میدانید که مردم بیشتر زمان خود را در پلتفرم های اجتماعی سپری میکنند. مثلا اگر مخاطبان شما زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند، بهتر است هزینه های خود را روی اینستاگرام متمرکز کنید. میتوانید از عکسها و ویدیوها در تبلیغات خود استفاده کنید، یک آگهی عکس می تواند راهی عالی برای ارائه محصول شما در مقابل افراد جدید باشد.
برای تبلیغ متقابل با سایر برندها مشارکت ایجاد کنید. کسب و کاری با مخاطبین هدف مشابه، اما مکمل پیدا کنید. به این ترتیب، هر شریک تجاری به یک مخاطب کاملاً جدید و در عین حال مرتبط دسترسی پیدا می کند. به عنوان مثال، اگر تجهیزات فضای باز می فروشید، یک مشارکت مرتبط می تواند با یک برند متمرکز بر کفش های پیاده روی باشد.
کار با اینفلوئنسر های مناسب میتواند محصول شما را در مقابل تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قرار دهد و آگاهی از برند شما را افزایش دهد. برای استفاده بهینه از اینفلوئنسر مارکتینگ، اطمینان حاصل کنید که فالوورهای اینفلوئنسر هدف شما با مخاطبان هدف شما همسو باشند و ارزش های آنها با برند شما همخوانی داشته باشد.
تاکتیک های رایج بازاریابی اینفلوئنسر ها شامل انتشار پست وبلاگی درباره محصول شما باشد یا درباره محصول شما در یک رویداد صحبت میکند. اگر کسب و کار شما دارای نام عالی و طرفداران وفادار است، می توانید از برخورد خود با مشتریان هنگام خرید حضوری، برای افزایش ترافیک به فروشگاه آنلاین جدید خود استفاده کنید.
info@bizzone.ir آدرس ایمیل
02191004425
تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. مهم نیست کجای مسیر قرار دارید، همیشه راهی برای پیشرفت هست.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد.
source
تولید محتوا
شینگل
گوگل ادوردز
سئو سایت
جهان خبری
اتو خبری
فرهنگی خبری
سرگرمی خبری
اقتصادی خبری
علمی خبری
سلامتی خبری
تکنولوژی خبری
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.