یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
لندروور دیفندر تروفی ادیشن بازهم برای مدل سال ۲۰۲۳ بازمی‌گردد تا نیم‌نگاهی به میراث پرافتخار این برند و این خودرو داشته باشد. به گزارش اتوبلاگ، این آفرودر سفارشی تنها به تعداد ۲۵۰ دستگاه برای بازار آمریکای شمالی تولید خواهد شد. این شاسی‌بلند بریتانیایی به مناسبت گرامیداشت محصولات کلاسیک لندروور که در مسابقات کمل تروفی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ شرکت کردند تولید خواهد شد.

اگرچه آخرین نسخه از لندروور دیفندر تروفی ادیشن در سال ۲۰۲۱ و بر اساس مدل چهار درب ۱۱۰ شکل گرفت اما مدل جدید بر پایه نسخه دو درب ۹۰ تولید خواهد شد. از جمله ویژگی‌های متمایز این خودرو می‌توان به رنگ بدنه زرد و تجهیزات آفرود متنوع از جمله روف راک، نردبان سقف، وینچ، کمپرسور باد فابریک و گل پخش‌کن‌های جلو و عقب اشاره کرد. نشان‌های ویژه تروفی نیز باعث خاص‌تر شدن طراحی دیفندر تروفی ادیشن خواهند شد.

لندروور همچنین سیستم تعلیق بادی، پکیج آفرود و آب‌وهوای سرد و توانایی آفرود پیشرفته را در نظر می‌گیرد. البته یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شاسی‌بلند موردبحث ما در داخل خودرو نخواهد بود بلکه خریداران دو بلیت یک روزه برای تجربه آفرودی هیجان‌انگیز در مسابقات تروفی آمریکای شمالی که در مرکز تجربه این برند در ورمونت برگزار می‌شود را دریافت خواهند کرد. خریداران در این رویداد با برخی چالش‌های آفرود روبرو خواهند شد و داوران با توجه به عملکرد رانندگان برنده را انتخاب خواهند کرد.

جایزه برندگان نیز سفر به بریتانیا به منظور شرکت در مسابقه لندروور تروفی کلاسیک بهار سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این خودروساز همچنین به طرفدارانی که در مسابقات سال ۲۰۲۱ شرکت کرده بودند اجاره بازگشت به مسابقات امسال با پرداخت مبلغ ۵ هزار دلار را خواهد داد. تولید لندروور دیفندر تروفی ادیشن ۲۰۲۳ فقط به ۲۵۰ دستگاه محدود شده که از این میان ۲۲۰ دستگاه برای بازار آمریکا و باقی برای بازار کانادا در نظر گرفته خواهند شد. این آفرودر قیمت ۹۶۴۷۵ دلاری شامل ۱۴۷۵ دلار هزینه‌های تحویل خواهد داشت. در مقابل باید گفت مدل P400 X-Dynamic SE شش سیلندر که تروفی ادیشن بر پایه آن شکل می‌گیرد با قیمت پایه ۷۰۵۷۵ دلاری عرضه می‌شود.
مازیار
دیفندر با ساختار جدیدش یه معادله ساده مطرح کرد
اگه بپذیریم که دیفندر جدید بهترین آف رود رو در بین کراس اوور های موجود داره، اونوقت میشه نتیجه گرفت که لندروور همچنان بهترین آف رود ساز دنیاست
چه اون زمان که شاسی مستقلش سرآمد همه بود
چه الان که کراس اوورش
و اگه روزی هاچ بک هم بسازه اون بهترین آف رود رو
در بین هاچ بک ها خواهد داشت
حمید
تاتا لندروور هر چی بسازه از در کارخونه که بیاد بیرون خراب میشه
Afg
این ماشین چیزی کم نداره فقط قیمتش بالاست
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
امیدوارم روی لندکروز رو کم کنه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
دو تا سگمت مختلف رو چطور با هم می‌ندازی
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari