یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
دکتر محمدعلی گودرزی با اشاره به بازه طلایی و سرنوشتساز ثبتنام از یکم تا چهارم شهریور در مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی برای مهر ۱۴۰۱ بر ضرورت طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی دیجیتال متمرکز از سوی موسسه تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، بیست و ششمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی سراسر کشور، یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ با حضور دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی، دکتر محمدعلی گودرزی رییس موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، معاونان و مدیران موسسه و روسای مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی سراسر کشور بهصورت مجازی برگزار شد.
با توجه به پذیرش و ثبتنام دانشجویان جدید برای ترم مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، دستور کار این گردهمایی، موضوع تبلیغات و آمادگی برای ثبتنام گسترده متقاضیان بود.
رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی از برخی روسای مراکز که در طی ماههای گذشته، مسئولیتهای دیگری را در جهاددانشگاهی برعهده گرفتهاند، تقدیر و تشکر و برای روسای جدید مراکز آرزوی موفقیت کرد.
دکتر گودرزی ضمن اشاره به بازدید رییس جهاددانشگاهی از موسسه، بر ضرورت نقشآفرینی موسسه در شکلگیری زیستبوم نوآوری نخبگان ایران تاکید کرد. وی با تاکید بر سیاست موسسه مبنی بر تقویت امکانات مراکز، از شروع بازدیدهای نظارتی با هدف بهبود وضعیت مراکز در زمینههای گوناگون خبر داد.
رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در واحدهای استانی دانشگاه جامع، ضرورت ارتباط مراکز با دانشگاههای جامع استانی و معرفی توانمندیهای جهاددانشگاهی را یادآور شد.
وی با اشاره به بازه طلایی و سرنوشتساز ثبتنام از یکم تا چهارم شهریور، بر ضرورت طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی دیجیتال متمرکز از سوی موسسه تاکید کرد.
دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی، با اشاره به دیدگاههای رئیس جهاددانشگاهی در خصوص فعالیتهای آموزشی جهاددانشگاهی بهویژه حوزه آموزش عالی آن، بر ضرورت نقشآفرینی موسسه و مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی در تربیت تکنسین تاکید کرد.
دکتر بیجندی تاکید کرد: مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی باید با اولویت ارتباط بین حوزههای آموزش و پژوهش جهاددانشگاهی، عملکردی متفاوت از سایر مراکز علمی کاربردی کشور داشته باشند. آموزش علمی کاربردی در جهاددانشگاهی تقویت خواهد شد و ضرورت دارد طی یک نقشه راه و برنامه عملیاتی به سمت آموزش تکنسین حرکت کند.
مهندس خسرو هدایتی، معاون آموزشی موسسه گزارشی از آمار و روند ثبتنام دانشجویان در مرحله اول ثبتنام در تیرماه ارایه و بر ضرورت تلاش برای جذب بیشتر متقاضیان تاکید کرد.
مهدی عباسی، مدیر فرهنگی ـ دانشجویی و روابط عمومی موسسه، گزارشی از فعالیتها و برنامههای موسسه در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارایه کرد و بر اهمیت همکاری کلیه مراکز در اجرای کمپینهای تبلیغاتی و امکانات و فرصتهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، در ادامه این جلسه، روسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی، دیدگاههای خود را درباره پذیرش در بازه زمانی یکم تا چهارم شهریورماه و نحوه تبلیغات در این زمینه مطرح کردند.
انتهای پیام
source
ورزشی خبری
فرهنگی خبری
اقتصادی خبری
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
Proudly powered by WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.