15 ساعت ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 1 Views
برای به دست آوردن بک لینک تلاش می کنید؟ بیاموزید که چگونه می توانید از محتوای آماری به گونه ای استفاده کنید که به طور طبیعی بک لینک ها و ترافیک وب سایت شما را جذب کند.
تصور کنید ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شوید، چشمانی درخشان و دم پرپشت، اولین کافئین خود را در روز کم می کنید، و می نشینید تا کمی سرد اما مورد نیاز بک لینک را انجام دهید.
شما ماه‌ها ناامیدانه تلاش کرده‌اید، مانند یک دختر مدرسه‌ای کلاس پنجم که به سختی له می‌شود، توجه بسیاری از وب‌سایت‌های دارای پیوند را به خود جلب کنید – فقط برای اینکه به شدت رد شوید.
اوه
تلاش بیش از حد برای بازگشت کمی است.
شما به پایان عقل خود رسیده اید.
شما حتی برای پست های مهمان مقدار زیادی تغییر داده اید. و این نیز به خوبی کار نکرده است.
می‌دانید که ارگانیک‌ترین راه برای مقیاس‌سازی ایجاد لینک‌های با کیفیت است، اما چگونه می‌توانید به طور طبیعی بک لینک به دست آورید؟
نکته جالب من این است: از محتوای آماری برای تولید بک لینک طبیعی با ارائه یک صفحه منبع عالی برای سازندگان محتوا استفاده کنید.
این تاکتیک ساده شما را برای موفقیت آماده می کند و در طولانی مدت زمان زیادی را برای شما ذخیره می کند.
حال بیایید نگاهی به نحوه کار این بیاندازیم.
همانطور که می دانید، دریافت بک لینک از طریق ایمیل سرد می تواند مانند پیدا کردن سوزنی در انبار کاه باشد.
ایمیل شما وارد اسپم آنها می شود. آنها آن را می خوانند اما ماه ها بعد پاسخ نمی دهند یا پاسخ نمی دهند و سپس شما را شبح می کنند.
در هر صورت، وقت گیر و خسته کننده است.
برای پیچیده تر کردن همه چیز، پست های مهمان می توانند مقدار زیادی از بودجه بازاریابی شما را از بین ببرند.
تولید محتوا به چندین نفر (نویسنده، ویراستار، طراح، استراتژیست) و زمان نیاز دارد تا واقعا به خوبی انجام شود.
شما می خواهید مطمئن شوید که تمام محتوایی که ایجاد می کنید به حساب می آید.
با تمرکز بر آموزش مخاطبان خود و تولید محتوای «کمتر فروش»، با جذب مخاطب ایده‌آل خود و ایجاد پیوندهای بی‌وقفه، خود را برای موفقیت آماده خواهید کرد.
در عوض، وقتی بک لینک‌های ارگانیک بیشتری ایجاد می‌کنید، Domain Authority شما افزایش می‌یابد – شما را به صفحه یک Google هدایت می‌کند (سلام، فروش بیشتر!)
نکته سریع برای مخالفان : به عنوان یک متخصص سئو، معتقدم معیاری مانند Domain Authority (اگرچه گوگل تایید نشده است) مستقیماً بر موفقیت SEO تأثیر می گذارد.
اکنون به موضوع اصلی برگردیم: دریافت بک لینک طبیعی با محتوای آماری.
تولید ذهنی محتوا با آمارهای معتبر برای پایه مصرف کننده، محصول یا صنعت شما یک راه ساده برای قرار دادن برند شما به عنوان یک رهبر فکری است.
وقتی به درستی انجام شود، دیگران به شما نگاه می کنند تا داده های محکم و قابل اعتمادی را ارائه دهید و فرصت های اشتراک گذاری را ایجاد کنید.
اکنون، در این مرحله، می‌خواهم تأکید کنم که جمع‌آوری داده‌ها به معنای جویدن آمارهای مختلف از سراسر اینترنت و بازگرداندن مجدد آنها نیست.
داده‌هایی که برای اشتراک‌گذاری انتخاب می‌کنید باید تا حد امکان اصلی باشند و مستقیماً به کاری که به عنوان یک تجارت انجام می‌دهید مربوط باشد.
اگرچه ایجاد این نوع پست‌ها می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد، زیرا باید به حالت جمع‌آوری اطلاعات کارآگاهی خود تغییر دهید، اما دارایی‌های باورنکردنی برای بهبود وب‌سایت و اعتبار برند شما هستند.
آمار اغلب به‌عنوان منبع اولیه اطلاعات استفاده می‌شود، به این معنی که تولیدکنندگان محتوا (روزنامه‌نگاران، بازاریابان، وبلاگ‌نویسان، تحلیل‌گران داده، محققان بازار و غیره) همیشه به دنبال آن هستند.
با ظهور اخبار جعلی، مسئولیت به اشتراک گذاری محتوای قابل اعتماد بیشتر از همیشه است، به ویژه برای کسانی که دنبال کنندگان بیشتری دارند.
به همین دلیل، سازندگان در مورد به اشتراک گذاری آمار دقیق و شفاف جدی هستند.
به همین دلیل است که سازندگان محتوا فعالانه به دنبال مارک هایی مانند شما هستند تا به ارائه آمارهای مهم برای پشتیبان گیری از محتوای خود کمک کنند.
سازندگان محتوا در صنعت شما احتمالاً به محتوای شما به عنوان منبع معتبر خود اشاره می کنند.
به زبان ساده، مردم اعداد را دوست دارند.
آنها می خواهند چیزی ملموس را درک کنند زیرا داده ها می توانند از ایده ها پشتیبانی کنند.
به همین دلیل است که محتوای آماری در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های وبلاگ بسیار بیشتر به اشتراک گذاشته می شود.
در واقع، این به قدری خوب کار می کند که مرکز یک استراتژی معمولی روابط عمومی مبتنی بر داده است.
در هر صورت، به حضور اجتماعی و وضعیت بک لینک شما کمک می کند.
در مورد برد-برد صحبت کنید!
به سازندگان صنعت خود فکر کنید.
برای یافتن آمار چه چیزی را در موتور جستجو تایپ می کنند؟
اگر در صنعت زیبایی هستید، شاید «آمار زیبایی 2022» باشد.
اگر در صنعت فناوری هستید، احتمالاً «آمار فناوری جدید مه 2022».
آیا دریفت من را می گیری؟
هنگامی که خود را به جای یک خالق قرار دادید، می توانید از یک کلمه کلیدی استفاده کنید که بک لینک تولید می کند و به صورت ارگانیک رتبه بندی می کند.
و هر چه رتبه‌بندی بیشتری داشته باشید، بک لینک‌های بیشتری تولید خواهید کرد، زیرا کلیک‌های بیشتری از SERP دریافت می‌کنید، به این معنی که ترافیک ارگانیک‌تر است.
ایجاد موضوعات با کلمات کلیدی که دارای حجم جستجو هستند همیشه باید هدف اصلی شما باشد.
در اصل، شما یک ماشین انباشت بک لینک خودکار ایجاد می کنید (تا زمانی که این آمارها به موقع و مرتبط باشند).
اکنون شما در لبه صندلی خود هستید و از خود می پرسید، "چگونه می توانم در این مورد اقدام کنم؟"
دست و پنجه نرم کنید.
برای کسانی که مایلند یک خلاصه تصویری سریع از بخش بعدی داشته باشند، به زیر نگاه کنید:
اینفوگرافیک: چگونه با استفاده از محتوای آماری بک لینک طبیعی بسازیم
همه چیز با افراد شما شروع می شود زیرا در وهله اول بدون آنها نیازی به ایجاد محتوا نیست.
مخاطبان شما به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟
چه آماری به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند؟
چگونه می توانید به مخاطبان خود کمک کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهند؟
به این مثال نگاه کنید:
اگر روزنامه ای مخاطبانی از طرفداران ورزش آمریکایی داشت، ممکن است به تعداد مدال های طلایی که ایالات متحده در طول سال ها در بازی های المپیک دریافت کرده است علاقه مند شود.
این نوع آمار ممکن است برای روزنامه نگاران جالب باشد که در مورد پیش بینی خود از برندگان المپیک آینده بر اساس نتایج گذشته بنویسند.
این سناریو را به این صورت در نظر بگیرید: اگر داده های قابل اعتمادی در رابطه با ورزش دارید، ممکن است محتوای شما به عنوان منبع بعدی در CNN Sports استفاده شود.
در اینجا یک سناریوی دیگر وجود دارد: استارت‌آپ‌ها ممکن است شهرهایی را با بیشترین کارآفرینان و چگونگی افزایش این تعداد در طول سال‌ها در نظر بگیرند.
این داده‌ها می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا تصمیم بگیرند برای بهینه‌ترین شانس برای موفقیت، کجا نقل مکان کنند.
به نظر می رسد موضوعی با تحقیقات معتبر باشد که ممکن است در مجله ای مانند Entrepreneur.com نشان داده شود، درست است؟
حالا شما این ایده را دارید!
نکته سریع : برای غواصی عمیق‌تر در علایق مخاطبان خود، می‌توانید از ابزاری مانند BuzzSumo برای تحقیق اولیه محتوا استفاده کنید.
به جای جستجوی داده های دیگران، خودتان را بسازید!
اینگونه است که شما برای چیزی به عنوان یک برند شناخته می شوید. و اگر نگران این هستید که حجم زیادی از داده ندارید، محتوای شما فقط باید نمونه بزرگی داشته باشد تا مرتبط باشد.
پس به یاد داشته باشید، کیفیت بر کمیت!
برای تعیین اینکه چگونه می توانید منبع خود شوید، سوالات زیر را از خود بپرسید:
زمانی که این عوامل را در نظر می گیریم، تشخیص آنچه که واقعاً در آن مرجع هستید و تعادل بین آن چیزی که مخاطبان شما جالب می دانند، آسان تر می شود.
به هر حال، یکی دیگر از عوامل مناسب در اختیار داشتن شما، از بین بردن حلقه استناد مخوف است.
در بسیاری از مواقع، منابعی ذکر می‌شوند که هیچ‌کس نمی‌داند از کجا منشأ گرفته‌اند، یا وقتی منبع اصلی را پیدا می‌کنید، متوجه می‌شوید که داده‌های ده‌ها سال پیش است.
اگر اتفاقاً چنین سناریویی را در صنعت خود پیدا کردید، ممکن است فقط یک شکاف اطلاعاتی باشد که می توانید در آن به یک مرجع جدید تبدیل شوید!
اکنون که می‌دانید چرا اقتدار خود بودن بهترین مسیر است، شروع به جمع‌آوری آمار خود کنید.
بسته به نوع داده‌ای که نیاز دارید، می‌توانید از کانال‌هایی مانند وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و داده‌های مشتری خود استخر ایجاد کنید.
چند راه سریع برای جمع آوری داده ها عبارتند از:
نکته سریع : اگر در تلاش برای به دست آوردن نمونه کافی بزرگ هستید، در واقع می توانید از ابزاری مانند SurveyMonkey برای پرداخت هزینه پاسخ های نظرسنجی از جمعیت شناسی خاص استفاده کنید.
این روش مقدار زیادی در زمان صرفه جویی می کند و عینی تر از درخواست مداوم از شبکه لینکدین برای پر کردن نظرسنجی است.
اعداد به هم ریخته روی صفحه نمایش گیج کننده هستند.
داده های شما باید دقیق و هدفمند باشند، اما از نظر بصری نیز جذاب باشند.
به عنوان مثال، می توانید یک اینفوگرافیک ایجاد کنید که اطلاعات را به روشی ساده برجسته کند.
از رنگ های مارک دار، طرح های زنده و UX مناسب برای حفظ توجه مخاطبان خود استفاده کنید.
استفاده از داده‌ها در یک داستان بصری، راه مطمئنی برای نگه‌داشتن آن‌ها در پیمایش است و همچنین راهی عالی برای استفاده مجدد از اطلاعات در چندین کانال است.
تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برندها محتوایی مانند "جمع بندی های تخصصی" ایجاد می کنند؟
دلیلش این است: برندها داده‌ها را از کارشناسان موضوعی معتبر جمع‌آوری می‌کنند و آن‌ها را در یک کانال متعلق به وب‌سایت خود منتشر می‌کنند، سپس آن متخصصان نیز این قرار گرفتن را می‌خواهند، بنابراین آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند، که به نوبه خود بک لینک‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد.
این ممکن است به سازماندهی بیشتری نیاز داشته باشد، اما ایجاد داده های خود با استفاده از متخصصان طاقچه راهی عالی برای شما و آنها برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض است.
همه خوشحال هستند!
وقتی در مراحل اولیه هستید و آن رتبه‌بندی‌های ارگانیک هنوز وجود ندارد، یک افزایش پولی با Google Ads در نظر بگیرید.
به این ترتیب، بازدیدهای خود را افزایش خواهید داد، و اگر محتوایی با کلمات کلیدی که حجم جستجو دارند، ایجاد کرده اید، همچنان می توانید آن بک لینک ها را دریافت کنید.
کسب پیوند نه تنها نتیجه مشارکت فعال در ارتباط با محتوا است، بلکه بازتابی از کیفیت و معتبر بودن محتوای شماست.
و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، در هر استراتژی سئوی خوب، لینک سازی و ایجاد محتوا باید مانند باب اسفنجی و پاتریک با هم باشند.
برای ایجاد محتوای "linkbait"، ایجاد محتوای متمرکز بر افرادی که واقعاً پیوند را ایجاد می کنند بسیار مهم است.
به عبارت دیگر، برای تولید بک لینک طبیعی با هر محتوایی، باید به تولیدکنندگان محتوا به عنوان تمرکز اصلی خود توجه داشته باشید.
اکنون که درگیر تولید محتوای آماری هستید، ممکن است نیرویی برای ایجاد آن بک لینک های طبیعی دلپذیر با شما باشد!
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Visual Generation/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
آدریانا اشتاین که اصالتاً اهل ایالات متحده است و اکنون در آلمان زندگی می کند، مدیر عامل و بنیانگذار آژانس، AS … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
26 دقیقه ago
1 ساعت ago
4 ساعت ago
متا در حال ایجاد تغییراتی در شفافیت خود برای تبلیغات مرتبط با موضوعات اجتماعی، انتخابات …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

توسط salamatikhabari