مطالب یکتا و کاربردی
موضوعات
SpiceJet | کردیت سوئیس | حمل و نقل هوایی عمران
خبرنگار BS | چنای
https://mybs.in/2avbqNM

حامل بودجه و شرکت بانکداری سرمایه گذاری مستقر در سوئیس، تصمیم گرفته اند به نبرد حقوقی بین آنها پایان دهند و شرایط حل و فصل و رضایت را در رابطه با اختلاف معلق امضا کرده و به نتیجه رسیده اند.
همچنین بخوانید – SpiceJet اختلاف مالی 24 میلیون دلاری را با Credit Suisse حل و فصل کرد
شرایط تسویه حساب و رضایت، اجرا شده در 23 می 2022، نیز برای دستورات نهایی در هند ثبت شده است. قبلاً ضمانت بانکی 5 میلیون دلاری را به دستور دادگاه عالی مدرس در این مورد ارائه کرده بود و هیچ مسئولیت مالی نامطلوبی متوجه شرکت نیست. در بیانیه آمده است که تسویه حساب شامل پرداخت مبلغ معینی از قبل و مبلغ موجود در یک جدول زمانی توافق شده دوجانبه است.

اختلاف حقوقی زمانی شروع شد که در سال 2021، SpiceJet را به دادگاه عالی مدرس کشاند، زیرا این شرکت هواپیمایی نتوانست پرداخت بیش از 24 میلیون دلار را انجام دهد. این مبلغ در انتظار پرداخت به سوی ارائه‌دهنده خدمات نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO) SR Technics بود. یک قرارداد مالی با SR Technics داشت که به آن حق دریافت پرداخت‌ها از خطوط هوایی را می‌داد.
دسامبر گذشته، دادگاه عالی حکم انحلال SpiceJet را به دلیل عدم پرداخت 24 میلیون دلار به SR Technics صادر کرد. دادگاه عالی حکم خود را به مدت سه هفته متوقف کرد و به شرکت هواپیمایی دستور داد تا 5 میلیون دلار واریز کند.
در بیانیه این بیانیه آمده است: «تسویه حساب با Credit Suisse به دنبال تسویه حساب‌ها و عملکردهای موفق SpiceJet در آن با De Havilland Aircraft of Canada Limited (DHC)، بوئینگ، CDB Aviation، BOC Aviation و Avolon انجام می‌شود و انگیزه‌ای برای عادی‌سازی، رشد و توسعه خطوط هوایی ایجاد می‌کند. گفت.
بیزنس استاندارد همواره تلاش زیادی کرده است تا اطلاعات و نظرات به روز را در مورد تحولاتی که مورد علاقه شما بوده و پیامدهای سیاسی و اقتصادی گسترده تری برای کشور و جهان دارد ارائه دهد. تشویق و بازخورد مداوم شما در مورد چگونگی بهبود پیشنهادات ما تنها عزم و تعهد ما را نسبت به این آرمان ها قوی تر کرده است. حتی در این زمان‌های دشوار ناشی از کووید-19، ما همچنان متعهد هستیم که شما را با اخبار موثق، دیدگاه‌های معتبر و نظرات دقیق در مورد موضوعات موضوعی مرتبط مطلع و به‌روز نگه داریم.
اما ما یک درخواست داریم.
در حالی که با تأثیر اقتصادی همه‌گیری مبارزه می‌کنیم، به حمایت شما بیشتر نیاز داریم تا بتوانیم به ارائه محتوای باکیفیت‌تر به شما ادامه دهیم. مدل اشتراک ما با واکنش دلگرم کننده بسیاری از شما که در محتوای آنلاین ما مشترک شده اید، مواجه شده است. اشتراک بیشتر در محتوای آنلاین ما فقط می تواند به ما در دستیابی به اهداف ارائه محتوای بهتر و مرتبط تر به شما کمک کند. ما به روزنامه نگاری آزاد، منصفانه و معتبر اعتقاد داریم. حمایت شما از طریق اشتراک های بیشتر می تواند به ما کمک کند روزنامه نگاری را که به آن متعهد هستیم تمرین کنیم.
از روزنامه نگاری با کیفیت حمایت کنید و در Business Standard مشترک شوید .
ویرایشگر دیجیتال
داستان قبلی
داستان بعدی
حق چاپ © 2022 Business Standard Private Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.
Business Standard
ارتقا به خدمات پرمیوم
Business Standard با خوشحالی شما را از راه اندازی "خدمات ممتاز استاندارد تجاری" مطلع می کند.
به عنوان یک مشترک ممتاز، دسترسی بدون محدودیت در سراسر دستگاه به طیف وسیعی از خدمات از جمله:
Business Standard
خدمات پرمیوم
با همکاری آرم فیس
مهمان عزیز
به خدمات ممتاز Business Standard که با حسن نیت FIS برای شما ارائه شده است خوش آمدید.
لطفاً برای کشف مزایای این برنامه از صفحه مدیریت اشتراک من دیدن کنید.
از خواندن لذت ببرید!
استاندارد کسب و کار تیم
source

شینگل
تولید محتوا
مطالب یکتا و کاربردی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari