یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به اهمیت کاهش تعرفه واردات خودرو و آثار آن بر کیفیت، گفت: قیمت‌گذاری‌های کنونی منطقی نیست و سود واسطه‌ها بسیار بالاست و موجب می‌شود تا خریداران مجبور به خرید خودرو با بیش از دوبرابر قیمت واقعی شوند.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از راه دانا: سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو درباره آخرین وضعیت بازار خودرو و آثار واردات بر کاهش قیمت، اظهار کرد: این روزها بازار خودرو با رکود سنگینی مواجه شده و فروشنده‌ها زیادند همچنین به دلیل انتشار اخبار مربوط به واردات، خریداران تمایلی به خرید ندارند و ترجیح می‌دهند صبر کنند تا تکلیف واردات روشن شود، سپس اقدام به خرید کنند.
وی ادامه داد: اگرچه قیمت خودرو در بازار روند کاهشی دارد اما نسبت به اوایل سال جاری، هنوز بالاست و در واقع قیمت‌های کنونی که توسط فروشندگان پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به شرایط بازار منطقی نیست و حدود ۱۳ درصد بالاتر از شب عید است این نکته را می‌توان در اغلب قیمت‌ها دید که روی کاغذ و در آگهی‌ها ثبت می‌شود ولی خودرو با این قیمت‌ها مورد معامله قرار نمی‌گیرد.
مؤتمنی گفت: در این چند هفته اخیر برخی از رسانه‌ها رشد قیمت خودرو در بازار را اعلام کردند و حتی یکی از رسانه‌ها نوشت که قیمت پراید به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده است این در حالی است که واقعاً قیمت پراید به این میزان افزایش نیافت و اگر هم‌افزایشی صورت گرفت معامله‌ای انجام نمی‌شد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: درصورتی‌که وضعیت عرضه به‌خصوص در خودروهای اقتصادی بهبود یابد و نیاز بازار، چه از طریق واردات و چه از طریق افزایش عرضه تولیدات داخل تأمین شود، قطعاً فاصله قیمتی ایجاد شده بین کارخانه و بازار برطرف می‌شود.
وی با اشاره به موضوع نرخ عوارض واردات، بیان داشت: این عوارض سنگین وارداتی قیمت خودروها تا حدی بالا می‌برد که امروز در بازار می‌بینیم بعضی از خودروهای چینی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، با قیمت‌های بالای ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود و حدود ۳۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است درحالی‌که قیمت واقعی این خودروها نصف این قیمت تعیین شده هم نیست‌.
وی ادامه داد: حال این سؤال پیش می‌آید که چه نهادی قیمت این خودروها را تعیین کرده است؟ و واسطه‌گران چقدر قرار است به‌ازای هر خودرو سود ببرند؟
‌وی با اشاره به اهمیت کیفیت خودروهای واردتی، گفت: باتوجه‌به مصوبه آزاد شدن واردات خودرو، باید تعرفه وارداتی کاهش یابد تا خودروهای باکیفیت وارد شود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو درباره قیمت‌های فعلی محصولات تولید داخل گفت: در حال حاضر قیمت پراید ۱۱۱ در بازار حدود ۲۰۰ میلیون تومان، قیمت فیدیلیتی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و دیگینیتی یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان و ۲۰۶ تیپ دو حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.
سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی  sale.iranecar.com از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رسماً کار خود را آغاز کرده و تا یک هفته بعد از آن این روند ثبت‌نام ادامه داشت و حال باید منتظر اعلام نام برندگان و تأثیر این روش توزیع در قیمت بازار باشیم.
 بر اساس اعلام وزارت صمت این سامانه هر سه ماه یک‌بار حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار خودرو از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه می‌کند که امید آن را داریم که با شروع واردات خودروهای اقتصادی در کنار افزایش عرضه خودروی داخلی بازار خودرو به آرامش برسد و با کاهش تعرفه واردات خودروهای باکیفیت اقتصادی مردم کشورمان خودرویی در شأن نام ایران و ایرانی را در دسترس داشته باند.







تست و بررسی لاماری ایما به عنوان جدیدترین کراس اوور مونتاژی بازار ایران و مقایسه دو اسکوتر یاماها N-MAX و هوندا PCX، آن چیزی است که در آخرین قسمت فصل هفتم اسب بخار به نمایش در آمده است.
در قسمت یازدهم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی FMC T5 فردا موتورز رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی این قسمت مقایسه رنو تندر ۹۰ اتوماتیک با دانگ فنگ H30 کراس را انجام داده ایم.
در قسمت دهم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی دایون Y5 در کویر مرنجاب رفته ایم. همچنین در این برنامه تجربه سفر یک روزه به کویر و قواعد این دسته از طبیعت گردی ها را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته ایم.
تست و بررسی هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT آیتم اصلی قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار است که می توانید در این برنامه به تماشای آن بنشینید.
در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]







source

سئو سایت
خرید موکت
پارکت
ورزشی خبری
سلامتی خبری
فرهنگی خبری
علمی خبری
جهان خبری
سرگرمی خبری
اقتصادی خبری
تکنولوژی خبری

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari