2 روز ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 2 Views
با استفاده از بهترین شیوه های سئوی ویدیو، ویدیوهای YouTube را برای #standwithukraine بهینه کنید. نکاتی را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی، تصاویر کوچک سفارشی و موارد دیگر بیابید.
در 11 فوریه 2022، تیم بازاریابی در SE Ranking، که در آن زمان در کیف، اوکراین قرار داشت، از من دعوت کرد تا یک ارائه آنلاین در مورد مقاله مجله موتور جستجوی خود با عنوان « SEO ویدیو: 10 مرحله برای بهینه سازی ویدیوها برای جستجو و کشف "
سریع قبول کردم
چندین روز از آنها خبری نداشتم و بعداً از سوتلانا شچهل ، سردبیر SE Ranking و همکار SEJ یاد گرفتم:
«برخی از ما روزها را در جاده سپری کرده‌ایم تا خانواده‌هایمان را به مکان امن‌تری برسانیم. برخی هنوز در کیف و سایر شهرهای اوکراین هستند و سعی می کنند کارهای روزمره خود را با صدای آژیرهای حمله هوایی انجام دهند.
همه ما احساس ترس و نابودی می کنیم، اما در عین حال امیدوار و قوی هستیم.»
این زمانی بود که تصمیم گرفتم از ارائه نسخه پاورپوینت مقاله مجله موتور جستجو خود فراتر بروم.
و به همین دلیل است که ارائه خود را در وبینار آنها در 14 آوریل با تصویری از "قیمت واقعی جنگ" افتتاح کردم .
من گفتم، "اوکراینی ها بخش بزرگی از تیم رتبه بندی SE هستند. تاتیانا پربینیس، حسابدار ارشد SE Ranking، و دو فرزندش، میکیتا، 18 ساله، و آلیسا، 9 ساله، به همراه یک داوطلب کلیسا که به آنها کمک می کرد، آناتولی برژنی، 26 ساله، روز یکشنبه، 6 مارس، هنگام عبور از بقایای بتونی کشته شدند . یک پل آسیب دیده در شهرشان ایرپین، برای تخلیه به کیف."
اکنون، همانطور که در آن زمان گفتم، نمی‌توانم به اوکراین کمک کنم ویدیوهای YouTube بیشتری تولید کند که مردم اروپا تماشا کنند و به اشتراک بگذارند.
اما من می‌توانم به شما یاد بدهم که چگونه ویدیوهایی را که حقیقت جنگ را بیان می‌کنند، بهینه کنید، بنابراین وقتی افراد جستجوهای مرتبطی را در YouTube، دومین موتور جستجوی بزرگ جهان، انجام می‌دهند، کشف می‌شوند.
در اینجا یک مرجع سریع وجود دارد و ما در زیر به بررسی آن خواهیم پرداخت.
نحوه بهینه سازی ویدیوهای یوتیوب برای حمایت از اوکراین.
الگوریتم یوتیوب سعی می‌کند هر بیننده را با ویدیوهایی که به احتمال زیاد تماشا می‌کنند و لذت می‌برند مطابقت دهد.
با بیش از 500 ساعت محتوای ویدیویی که در هر دقیقه آپلود می شود، این یک چالش است.
سیستم‌های جستجو و اکتشاف یوتیوب با توجه به بینندگان به‌جای ویدیو، این وظیفه هرکولی را برطرف می‌کنند.
الگوریتم یوتیوب با توجه به موارد زیر "مخاطبان را دنبال می کند"
بعد، توضیح دادم که YouTube چندین الگوریتم دارد، از جمله الگوریتم‌هایی برای:
اما برای موفقیت لازم نیست در الگوریتم های یوتیوب متخصص باشید. در عوض، بر شناخت مخاطبان خود تمرکز می کنید.
سیستم جستجو و اکتشاف YouTube ویدیوها را برای مخاطبان شما "ترویج" نمی کند. این ویدیوها را برای هر بیننده و علایق متفاوت آنها "پیدا می کند".
هدف این است که مردم ویدیوهای بیشتری را تماشا کنند که از آنها لذت می‌برند تا مرتباً به YouTube برگردند.
به عنوان مثال، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، درخواستی احساسی از اعضای کنگره آمریکا برای کمک بیشتر در دفاع از اوکراین در برابر تهاجم روسیه کرد.
سخنرانی 18 دقیقه‌ای او شامل یک ویدیوی قدرتمند برای موسیقی ویولن بود که شادی و زیبایی اوکراین قبل از تهاجم را با تصاویری گرافیکی از مرگ و ویرانی جنگ در کنار هم قرار می‌داد که گریه برخی قانون‌گذاران را درآورد.
و داده‌های Tubular Labs نشان می‌دهد که 174 حساب 217 ویدیو درباره این رویداد در YouTube آپلود کرده‌اند که منجر به 5.3 میلیون بازدید و 130000 تعامل (به عنوان مثال، لایک، نظر، اشتراک‌گذاری) شده است.
بیشتر آنها در رده اخبار و سیاست آپلود شدند، اما ویدیویی که بیشترین بازدید و تعامل را داشت، « ترامپ از پوتین ستایش می‌کند، روسیه آمریکایی‌های برجسته را تحریم می‌کند و زلنسکی در کنگره سخنرانی می‌کند» بود که در دسته کمدی توسط جیمی کیمل زنده آپلود شد!
مونولوگ جیمی کیمل به مدت 14:06 1.6 میلیون بازدید و 28500 نامزدی داشت.
WION، یک کانال خبری چندملیتی هندی به زبان انگلیسی که مقر آن در دهلی نو است، یک داستان خبری به مدت 48:13 بارگذاری کرد که 561000 بازدید و کمتر از 7800 مشارکت داشت.
در همین حال، داستان خبری 6:06 سی‌ان‌ان 371000 بازدید و 13400 نامزدی داشت. من این نتایج را غیر شهودی می نامم.
پس از ارائه این پس زمینه، به روز رسانی 10 مرحله برای بهینه سازی ویدیوها را ارائه کردم.
گام اول انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.
به جای تلاش برای پوشش دهی بهترین جایگزین ابزار کلیدواژه یوتیوب ، فقط روی چهار مورد تمرکز کردم:
مرحله دوم بهینه سازی ویدیوهای خود برای جستجوی YouTube است که اولویت های زیر را دارد:
و نکات زیر را برای بهینه سازی عناوین شما به اشتراک گذاشتم:
مرحله سوم بهینه سازی هر دو قسمت توضیحات شما است – آنچه بینندگان قبل از کلیک بر روی نمایش بیشتر و آنچه بعد از آن می بینند می بینند.
در ژوئن 2020، یوتیوب فصل‌های ویدیویی را معرفی کرد که به هر بخش از ویدیو زمینه اضافه می‌کند.
و در ژانویه 2021، یوتیوب صفحه نتایج جستجوی جدیدی را راه‌اندازی کرد که وقتی کاربران ویدیوها را با هشتگ جستجو می‌کنند ظاهر می‌شود.
بنابراین، در اینجا نحوه بهینه سازی توضیحات خود آمده است:
مرحله چهارم بهینه سازی ریز عکسها است.
من گفتم، «تصاویر کوچک ویدیو به بینندگان اجازه می‌دهد که هنگام مرور YouTube، یک عکس فوری از ویدیوی شما ببینند. پس از آپلود ویدیوی خود، اگر حساب شما تأیید شده باشد، می توانید یک تصویر کوچک سفارشی اضافه کنید یا یکی از سه گزینه تصویر کوچکی که YouTube به طور خودکار ایجاد می کند را انتخاب کنید.
من اضافه کردم، "تصویر کوچک سفارشی شما باید تا حد امکان بزرگ باشد."
تصاویر کوچک سفارشی باید:
اما، من همچنین هشدار دادم:
مرحله پنجم، بهینه سازی ویدیوهای خود برای سیستم توصیه YouTube است، که میزان قابل توجهی از بازدید کلی در YouTube را، حتی بیشتر از اشتراک کانال یا جستجو، افزایش می دهد.
و سیستم توصیه یوتیوب در دو مکان اصلی کار می کند: پانل "Up Next" و صفحه اصلی بیننده.
پانل «بعدی» محتوای اضافی را بر اساس هر چیزی که بیننده در حال حاضر تماشا می کند، در کنار سایر ویدیوهایی که YouTube فکر می کند بیننده ممکن است به آنها علاقه مند باشد، پیشنهاد می کند.
بنابراین، در اینجا نحوه بهینه سازی ویدیوها آمده است، بنابراین آنها در مرحله بعدی قرار دارند:
گام ششم بهینه سازی لینک ها، کارت ها و صفحات پایانی شماست.
پیوندهای موجود در توضیحات شما می‌توانند بینندگان را تشویق به انجام یک عمل کنند، که یک سیگنال تعامل است.
کارت‌ها زمانی که با برنامه‌های فراخوان برای اقدام یا زمانی که به محتوای ویدیوی شما مرتبط هستند، به خوبی کار می‌کنند.
صفحه های پایانی را می توان به 5 تا 20 ثانیه آخر یک ویدیو اضافه کرد تا ویدیوهای دیگر را تبلیغ کند، بینندگان را تشویق به مشترک شدن و موارد دیگر کند.
بنابراین، در اینجا برخی از بهترین شیوه های سئو ویدیو وجود دارد:
گام هفتم مبارزه با اطلاعات غلط است.
برای محتوایی که دقت و اعتبار کلیدی است، از جمله اخبار، سیاست، اطلاعات پزشکی و علمی، YouTube از سیستم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که اطلاعات منابع معتبر را در اولویت قرار می‌دهند.
و انواع خاصی از محتوای گمراه‌کننده یا فریبنده در YouTube مجاز نیست، از جمله اطلاعات نادرست که می‌تواند به دنیای واقعی آسیب برساند.
به عنوان مثال، یوتیوب کانال های دولتی روسیه RT و Sputnik را در سراسر اروپا در 1 مارس 2022 مسدود کرد.
و یوتیوب از 11 مارس شروع به مسدود کردن دسترسی در سراسر جهان به کانال های مرتبط با رسانه های دولتی روسیه کرد.
یوتیوب از سیاستی استناد کرد که محتوای انکار، به حداقل رساندن یا بی اهمیت جلوه دادن رویدادهای خشونت آمیز مستند را ممنوع می کند. یوتیوب اضافه کرد که تهاجم روسیه به اوکراین اکنون تحت این سیاست قرار دارد و مطالب نقض کننده حذف خواهد شد.
در اینجا سیستم‌های یادگیری ماشینی YouTube «4 Rs» استفاده می‌کنند:
مرحله هشتم بهینه سازی ویدیوها برای صفحه اصلی کاربر است.
صفحه اصلی همان چیزی است که کاربر هنگام اولین بار باز کردن YouTube می بیند.
ترکیبی از توصیه‌های شخصی، اشتراک‌ها و آخرین اخبار و اطلاعات را نمایش می‌دهد.
برخلاف دیگر پلتفرم‌ها، YouTube بینندگان را از طریق شبکه اجتماعی خود به محتوا متصل نمی‌کند.
در عوض، سیستم توصیه یوتیوب به طور مداوم در حال تکامل است و از بیش از 80 میلیارد سیگنال هر روز یاد می گیرد تا به مردم کمک کند به ویدیوهایی که دوست دارند متصل شوند.
بنابراین، من این مشاهدات را به اشتراک گذاشتم:
گام نهم انتشار مکرر و منظم محتوا است.
یک فرکانس خوب برای هدف گذاری حداقل دو ویدیو در هفته است، اما میزان مناسب محتوا به مخاطب، اهداف و محتوای شما بستگی دارد.
و در صورت امکان ویدیوها را در یک روز مشخص از هفته منتشر کنید. انتشار ویدیوها در یک برنامه زمانی تکرارشونده به ایجاد ساختاری در کانال شما کمک می‌کند که مخاطب بتواند به آن تکیه کند.
سپس، راه های زیر را برای بهینه سازی برنامه نویسی شما به اشتراک گذاشتم:
قدم دهم شروع به کار با YouTube Shorts است.
در مقاله خود، " شورت های یوتیوب: راهنمای مقدماتی "، گفتم:
ممکن است به اشتباه فکر کنید که Shorts صرفاً مجموعه‌ای از ابزارهای ایجاد است که ایجاد ویدیوهای کوتاه تا 60 ثانیه با یک دوربین چند بخش را آسان می‌کند.
اما، اضافه کردم، «ممکن است بینندگان Shorts شما را با ضربه زدن روی Shorts در پایین برنامه YouTube پیدا کنند.»
آنها همچنین ممکن است شورت را پیدا کنند:
YouTube همچنین در حال آزمایش راه‌های جدیدی برای ارائه Shorts است. به عنوان مثال، هنگامی که بینندگان به یک Short ضربه می زنند، می توانند برای تماشای ویدیوهای کوتاه بیشتری پیمایش کنند.
بنابراین، چرا باید روی کالسکه بپرید؟
سوزان وویچیکی ، مدیرعامل یوتیوب در ژانویه 2022 فاش کرد،
ما در سراسر پلتفرم، از جمله در شورت، شاهد حرکت هستیم. ما اکنون به 5 تریلیون بازدید از شورت ها رسیده ایم!
پس از ارائه 10 مرحله برای بهینه سازی ویدیوها برای جستجو و کشف، من شرکت کنندگان را تشویق کردم تا آنچه را که آموخته بودند به کار گیرند.
آنها در موقعیتی نبودند که حملات موشکی یا نیروهای روسی را متوقف کنند، اما می‌توانستند با سایر تهدیدات استراتژیک اوکراین از جمله اطلاعات نادرست، سوخت و غذا مقابله کنند.
من پیشنهاد کردم که اولکساندر تکاچنکو ، وزیر فرهنگ و سیاست اطلاعات اوکراین ، می تواند از کمک آنها استفاده کند.
در فوریه 2022، وزارت او یک مرکز مطبوعاتی عملیاتی را با آژانس خبری ملی Ukrinform و مرکز ارتباطات استراتژیک و امنیت اطلاعات راه اندازی کرد تا به روز رسانی های روزانه در مورد "جنگ اطلاعات نادرست" روسیه را ارائه دهد.
در 18 مارس 2022، تکاچنکو گفت:
«تبلیغات روسیه خود را به بن‌بست رسانده است، بنابراین کاملاً به روس‌ها – برای شستشوی مغزی آنها- روی آورده است.
Roskomnadzor در تلاش است تا تمام منابعی را که ممکن است حقیقت را به روس ها بگوید مسدود کند. اما آنها کنترل خود را از دست داده اند. و به زودی، یخچال خانه بر تلویزیون خانه برای روس ها پیروز خواهد شد.»
اما راه دیگری برای گفتن حقیقت به روس ها وجود دارد.
یوتیوب از زمان حمله روسیه به اوکراین، علیرغم تعلیق درآمدزایی توسط شرکت در روسیه، از هرگونه سانسور بزرگ در امان مانده است.
بنابراین، بهینه سازی ویدیوهای اوکراین به زبان روسی می تواند به تکاچنکو کمک کند تا حقیقت جنگ را برای 106 میلیون کاربر یوتیوب در فدراسیون روسیه بیان کند.
من همچنین به بیل مک کیبن ، بنیانگذار قانون سوم، که افراد بالای 60 سال را برای دفاع از آب و هوا و دموکراسی سازماندهی می کند، کمک کردم.
او در حال اجرای طرحی به نام پمپ های حرارتی برای صلح و آزادی است.
مک کیبن در مقاله‌ای با عنوان « پمپ‌های حرارتی می‌تواند به کاهش بحران آب‌وهوایی و جنگ در اوکراین کمک کند » که توسط The Boston Globe در ۴ آوریل منتشر شد، توضیح داد.
پوتین ارتش خود را بر پایه درآمدهای نفت و گاز بنا کرد و با تهدید به خاموش کردن لوله انرژی اروپا را به وحشت انداخت. هر دو را می توان تا حدی با استفاده گسترده از فناوری برطرف کرد.
به عنوان مثال، پمپ حرارتی ساده، که اساساً یک تهویه مطبوع بسیار کارآمد است که به صورت معکوس نیز کار می کند، از الکتریسیته برای گرفتن گرمای محیط از هوای بیرون برای گرم کردن خانه استفاده می کند.
آیا این طرح دور از ذهن به نظر می رسد؟
خوب، پنج سناتور آمریکایی – از جمله الیزابت وارن و اد مارکی از ماساچوست – به کاخ سفید نامه داده اند و از رئیس جمهور بایدن خواسته اند تا قانون تولید دفاعی را مورد استناد قرار دهد، که باعث می شود کارخانه های تهویه مطبوع آمریکا شروع به تولید پمپ های حرارتی برای صادرات فوری کنند.
و می‌توانید با بهینه‌سازی ویدیوهای YouTube در بیش از 100 کشور در سراسر جهان، به 80 زبان، به McKibben کمک کنید تا از این طرح استراتژیک برای ارسال میلیون‌ها پمپ حرارتی به اروپا قبل از اکتبر پشتیبانی کند، و سلاح انرژی پوتین را بسیار قوی‌تر و کم‌توان می‌کند.
در نهایت، من پیشنهاد کمک به دیوید ولز ، سناتور نیوفاندلند و لابرادور در اتاق فوقانی پارلمان کانادا، نایب رئیس انجمن پارلمانی کانادا-اروپا، و نماینده کانادا در مجمع پارلمانی شورای اروپا را دادم.
سناتور ولز در 31 مارس در یک "میزگرد ژئواکونومیک: جنگ در اوکراین – انجمن سیاسی و اقتصادی" صحبت کرد، که در مورد چگونگی تأثیر تهاجم به اوکراین بر امنیت غذایی جهانی بحث کرد. او گفت،
دیوید بیزلی، مدیر اجرایی برنامه جهانی غذای سازمان ملل، این هفته به شورای امنیت سازمان ملل گفت که جنگ در اوکراین «فاجعه ای در بالای یک فاجعه» ایجاد کرده است و تأثیری جهانی خواهد داشت، فراتر از هر چیزی که از آن زمان تاکنون دیده ایم. جنگ جهانی دوم، زیرا بسیاری از کشاورزان اوکراینی که مقدار قابل توجهی از گندم جهان را تولید می کنند، اکنون با روس ها می جنگند.
او همچنین اظهار داشت که جنگ در اوکراین «سبد نان جهان را به نان نان تبدیل می‌کند».
سناتور ولز افزود،
ضروری است که ما یک برنامه استراتژیک بلندمدت برای رسیدگی به این وضعیت و همچنین برنامه ریزی برای آینده ایجاد کنیم، زیرا این بحران احتمالاً برای نسل‌ها زمین بازی را تغییر داده است.
کانادا به عنوان پنجمین تامین کننده بزرگ گندم در جهان، یک بازیگر کلیدی است و می تواند در یک استراتژی بلندمدت مشارکت کند.
و، می‌توانید با بهینه‌سازی مجموعه‌ای از ویدئوهایی که غیبت اوکراین از بازار غلات جهان را توضیح می‌دهند، به سناتور ولز کمک کنید تا "تخریب قابل توجهی در عرضه جهانی" و مشکلی در قیمت ایجاد کند.
او گفت: «این یک مسئله بزرگ برای کشورهای فقیرتر جهان – به ویژه در آفریقا و آسیا» خواهد بود.
راه‌های بسیار دیگری وجود دارد که سئوکاران و بازاریابان دیجیتال می‌توانند در برابر اوکراین ایستادگی کنند.
میراندا میلر آنها را در پست خود، " حمایت جامعه SEO برای اوکراین و چگونه می توانید کمک کنید" به طور خلاصه بیان کرد.
خلاصه یه کاری بکن
شما نمی توانید کنترل کنید که چه کسی زندگی می کند، می میرد یا داستان شما را تعریف می کند، اما می توانید بر هر سه نتیجه تأثیر بگذارید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: دریا لاوینسکایا/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
Greg Jarboe رئیس SEO-PR است که او با همکاری Jamie O'Donnell در سال 2003 آن را تأسیس کرد. آژانس بازاریابی دیجیتال آنها برنده … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
5 ساعت ago
11 ساعت ago
17 ساعت ago
پادکست: دانلوداشتراک: پادکست اپل | پادکست گوگل | SpotifySEJ با هیجان اعلام می کند که …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

توسط salamatikhabari