یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
نیسان و میتسوبیشی با همکاری یکدیگر خودرویی الکتریکی و کوچک برای بازار ژاپن تدارک دیده‌اند. این خودرو با نام نیسان ساکورا و میتسوبیشی eK X EV عرضه خواهد شد و شعاع حرکتی ۱۸۰ کیلومتری خواهد داشت.

ماکوتو اوچیدا مدیرعامل نیسان می‌گوید:
ما تکنولوژی‌های الکتریکی سازی توسعه یافته توسط نیسان تا حال حاضر را یکجا جمع کرده‌ایم
نائب رئیس این خودروساز ژاپنی نیز اظهار می‌دارد:
ساکورا کاملاً جدید دنباله‌روی خودروهای الکتریکی لیف و آریا در تیراژی انبوه است. ما معتقدیم ساکورا قواعد بازی در ژاپن را تغییر خواهد داد و باعث خواهد شد خودروهای الکتریکی در دسترس افراد بیشتری قرار گیرند
ساکورا از قوای محرکه الکتریکی با قدرت ۶۳ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر استفاده می‌کند. باتری لیتیوم-یون ۲۰ کیلووات ساعتی این خودرو همان‌گونه که گفتیم شعاع حرکتی ۱۸۰ کیلومتری ارائه می‌کند و حداکثر سرعت خودرو نیز به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. شارژ این خودرو با شارژر استاندارد خانگی حدود ۸ ساعت طول می‌کشد ولی در صورت استفاده از شارژر سریع می‌توان ۸۰ درصد باتری را در ۴۰ دقیقه شارژ کرد. این خودرو همچنین از توانایی شارژ معکوس خودرو به سایر اشیا سود می‌برد.

ساکورا اولین خودروی کوچک و الکتریکی تولید انبوه برای نیسان خواهد بود. قرار است فروش ساکورا از تابستان سال جاری میلادی در ژاپن شروع شود و قیمت پایه آن حدود ۱.۷۸ میلیون ین معادل ۱۳۹۰۰ دلار خواهد بود. این قیمت شامل مالیات و مشوق‌های انرژی پاک دولت ژاپن است.

خودروهای Kei در ژاپن محبوبیت بالایی دارند و حدود ۴۰ درصد بازار خودروی این کشور به خودروهای موردبحث اختصاص یافته است. طول این خودرو به ۳.۴ متر، عرض آن‌ها به ۱.۴۸ متر و ارتفاعشان به ۲ متر محدود خواهد بود. حداکثر حجم خودروهای مینی بنزینی در ژاپن به ۶۶۰ سی‌سی محدود بوده ولی دلیل محبوبیت آن‌ها فقط به پارک راحت در شهرهای شلوغ محدود نمی‌شود. هرچه ابعاد خودروی شما بزرگ‌تر باشد باید مالیات پارکینگ بیشتری بپردازید و خانه شما باید پارکینگ بزرگی داشته باشد. خودروهای Kei شامل این مالیات نیستند و از دیگر مشوق‌ها سود می‌برند.

NAVID۰۰۹۸
اول به صندلی دو تیکه چسبیده کنار هم جلو توجه کنید ، عاشقش شدم .
ای کاش حداقل این ماشینا وارداتشون به ایران آزاد بشه ، لندکروزر که پیش‌کِش خودشون !
کیفیت را از تو عکس‌ها میشه لَمس کرد و متریال‌ها را فهمید !
کیفیت متریال داخلی عکس‌های پژو ۲۰۷ دو رنگ تو چند مقاله پائین‌تر هم بروید ببینید که چیکار با ما میکنند نالوتی‌ها !
Erfan
یعنی خدای فتوشاپ و ادیت هم نمی‌تونست اون کیفیت مضخرف ۲۰۷توی عکس رو پنهان بکنه😂
صندلی چسبیده هم به نظرم برای کمبود جا بوده چون اگه قرار بود کنسول و دنده بیاد وسط صندلی راننده و شاگر که یا باید ماشین رو بزرگ تر میکردن یا صندلی هارو کوچک تر که کنسول رو حذف کردن تا فضای نشستن بیشتر باشه که واسه ماشین شهری عالیه
در ضمن به نظرم نیسان خیلی قشنگ تره.طراحی داخلی مدرن تری داره
آنتی چاینا
یک نکته ی جالب تو این خبر وجود داره که روحیه‌ی همکاری و مشارکت برای یک هدف بزرگتر‌ ، تو این کار دیده میشه . با توجه به این که میخان مردمشون برای زندگی ، راحت تر باشن ، میان خودرویی‌ تولید میکنن که شامل مشوق های مالیاتی بشه و تسهیلاتی داشته باشه ؛ تازه اونم دو کمپانی صاحب نام و کیفیت و اصالت .
متاسفانه تو مملکت ما سایپا از ایران خودرو موتور tu5 رو برای محصولات پرفورمنس (!!) میخواست ولی ایران خودرو ممانعت کرد … چه برسه به اینکه روزی این دو تا برای “آسایش” مردم “همکاری” کنن …
دکتر استاپ
اگر کِی کار بنزینی زیر وارد کنن یا یکی بیاد تولید کنه صد تا پراید و پژو شرف داره.
خیلیم به کشور وجهه مدرن میده
javadhy
میتسوبیشی چرا هر روز بدتر داره میشه حالا کاری با این ماشین ندارم ولی در کنار این جمله ماشین ها یه ماشین اسپرت و هیجان انگیز تولید نمیکنه بازم نیسان وضعش خیلی خیلی بهتره و در زمینه خودروهای اسپورت و سطح بالا هنوزم فعالیت میکنه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
خرید موکت
پارکت
ورزشی خبری
سلامتی خبری
فرهنگی خبری
علمی خبری
جهان خبری
سرگرمی خبری
اقتصادی خبری
تکنولوژی خبری
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

تولید محتوا
شینگل
گوگل ادوردز
سئو سایت
موکت
جهان خبری
اتو خبری
فرهنگی خبری
سرگرمی خبری
اقتصادی خبری
علمی خبری
سلامتی خبری
تکنولوژی خبری
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari