یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
1 روز ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 2 Views
گوگل شش راه را به اشتراک می گذارد تا وب سایت شما تصاویر را سریعتر و کارآمدتر بارگذاری کند.
در یک ویدیوی جدید از Google، توسعه دهنده، Alan Kent، شش نکته برای بهینه سازی تصاویر برای وب سایت های تجارت الکترونیک به اشتراک می گذارد.
در حالی که این ویدیو به طور خاص برای سایت های تجارت الکترونیکی طراحی شده است، توصیه ها برای هر وب سایتی که تعداد زیادی تصویر ارائه می دهد قابل استفاده است.
با بیش از 14 دقیقه، ویدیوی Google برای هضم بسیار مفید است، اگر مشغول کار بر روی وب سایت هستید.
در اینجا یک ترکیب خوش طعم تر است که می توانید در کمتر از پنج دقیقه مصرف کنید.
اینها نکات گوگل برای بارگذاری سریعتر و کارآمدتر تصاویر است.
CLS به مواردی اشاره دارد که در آن محتوا در صفحه به صورت بصری حرکت می‌کند یا در حین بارگذاری از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌شود.
اگرچه این مشکل منحصراً توسط تصاویر ایجاد نمی‌شود، اما در صورت استفاده نادرست می‌توانند به مشکل کمک کنند.
در بیشتر موارد، CLS با جستجوی حرکت در صفحه در حین بارگذاری آسان است، اما ابزارهای مختلفی برای اندازه گیری آن وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد CLS، نحوه اندازه گیری آن، و نحوه رفع آن، راهنمای جامع ما را ببینید:
عرض و ارتفاع مناسب را برای تصاویر خود انتخاب کنید، زیرا دانلود فایل های بزرگتر زمان بیشتری می برد.
اندازه گیری صحیح تصاویر به دلیل طیف وسیعی از اندازه و وضوح صفحه نمایش که از سایت شما بازدید می کند، می تواند پیچیده باشد.
اگر مرورگر به تنهایی تصویر را برش دهد، اندازه دانلود بیشتر از حد مورد نیاز خواهد بود، که فقط موارد را پایین می آورد.
یکی از راه‌های آسان برای تشخیص تصاویر با اندازه نادرست، استفاده از بخش تصاویر با اندازه مناسب در قسمت فرصت‌ها در گزارش PageSpeed Insights است.
هنگامی که تصاویر بزرگتر از حد لازم را شناسایی کردید، می توانید با راه حل هایی مانند تصاویر واکنش گرا مشکل را برطرف کنید.
به فرمت فایل تصاویر خود فکر کنید، مانند اینکه آیا از فایل های PNG، JPEG یا webP استفاده کنید.
فرمت فایل بر اندازه فایل تأثیر می گذارد، بنابراین انتخاب مناسب نیاز به بررسی دقیق دارد.
برای هر فرمت جوانب مثبت و منفی وجود دارد. به عنوان مثال، JPEG و webP تمایل دارند اندازه فایل کمتری داشته باشند، اگرچه اندازه کوچکتر به قیمت کیفیت تصویر به دست می آید.
با این حال، کاهش کیفیت تصویر ممکن است توسط خریداران قابل توجه نباشد و مزیت سرعت می تواند قابل توجه باشد.
برای تشخیص اینکه آیا سایت شما می‌تواند از استفاده از فرمت تصویری متفاوت سود ببرد، به تصاویر سرویس در قالب‌های نسل بعدی گزارش PageSpeed Insights نگاه کنید. این گزارش تصاویری را فهرست می کند که می توانند به فرمت فایل کارآمدتری تبدیل شوند.
از فاکتور کیفیت مناسب برای تصاویر خود استفاده کنید تا با حفظ کیفیت تصویر دلخواه، آنها را به طور موثر رمزگذاری کنید.
بخش Encode Images Efficiently در گزارش PageSpeed Insights را می توان برای شناسایی تصاویری استفاده کرد که کاندیدهای خوبی برای بهینه سازی فشرده سازی هستند. این گزارش همچنین کاهش بالقوه اندازه فایل را نشان می دهد.
برای یافتن فاکتور کیفیتی که از آن راضی هستید، از ابزار تبدیل تصویر انتخابی خود بر روی چندین تصویر با استفاده از مقادیر مختلف کیفیت استفاده کنید و قبل و بعد را با هم مقایسه کنید.
گوگل سایت Squoosh.app را به عنوان روشی آسان برای مقایسه تصاویر با و بدون فشرده سازی توصیه می کند.
به مرورگر بگویید که چه مدت می تواند تصاویر را به صورت ایمن ذخیره کند.
هنگامی که تصویری را برمی‌گردانید، می‌توانید سرصفحه پاسخ HTTP را با راهنمایی ذخیره‌سازی ذخیره کنید، مانند مدت زمانی که مرورگر توصیه می‌کند یک تصویر را در حافظه پنهان نگه دارد.
مجدداً، می‌توانید از گزارش PageSpeed Insights برای تشخیص اینکه آیا هدرهای حافظه پنهان پاسخ HTTP به درستی در سایت شما تنظیم شده‌اند استفاده کنید.
دارایی‌های استاتیک سرویس با بخش سیاست کش کارآمد ، تصاویری را شناسایی می‌کند که ممکن است از بهبود حافظه پنهان بهره ببرند.
برای رفع مشکلات سایت خود، ببینید آیا تنظیمات پلتفرم یا سرور وب دارید که می‌توانید برای تنظیم طول عمر حافظه پنهان برای تصاویر در سایت خود تغییر دهید.
اگر تصاویر را مرتباً تغییر نمی‌دهید، می‌توانید طول عمر کش طولانی را تعیین کنید.
به‌عنوان یک نکته پیشرفته‌تر، Google توصیه می‌کند ترتیبی که منابع صفحه وب دانلود می‌شوند به درستی ترتیب داده شوند.
ترتیب دانلود زیر توصیه می شود:
بقیه تصاویر در یک صفحه وب ممکن است با تنبلی بارگذاری شوند.
برای تشخیص اینکه آیا سایت شما تصاویر را به طور موثر بارگیری می کند، می توانید به گزارش PageSpeed Insights مراجعه کنید. در بخش defer offscreen images در گزارش، فهرستی از تصاویری را مشاهده می کنید که می توانند پس از تصاویر دیگر بارگذاری شوند.
برای جزئیات بیشتر در مورد هر یک از نکات بالا، ویدیوی کامل گوگل را در زیر ببینید:

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
مت جی ساترن، نویسنده ارشد اخبار، از سال 2013 با ژورنال موتور جستجو کار کرده است. با مدرک لیسانس در رشته ارتباطات، … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
9 ساعت ago
10 ساعت ago
11 ساعت ago
آیا لغزنده های صفحه اصلی به سئو شما آسیب می زند یا به شما کمک …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز
source

تولید محتوا
شینگل
گوگل ادوردز
سئو سایت
موکت
جهان خبری
اتو خبری
فرهنگی خبری
سرگرمی خبری
اقتصادی خبری
علمی خبری
سلامتی خبری
تکنولوژی خبری
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط salamatikhabari