12 ساعت ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 3 Views
یک سیستم PIM به برندهای تجارت الکترونیک کمک می‌کند تا بسیاری از بهینه‌سازی‌های توصیف محصول را خودکار کرده و به حداکثر برسانند. در اینجا نحوه کار آن آمده است.
در حال رشد منطقه ای/ملی تا برندهای بزرگ بین المللی سوالات زیادی در مورد بهینه سازی صفحه توضیحات محصول (PDP) دارند.
چقدر می توان خودکار کرد؟
آیا فرقی می کند که برخی از آنها تکراری باشند؟
با محصولات متغیری که در یک URL واحد وجود دارند چه کار می کنیم؟
آیا می توانم از توضیحات محصول ارائه شده توسط سازنده استفاده کنم؟
سپس مشکلات مربوط به توضیحات محصول با کاتالوگ های بزرگتر محصول و پشته های فناوری پیچیده تر تشدید می شود.
با این حال، با پشته‌های تجارت الکترونیک سازمانی، می‌توانید فرصت‌هایی برای خودکارسازی و کار سریع بسیاری از مسائل مربوط به توضیحات محصول پیدا کنید.
اینجاست که PIM (سیستم مدیریت اطلاعات محصول) می‌تواند هم یک رویای سئو و هم تجربه کاربر باشد.
علاوه بر توضیحات محصول، PIM می‌تواند به ذینفعان کمک کند تا بر تجربه کاربر تأثیر بگذارند و شکاف بین کاربر جستجوگر و تحقیق در مورد محصولات برای تکمیل خرید خود را پر کند.
برای بسیاری، PIM تنها بخشی دیگر از پشته فناوری است.
اما می تواند تجربیات کاربر را بهبود بخشد و PDP (صفحه جزئیات محصول) را با اطلاعات مهم از منظر SEO نیز غنی کند.
برای این مقاله، من بر ترکیبی از هر دو تکیه خواهم کرد، زیرا مشاغل در صنعت تجارت الکترونیک مانند Bain & Company ادعا کرده اند که شرکت هایی که تجربه مشتری را با ابزارها بهبود می بخشند، می توانند درآمد را تا 25٪ افزایش دهند.
با توجه به اینکه Google سخت‌تر برای بهبود تجربیات کاربر در وب از طریق Core Web Vitals، Speed، Mobile Friendliness، EAT و موارد دیگر تلاش می‌کند، استفاده از PIM برای بهبود تجربه کاربر می‌تواند بیش از افزودن کلمات کلیدی به صفحه باشد.
اغلب، PIM مسئول تصاویر محصول نیز هست.
گاهی اوقات این می تواند کار سیستم مدیریت دارایی دیجیتال باشد، اما برای این مقاله، فرض می کنم PIM آنها را مدیریت می کند.
به طور معمول، PIM حاوی چندین فیلد مربوط به محصول است، از جمله اما نه محدود به:
از این اطلاعات می توان برای بهبود تگ های عنوان و توضیحات متا استفاده کرد.
در حالی که Google به طور فعال هر دو عنصر را بازنویسی می کند، آنها هنوز توسط Google پردازش و ذخیره می شوند.
اگرچه فقط برچسب عنوان در "رتبه بندی" لحاظ می شود، توضیحات متا هنوز از منظر CTR مهم است.
استفاده از PIM همچنین می‌تواند به کاهش مشکلات تکراری با برچسب‌های عنوان کمک کند و معماری اطلاعات اسناد بهتری را برای Google ارائه دهد.
شما می توانید این کار را با استفاده از پلتفرم جلویی (ویترین فروشگاه) به صورت پویا از همان اطلاعات PIM که برای پر کردن الگوی صفحه توضیحات محصول انجام می دهد، انجام دهید.
این اطلاعات همچنین می‌تواند به Google کمک کند تا محتوا را برای جستارهای بسیار خاص ارائه کند و URLهایی را از سایت شما بازگرداند که در غیر این صورت در فهرست خدمات فوری نیستند.
گنجاندن اطلاعات بیشتر در تگ عنوان و توضیحات متا نیز به گوگل کمک می کند تا بازنویسی دقیق تر برچسب عنوان و توضیحات متا شما را هدایت کند.
این به شما کمک می کند تا از دادن تصادفی اطلاعات گمراه کننده و تجربه جستجوی منفی به کاربر جلوگیری کنید.
بسیاری از صفحات محصول شامل توضیحات کلی محصول است که سازنده احتمالا ارائه کرده است.
توضیحات محصول تکراری معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند زیرا محتوای یک PDP بیشتر از کلمات نوشته شده است. این ارزش پیشنهادی صفحه در کل آن است.
هدف این است که توضیحات تکراری را به یک عنصر پشتیبان صفحه تبدیل کنیم و نه نقطه کانونی.
جان مولر از گوگل تایید کرده است که این سناریوی جریمه ایجاد نمی کند و تنها زمانی مشکل ایجاد می کند که آنها نمی خواهند نتایج متعددی را تنها با فهرست کردن یک محتوا نشان دهند.
راه حل این است که از PIM برای افزودن ارزش استفاده کنید.
برای اکثر پرسش‌های مربوط به محصولات «عمومی»، Google نتایج جستجو را به گونه‌ای افزایش می‌دهد که ترکیبی از نتایج محلی و آنلاین را شامل شود.
این بدان معنی است که گوگل باید تصمیم بگیرد که منابع محلی یا "بهترین" را با گزاره های ارزش تکراری رتبه بندی کند.
اکثر PIM ها حاوی داده های سهام هستند و بیشتر مشاغلی که به صورت آنلاین و آفلاین فعالیت می کنند دارای ادغام هایی هستند که به شما امکان می دهد اطلاعات و عناصر زیر را در PDP ها لحاظ کنید:
این به صفحه هدف سودمند دیگری می دهد و دلیلی برای Google برای انتخاب رتبه بندی PDP شما نسبت به سایرین به صفحه می دهد.
در اکثر PIM ها، می توانید طبقه بندی و روابط را با سایر محصولات در پایگاه داده تعریف کنید.
سپس می‌توان از این اطلاعات، همراه با عناصر شخصی‌سازی، برای ایجاد بلوک‌های محتوای اضافی (و ارزش‌های پیشنهادی اضافی) در صفحه PDP استفاده کرد و به آن ارزش کاربری بیشتری داد.
همچنین می توانید از این عناصر برای تشویق فروش متقابل و افزایش فروش، بهبود میانگین ارزش سفارش کاربر (AOV) و کمک به انتخاب محصولات مکمل صحیح استفاده کنید.
به عنوان مثال، خرید یک لامپ از صفحه ای که لامپ صحیح را به عنوان یک محصول مرتبط ارائه می دهد، باعث صرفه جویی در زمان و تلاش کاربر در تعیین (و جستجوی) لامپ های صحیح می شود.
طبقه بندی ها و برچسب ها همچنین می توانند با اکثر جستجوهای داخلی سایت ادغام شوند، بنابراین اطمینان از برچسب گذاری صحیح محصولات و تغییرات کلیدی و داشتن طبقه بندی دقیق می تواند به کاربران در کشف محصول در وب سایت شما کمک کند.
PIM یک دارایی کم استفاده در زرادخانه SEO تجارت الکترونیک است و می تواند نادیده گرفته شود یا به عنوان "جزئی" از جعبه ابزار بازاریابی دیده شود.
گنجاندن سهامداران PIM در جلسات بازاریابی با کسانی که مسئول استخراج اطلاعات PIM در ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک هستند، می تواند به شما کمک کند فرصت هایی را برای افزایش ارزش SEO صفحه توضیحات محصول خود بیابید.
همچنین می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای بهبود تجربه کاربر، نرخ تبدیل و AOV فراهم کند.
هرچه صفحات محصول شما دقیق تر و توصیفی تر باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو بهتر می توانند ارتباط آنها را با جستارهای جستجوگران با انگیزه بالا در جستجوی محصولاتی مانند شما تعیین کنند.
از نکات بالا برای به حداکثر رساندن ارزش PIM سازمان خود با قرار دادن آن برای اهداف SEO خود استفاده کنید.
و اگر به‌تازگی شروع به کار در سئوی تجارت الکترونیک کرده‌اید یا به‌دنبال چک‌لیست بهترین شیوه‌ها برای اطمینان از بهترین استفاده از همه فرصت‌ها هستید، بهتر است SEO صفحه محصول تجارت الکترونیک را بررسی کنید: 20 بایدها و نبایدها .
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: 13_Phunkod/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
من رئیس تحقیق و توسعه در SALT.agency هستم، یک مشاور فنی سفارشی SEO با دفاتری در بریتانیا و … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
12 دقیقه ago
5 ساعت ago
7 ساعت ago
با شروع انتقال به کمپین‌های Performance Max، گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای این نوع کمپین …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

توسط salamatikhabari