به طور کلی، نرخ تبدیل شامل دو نوع میکرو و ماکرو است. نرخ تبدیل ماکرو بازدید کنندگانی که اقداماتی که برای شرکت و درآمد آن از اهمیت بالایی برخوردار است مثل خرید، پر کردن فرم تماس با ما، درخواست قیمت یا ثبت نام برای یک دوره آزمایشی انجام می دهند را مورد توجه خود قرار می دهد.

خیلی از افراد و خیلی از بازاریابان تازه کار فکر می کنند که تنها نرخ تبدیل ماکرو از اهمیت برخوردار است و نرخ تبدیل میکرو اهمیت چندانی ندارد. اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. اهمیت نرخ تبدیل میکرو و ماکرو کاملا به هدف کسب و کار بستگی دارد.

همانطور که بیان کردیم، Conversion rate optimization یا همان افزایش نرخ تبدیل سایت ارتباطی مستقیم با رشد درآمد یک شرکت یا یک کسب و کار آنلاین دارد. حال در این بخش از مقاله قصد داریم اقداماتی که می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت شود را به شما معرفی کنیم. ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

حال اگر نرخ تبدیل شما بالا است و نمی‌توانید در حال حاضر به هیچ تغییری فکر کنید که بتواند آن را بهبود بخشد، کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک خود را مرور کنید تا ترافیک بیشتری را جذب کنید.

نوشته افزایش نرخ تبدیل سایت اولین بار در بیزون. پدیدار شد.
source
salamatsun
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






خورشید سلامتی
Proudly powered by WordPress

source

توسط salamatikhabari